הרשמה

"באים להרים" - מבט אל המשחקים הגדולים של חודש אוגוסט

כל המשחקים החמים של חודש אוגוסט, כאן בכתבה!

שערוריה, בלאגן, יש מטוס של מיקרוסופט על הגג, הם באים להרים.

אנחנו נכנסים לחודש שלישי ברציפות עם משחקים פשוט מפוצצים. אחרי חודש מאי שהיה דיי יבש מבחינת משחקים גדולים, אנחנו מופגזים בחודש אחרי חודש של משחקים נהדרים, יציאות מרגשות, הכרזות מעניינות ואושר גדול לגיימרים בכלל ועיתונאי גייימינג כמונו בפרט. אז בזמן שחברות הגיימינג באות להרים לנו (גם מבחינת כיף וגם מבחינת כסף מהארנקים של כולנו), אני - כרגיל - אסכם לכם את המשחקים הגדולים של החודש. אז מה מחכה לנו? גרסאות חדשות למשחקים אהובים, משחק הספורט הכי דרמטי שיגיע אלינו השנה ומה שהוא, ככל הנראה, משחק הדור הבא האמיתי הראשון שאנחנו מקבלים. בואו נצא לדרך!

Fall Guys: Ultimate Knockout - PS4, PC

המשחק הראשון ברשימה הוא המשחק של Devolver Digital, בו תוכלו להתחרות בחברים שלכם ואנשים רנדומלים ברחבי העולם בתחרות מכשולים של ממש. עד 60 שחקנים יילחמו אחד בשני כדי לסיים את המירוץ ולהגיע ראשונים אל הכתר שנמצא בסופו. באופן מאוד מאוד מפתיע, המשחק יהיה זמין בחינם למנויי ה-PS Plus לחודש אוגוסט, כך שבעלי PS4 - אפילו לא תצטרכו לשלם על המשחק המשוגע הזה.
המשחק צפוי לצאת ב-4 באוגוסט.

Horizon Zero Dawn - PC

Horizon Zero Dawn היה ללא ספק אחד ממשחקי השנה שלנו לשנת 2017. משחקיות נפלאה, יחד עם סיפור מרתק ועולם יפהפה הפכו את המסע של אלויי לחוויה בלתי נשכחת. החודש אנחנו נזכה לשחק במשחק הנהדר "כמו שבאמת רצינו". הגרסה החדשה למחשב האישי תציג לנו יכולות גרפיות משופרות, אפשרות לרזולוציות גבוהות וכמובן - משחקיות של 60 פריימים לשנייה, בדיוק כמו שכולנו חלמנו עליו. כשסיקרתי את המשחק ב-2017 ונתתי לו את הציון המאוד מדויק של 9.7 (היינו שונים אז, כיום זה לא היה קורה), כתבתי: "מוריד את הכובע בפני Guerilla Games, הם הציבו רף מאוד גבוה למשחקי PlayStation 4 ומשחקי עולם פתוח באופן כללי". הדבר עדיין נכון כיום.
המשחק צפוי לצאת ב-7 באוגוסט.

Hyper Scape - PS4, Xbox One, PC

דריסת הרגל הראשונה של Ubisoft בעולם משחקי הבאטל רויאל (למרות שכולנו ציפינו שהם יעשו זאת מוקדם יותר), מגיעה אלינו החודש בגרסתה המלאה. המשחק החדש של Ubisoft יציג לנו את המשחקיות המוכרת של הז'אנר עם טוויסט מפתיע: המשחק יוסיף שינויים (חיוביים או שליליים) למשחק לפי בחירת הצופים בצ'אט ב-Twitch (במקרה והמשחק אכן משודר כרגע בפלטפורמה). השינויים ינועו מהצגת כל היריבים על המיני-מפה שלכם ועד לתחמושת אינסופית לכל השחקנים השונים. האם זה השינוי שהז'אנר צריך? האם Ubisoft עשתה מספיק כדי לרענן את הפורמט? רק הזמן יגיד. הזמן - והשחקנים.
המשחק צפוי לצאת ב-11 באוגוסט.

