הרשמה

צוות Vgames ממליץ לכם על משחקים שיעזרו להעביר את תקופת הסגר הקרובה!

צוות Vgames אסף לכם כמה משחקים שיהיה שווה לכם לשחק בזמן הסגר שבא עלינו לרעה!

משחקי הרפתקאה, יריות, תפקידים - הכל כאן כדי להעביר את הזמן שלכם בנעימים.

סגר שני תוך חצי שנה, מי היה מאמין? אז בזמן ששאר האוכלוסייה תוהה איך לעזאזל היא הולכת להעביר את הסגר הקרוב, גל שלנו הציעה שלפחות נוכל לעזור לגיימרים שבינינו להעביר את הסגר בנעימים עם כמה מהמשחקים הכי טובים לתקופה ממושכת בבית. בין אם מדובר במשחקים עם אנשים אחרים, משחקי תפקידים ארוכים או סתם משחקים שכדאי לכם לנסות עכשיו כשאתם לא יכולים לצאת מהבית - אספנו לכם את המיטב של המיטב לתקופת הסגר הקרובה. אז מה תשחקו הסגר הזה? 

גל כהן-ויינשטיין - Among Us

כן, משחק האינדי שיצא בכלל בשנת 2018 ופתאום טיפס לראש ההורדות מסיבה לא ברורה הוא המשחק שאני חורשת עליו מאז שנגזר עלינו הסגר הזה. 

מדובר במשחק פשוט למדי, חינמי לסמארטפון או במחיר 5 דולר ב-Steam: בקבוצה של עד 10 שחקנים, אתם מונחתים בספינה בחלל אותה תצטרכו לתחזק כדי שתפעל כמו שצריך. אבל, חלק מחברי הקבוצה הם מתחזים (Impostors) שמטרתם לקלקל מערכות בספינה ולהרוג את כולם. איך תדעו מי הם? לא תדעו. ואולי אלו בכלל אתם? יש לכם אפשרות לקרוא לישיבת חירום או לדווח על מציאת גופה, ואז ייפתח צ'אט ובו כל אחד ינסה לתלות אשמה בשחקן אחר. 

המשחק Among Us כיף גם כשמשחקים עם זרים גמורים באינטרנט וגם עם חברים (אבל החוק הוא לשים את עצמכם על מיוט חוץ מבזמן ישיבות החירום, אחרת סתם תגלו את זהותכם). הוא גורם לכם לפקפק בכל מי שסביבכם, ללמוד לשקר, להתעצבן כשאתם דוברים אמת ובכל זאת כולם חושבים שאתם משקרים ועוד ועוד. רק תזכרו לעשות הפסקות מדי פעם כדי לחזור לעולם האמיתי, שבתכלס, גם הוא רווי פייק ניוז.

שמואל מקונן - The Legend of Zelda: Breath of the Wild

בשלב הזה כבר נמאס לי לדבר על המשחק הזה, אבל הוא כל כך כיף, כל כך פורץ דרך וכל כך הטופ של הז'אנר שלו שאין מה לעשות: אם לא שיחקתם Breath of the Wild עד עכשיו - זה בדיוק הזמן. משחק השנה שלי לשנת 2017 הציג לנו עיצוב אמנותי משגע, משחקיות כיפית ומאתגרת יותר ממה שאנחנו היינו רגילים אליו ממשחקי Legend of Zelda, סיפור טראגי שמלווה את כל המשימות והמבוכים שנסתובב בהם, שלבי חידות נהדרים ומעניינים וההיילייט של המשחק: העולם הפתוח והחופשי כמעט לחלוטין שהעולם פורש מביניכם.

העולם הפתוח של Breath of the Wild הוא לא משהו שחוויתם בגיימינג, תסמכו עליי. מעטים המשחקים שמציגים בפניכם את מערכת החוקים שלהם ונותנים לכם חופש פעולה מוחלט לגבי מה שתעשו. החופש הזה מוביל לפתרונות יצירתיים לבעיות וקרבות, רגעים משעשעים במפה ורגעי "רגע, זה עובד? וואלה!". את הסיפור של Breath of the Wild תוכלו לחוות במשהו כמו 50 שעות, אבל נראה לי שרוב הגיימרים פה יהיו כמוני וימשיכו לבלות בעולם הגדול של Hyrule ולראות איך הוא עוד יכול להפתיע.

אור יהודה סגל - Persona 5 Royal

יש לכם במקרה 100-120 שעות פנויות עכשיו? ברור שכן! יש סגר! אבל איך עוד מעבירים סגר אם לא עם אחד ממשחקי התפקידים הכי סטייליסטים, מגניבים ומרגשים שיצאו בעשור האחרון? (רגע... זה המשחק Persona היחיד שיצא בעשור האחרון? הוא גם לא על המחשב? טוב, לפחות יש את Persona 4 Golden ב-Steam עכשיו, זה גם מצויין!).

