הרשמה

ה-Xbox Series X מגיע בנובמבר, כך נמסר ממיקרוסופט

הללויה! יש חלון השקה רשמי לקונסולה!

ההכרזה באה אחרי האכזבה של דחיית התותח הכי כבד של קונסולת הדור הבא.

עד היום כל מה שידענו לגבי ה-Series X הם המשחקים שיגיעו אליה והמפרט שלה, כשדברים כמו המחיר ויותר חשוב מכך - תאריך ההשקה שלה, היו לוטים בערפל. עכשיו אנחנו מקבלים סוף סוף חלון השקה רשמי לקונסולה של החדשה של מיקרוסופט! ה-Xbox Series X צפוי לצאת בנובמבר 2020, בדיוק בזמן לתקופת החגים המצופה ביותר בשנים האחרונות.

מיקרוסופט חשפה את חלון ההשקה הזה לאחר שהיא קיבלה את ההחלטה לדחות את היציאה של Halo Infinite לשנת 2021, משחק שהיה אמור להיות משחק השקה של הקונסולה (מה שגם אומר שהיא לא תושק עם שום משחק גדול, שכפי שראינו עם Breath of the Wild וה-Nintendo Switch, זה יכול להיות ביג דיל). לפי אתר האינטרנט "The Verge", המקורות שלהם מוסרים שהתאריך בנובמבר יכול בהחלט להיות בשבוע הראשון של החודש, למרות שזה לא וודאי בכלל ובהחלט יכול להשתנות.

בהיעדר התותח הכי כבד שלה, מיקרוסופט תיאלץ להסתמך על שירות ה-Xbox Game Pass הנהדר שלה, יכולת ה-Backwards Compatibility שתאפשר לשחק במשחקי Xbox One עם רזולוציה גבוהה יותר וביצועים טובים יותר ומשחקים כמו The Medium ו-Scorn המסקרנים.

עם ההכרזה הזו, אנחנו מקווים שגם סוני הולכת לתת לנו איזה תאריך משלה בקרוב.

מתרגשים לקראת היציאה של ה-Series X? ספרו לנו! ואם אתם מתלבטים אם כדאי לכם ללכת על הקונסולה הזו או ה-PS5, מוזמנים לקרוא את ההשוואה שכתבתי בין שתי המפלצות של ענקיות הגיימינג!

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י