A Total War Saga: Troy - PC

על המשחק "A Total War Saga: Troy" כבר סיפרנו לכם בעבר: להזכירכם, המשחק צפוי לצאת בחינם ב-24 השעות הראשונות לצאתו על הפלטפורמה של Epic Games במחשב האישי. האם זאת הסיבה היחידה לרכוש את המשחק? ממש לא: מאחורי הגימיק הקטן של Creative Assembly ו-Epic Games מסתתר משחק מאוד מעניין בסדרת Total War. זהו המשחק הראשון בסדרת Total War להתרחש בעידן הברונזה כשהוא ישלב בתוכו את האגדות והסיפורים של טרויה.
המשחק צפוי לצאת ב-13 באוגוסט.

Microsoft Flight Simulator - Xbox One, PC

עם כל הכבוד ל-PS5 וה-Xbox Series X שמגיעים להפוך את זירת הגיימינג בסוף השנה - הדור הבא מגיע החודש. Microsoft Flight Simulator הוא ללא ספק הפרויקט הכי גדול, שאפתני ומרהיב בסדרה בפרט וממיקרוסופט באופן כללי. המשחק שבגרסתו הפיזית יתפרש על עשרה דיסקים שונים יציג טקסטורות ומידע טופוגרפי שנלקח מ-Bing Maps, גרפיקה פוטוריאליסטית, שינויים דינאמיים במזג האוויר שיצריכו לשנות את סגנון הטיסה שלכם, יותר משני מיליון ערים שונות, 1.5 מיליארד בניינים, 2 טריליון עצים, ו-37 אלף שדות תעופה. התמונות מהבטא של המשחק לא משאירות שום מקום לספק: מדובר בקפיצה הראשונה שלנו לאיך צריך להיראות משחק לדור הבא. רועי שלנו מת כבר להתנסות עם המשחק ולתת לכם את החוויות שלו, ובכל זמן שעובר, כך אנחנו מתרגשים יותר לקראת היציאה של המשחק. מדהים עד כמה המשחק לא מקבל זמן מסך פה בארץ - אבל בשביל זה אנחנו כאן.
המשחק צפוי לצאת ב-18 באוגוסט.

Samurai Jack: Battle Through Time - PS4, Xbox One, Nintendo Switch, PC

סמוראי ג'ק חוזר אלינו ובענק! משחק האקשן החדש של הסמוראי האהוב יהיה המשחק הראשון להגיע למחשב האישי והסיפור יהווה סוג של סיפור אלטרנטיבי לסיום הנוכחי של הסדרה. המשחקיות תכלול קרבות עם סוגים שונים של כלי נשק (כולל חץ וקשת ואפילו רובים) כשג'ק יצטרך לחסל גלים של אויבים עד הקרב הסופי נגד אקו. המשחק צובר פופולריות רבה, בעיקר בזכות הפופולריות של הסדרה עצמה, אז יהיה מעניין לראות האם המשחק יעמוד בציפיות של המעריצים ברחבי העולם.
המשחק צפוי לצאת ב-21 באוגוסט.

Final Fantasy Crystal Chronicles: Remastered Edition - PS4, Nintendo Switch, iOS, Android

