הרשמה

הפיתוח של Diablo IV "מתקדם מאוד יפה"

כך נמסר מהמפתחים שעובדים על המשחק מהבית

שמחים לראות שהקורונה לא הצליחה לפגוע במשחק ה-RPG

אחרי ההכרזה הפשוט פנומנלית ב-Blizzcon 2019 (שלנצח יהיה ידוע בנאום הקלוקל של נשיא החברה, ג'יי אלן בראק, לאחר פרשת "Blizzard - הונג קונג" המפורסמת), אנחנו מקבלים השבוע עדכון נוסף לגבי משחק התפקידים/אקשן הכה מצופה של חברת Blizzard, המשחק Diablo IV. המשחק הרביעי בסדרה ידע עליות ומורדות לאורך השנים, אבל זה נראה שהמפתחים של המשחק סוף סוף עלו על דרך המלך, כשהם הציגו משחקיות, את העולם של המשחק ואפילו קצת מהסיפור בטריילרים מההכרזה.

יותר מזה, זה נראה שגם הנגיף קורונה לא הצליח לפגוע בהתקדמות הפיתוח של המשחק, כפי שנמסר לנו בסוף השבוע שעבר בפאנל שאלות ותשובות שנתן רוד פרגוסון, המפיק של המשחק, במסגרת אירוע ה-GDC. פרגוסון דיבר על הקשיים והניצחונות של הצוות שלו במהלך משבר הקורונה: "בסך הכל היו לי שמונה ימים במשרד", אומר פרגוסון. "התחלתי לעבוד ביום שלישי ובחמישי שאחריו כולנו כבר עברנו לעבוד מהבית". אבל עם כל הבעיות שנובעות מהעובדה שכל הצוות לא נמצא ביחד, פרגוסון עדיין מציין כי הפיתוח של המשחק "מתקדם מאוד יפה", ומציין את הסיבות לכך, בין אם מדובר בעובדה שהם נתנו למפתחים שלהם לקחת את כל הציוד שהם צריכים אליהם הביתה או משלוחי חטיפים שהחברה שלחה אליהם כדי לעזור להם לעבוד ולצ'פר אותם. לצערנו לא קיבלנו חלון השקה או אפילו כיוון לאחד שכזה בפאנל, אבל זה נחמד לראות שהמשחק מצליח להתקדם יפה. 

גם אתם מחכים למשחק החדש? ספרו לנו בתגובות!

שמואל מקונן - עורך ראשי

שמואל מקונן - עורך ראשי

משחק על: PC, 3DS, PS4, Nintendo Switch

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Super Smash Bros Melee.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: תחתרו לעשות את מה שאתם אוהבים ותהיו נחמדים אחד לשני, זה משתלם בסוף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

  1. 1

       | פורסם ע"י  

     

יש להתחבר כדי להתחיל דיון