ועכשיו לפינתנו "משחק שהסיבה היחידה שהוא כאן היא כי שמואל רוצה לדבר עליו": ל-Final Fantasy Crystal Chronicles לנצח יהיה מקום חם בלב שלי. אני זוכר את עצמי בכיתה ט' מגיע לבית של חברי עמית, יושבים ביחד ליד ה-Gamecube שלו ומשחקים ביחד את מה שהיה משחק ה-Final Fantasy האמיתי הראשון שלי על קונסולה אמיתית (מבלי להחשיב אימולטורים). המשחק היה שונה מכל מה שהכרתי, כשבעוד שאת הסגנון האמנותי והדמויות האייקוניות השונות זיהיתי, המשחקיות כבר לא הייתה בתורות אלא שמה דגש אמיתי על אקשן. גרסת ה-Remaster באה לשפר את הגרפיקה וה-AI של המשחק, אבל לרוע המזל גם הורידה את אפשרות המולטיפלייר המקומי של המשחק המקורי, למרות שהמשחק כן מאפשר לשחק עם חברים ברשת. בנוסף לגרסה המלאה, תצא גרסת Lite של המשחק שתאפשר לאנשים לנסות את המשחק לפני שהם מחליטים לקנות אותו (מעין דמו שכזה).
המשחק צפוי לצאת ב-27 באוגוסט.

Tell Me Why: Chapter One - Xbox One, PC

אחרי שתי עונות מוצלחות של Life is Strange וספין אוף לא רע בדמות The Awesome Adventures of Captain Spirit, מגיע המשחק הבא של חברת Dontnod הצרפתית. המשחק הבא שלהם יציב אותנו בעולמם של צמד, אח ואחות, כשהם מנסים לחבר את האירועים השונים בילדותם, ואיך הם השפיעו עליהם עד היום. הסיפור הוא אבן דרך של ממש, מכיוון שמדובר במקרה הראשון בגיימינג בו הדמות הראשית היא גבר טרנסג'נדר, כשהסיפור של המשחק גם יסוב סביב השינוי שהוא עבר, היחס של הקהילה אליו ולבחירות שלו ואיך המאבק הפרטי שלו הושפע והשפיע על הסובבים אותו. המשחק אקסקלוסיבי לפלטפורמות של מיקרוסופט, אז שחקני PS4, תצטרכו לחצות את הכביש או לפחות לקנות PC כדי לשחק בו.
המשחק צפוי לצאת ב-27 באוגוסט.

Captain Tsubasa: Rise of New Champions - PS4, Nintendo Switch, PC

לכל אלו שרוצים לשחק FIFA, אבל מעדיפים את הספורט שלכם טיפה יותר... טוב, דרמטי, אז Captain Tsubasa: Rise of New Champions הוא המשחק בשבילכם. המשחק שמבוסס על האנימה באותו השם יתפקד כמשחק כדורגל ארקיידי לכל דבר ועניין, עם מסירות משוגעות, מתקפות מיוחדות, רגעים דרמטיים ועוד. לכל דמות על המגרש יש מד כוח משלה שהיא יכולה לנצל כדי לבצע פעולות מיוחדות כמו דריבל, תיקול, בעיטות מיוחדות ועוד. אם אתם אוהבים כדורגל, אוהבים אנימה, אבל משום מה ממש לא אוהבים את המציאותיות היחסית של FIFA (יחסית, אל תהרגו אותי - אני יודע כמה לא הגיוני המשחק הזה יכול להיות), אתם מוזמנים לנסות את המשחק.
המשחק צפוי לצאת ב-28 באוגוסט. 

Project CARS 3 - PS4, Xbox One, PC

מה לא נאמר כבר על Project CARS: סימולטור המירוצים המפורט ביותר, כמות מכוניות פסיכית, מסלולים נהדרים ומשחקיות מופלאה לחובבי הז'אנר. Project CARS 3 מתכנן לקחת את כל מה שהיה טוב במשחקים הקודמים ולשפר אותו עוד יותר עם עוד מכוניות, עוד מסלולים, גרפיקה טובה יותר, השפעה גדולה יותר של מזג האוויר על תנאי השטח והמירוץ, מולטיפלייר טוב יותר ועוד. משהו חדש שהמפתחים ב-Slightly Mad Studios הלכו עליו הוא הורדת פיצ'רים כמו חוסר בדלק או בלאי צמיגים, מה שמוביל לכך שבמירוצי פורמולה לא יהיו עצירות לתיקונים. אגב, אני מוצא את עצמי מזכיר את זה הרבה בזמן האחרון, אז למי שלא ידע, CARS אלו ראשי תיבות של "Community Assisted Racing Simulator". שלא תגידו שאתם לא לומדים כלום אצלנו ב-Vgames.
המשחק צפוי לצאת ב-28 באוגוסט.

Wasteland 3 - PS4, Xbox One, PC

בשנת 2014 ראינו את היציאה של Wasteland 2, משחק ההמשך ל-Wasteland שיצא למחשב האישי אי שם ב-1986. אני שמח לבשר שלפחות למשחק הבא בסדרה לא היינו צריכים לחכות יותר מדי זמן: Wasteland 3 מגיע אלינו החודש, עם אזור חדש בדמות קולורדו הפוסט אפוקליפטית שכולנו נוכל לחקור ולגלות. את הקמפיין הראשי של המשחק תוכלו לשחק יחד עם עוד חבר אם תרצו, או לבד לחלוטין, כשהבחירות שתעשו לכל אורך המשחק ישפיעוו בוודאות על מהלך הסיפור, אז יהיה מעניין לראות לאן הווא יכול להתפתח.
המשחק צפוי לצאת ב-28 באוגוסט.

יאללה מה עוד יש לנו החודש:

  • Fast & Furious Crossroads מגיע אלינו בתחילת החודש. לא יכול לומר שאני מתרגש יותר מדי, אבל היי - זה מהיר ועצבני.
  • Risk of Rain 2 סוף סוף מגיע בגרסתו הרשמית (1.0) לקונסולות השונות, זה קורה ב-11 באוגוסט.
  • UFC 4 בא להרים ולהטיח לוחמים למזרן ב-14 באוגוסט.
  • הריבוט ל-Battletoads מגיע אלינו ב-20 לאוגוסט.
  • Jump Force: Deluxe Edition מגיע לקונסולת ה-Nintendo Switch ב-28 באוגוסט.
  • שני משחקים שידוע שמגיעים החודש, פשוט לא ידוע מתי: Serious Sam 4 ו-Surgeon Simulator 2. רציתי שהם יהיו ברשימה המרכזית, אבל אין לנו עדיין תאריך ממש. מקווה שיהיה בקרוב.

זהו, אלה משחקי חודש אוגוסט! שכחתי משהו? פספסתי את המשחק שאתם מחכים לו כבר 8 חודשים? ספרו לי בתגובות כאן או ברשתות החברתיות שלנו!

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    19:35 01.08.2020 | WarFox89 WarFox89

    גולת הכותרת החודש בשבילי ללא ספק זה - Horizon Zero Dawn - PC כמובן D:
    תודה, שמואל, כרגיל - תותח.

  2. 2

    00:25 02.08.2020 | elad9219 elad9219

    וואו, ללא ספק חודש אדיר. מחכה ל- Horizon Zero Dawn ול- Project Cars 3 (לא שיחקתי במשחקים הקודמים, יש יותר מדי משחקי מירוצים שנראים טוב. אין על Forza Horizon)
    אבל עם כל הכבוד לכל אלה, אף אחד לא מתקרב ל- Flight Simulator. זה לא עוד משחק טוב שיוצא, זה משהו מהפכני, כנראה אבן דרך של ממש בעולם הטכנולוגיה בכלל. אם יוכלו לייצר עוד משחקים וסימולטורים על המנוע של BING, זה חלום.

  3. 3

    13:16 02.08.2020 | שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס) שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

    אם ה-PC ישב בצד עד עכשיו, החודש הזה עושה לו טוב.
    ושועל, יש סיבה לכך שהתמונה במובייל וברשתות החברתיות היא של HZD על ה-PC - זה אירוע ענק (ולך תדע, אולי אם זה יצליח סוני תשחרר עוד משחקים למחשב האישי).

  4. 4

    17:47 02.08.2020 | siegfried siegfried

    גם Serious Sam 4 מגיע באוגוסט. משחק רציני ביותר.

  5. 5

       | פורסם ע"י