אם בא לכם לקרוא בהרחבה את דעתי על המשחק, יש לי סיקור במיוחד בשבילכם שכתבתי בתחילת דרכי פה באתר. אבל למי שרוצה סקירה קצרה באמת על המשחק: מדובר בעלילה שסובבת סביב נער שהיה במקום הלא נכון, בזמן הלא נכון, ובעקבות אירועים שקרו בעיר הבית שלו, נאלץ לעבור לגור בטוקיו לשנה. בטוקיו הגיבור שלנו מגלה כוח מסתורי במיוחד שנקרא Persona ואיתו הוא נלחם באנשים בעמדות כח שמנצלים אותו לרעה. לאורך המשחק, הגיבור אוסף חברים למשימה, כל זה באסתטיקה מושלמת יחד עם אחד מהפסקולים הכי טובים בסדרה (ובגיימינג לשנה בה הוא יצא).

רועי באלוה - No Man's Sky

כן בסדר, אני כבר שומע ויודע מה כל ההייטרים של המשחק הולכים להגיד: "זה משחק שבור/הוא לא שווה את הכסף/אין בו תוכן/הוא יצא לפני 4 שנים" - כן, אפשר להגיד המון דברים רעים על No Man's Sky ועל "התרמית" שהוא היה בתחילת חייו. הסיפור של No Man's Sky הוא באמת יחיד ומופלא אז קבלו מה אני מציע, במקום להסתכל עליו כאחת מתרמיות העשור אולי צריך להסתכל עליו בתור פרפר שרק לאחרונה פרס את כנפיו היפות במלוא תפארתן.

במהלך 4 השנים מאז השקתו של המשחק יצאו לו כ-12 הרחבות, שהאחרונה- Origins יצאה רק השבוע כשהיא מוסיפה למשחק כוכבים, סביבות, מזגי אוויר ובעל חיים חדשים לגמרי ועל פי המפתחים היא מלאה בתוכן כמו המשחק המקורי. אם בפעם האחרונה האחרונה שניסיתם את No Man's Sky כל הזמן רצתם סביב וחיפשתם נואשות Carbon, אני יותר ממליץ לכם לקחת את הסגר הבא עלינו לטובה כדי לגלות שוב את No Man's Sky ואת כל העולמות הקסומים שהוא מכיל בתוכו אך הפעם תעשו את זה יחד עם חברים כשאתם נמצאים בתוך Mech Suit ענקית ליד בסיס האם המפואר שלכם.

ירדן שרה לבני - Catherine: Full Body

תכירו את וינסנט ברוקס, בחור ממוצע לכל הדעות; עם עבודה ממוצעת, בת זוג רגילה מידי ומסלול חיים שעומד בסטנדרטים החברתיים המקובלים. ובכן, לפחות עד אותו לילה בו תוקף אותו סיוט שעומד לחזור על עצמו שוב ושוב בכל לילה בשבוע הקרוב, יחד עם 2 נשים מסתוריות ומסקרנות שנכנסות לחייו ממש באותו זמן.

חובבי פאזלים וסיפורי אימה-מתח פסיכולוגיים ייהנו מהמשחק הזה מאוד, שכן על אף שהוא לא ארוך מדי, הוא מכיל 13 (!!!) סופים שונים, רמות משחק שונות לחובבי האתגרים שביננו (כי מי לא אוהב שהרצפה קורסת תחתיו?) ואפילו אפשרות לשחק אונליין נגד אחרים. עם כל אלו אפשר להעביר שעות וימים, והוא לגמרי יתאים לסגר הנוסף שמתקרב אלינו.

גל שפיר - Black Mesa

מדובר למעשה בחידוש מושקע במיוחד של Half Life משנת 1998, משחק ה-FPS המשובח בו נשחק את המדען גורדון פרימן (Gordon Freeman).

גורדון הוא דוקטור לפיזיקה שבסך הכל מגיע ליום הראשון בעבודה חדשה במעבדות Black Mesa. תאונה קטלנית מתרחשת בזמן אחד הניסויים וגורדון מוצא את עצמו נאבק בפלישה חייזרית וניסיונות של צבא ארה"ב לטייח את התקרית ולא להשאיר ראיות. מדובר בלא פחות מאבן דרך של התעשייה ולמעשה המשחק ששם את Valve, מפתחת אלמונית דאז, על המפה. צוות המפתחים Crowbar Collective בנו את המשחק שוב מאפס על כל המשתמע מכך באמצעות מנוע ה-Source והוסיפו גם שלב חדש ומושקע במיוחד.

האהבה של המפתחת ל-Half Life ולגיימינג בכלל ניכרת בכל פינה ומדובר במחווה שנעשתה בה מחשבה עד הפרט הקטן ביותר.Half Life מהווה השראה לכמעט כל משחק יריות ששיחקתם בעשרים האחרונות ומכיל כמויות של אקשן אינטסיבי ומאתגר, סיפור מעולה והמון המון מקוריות. עכשיו זו הזדמנות מצוינת לחוות את יצירת המופת הזו בסטנדרטים של היום.

סתיו ירמיהו - Gravity Rush Remastered

אם נמאס לכם מכל הדברים המדכאים שקורים עכשיו בארץ ובעולם (כי אני יודע שלי כן), ובא לכם קצת לנוח עם איזו הרפתקה שובת לב, בעלת טון עליז וגיימפליי מספק ומדהים, הגעתם למשחק הנכון. המשחק היה אחד מכותרי ההשקה של ה-Vita, ובהמשך קיבל גרסה חדשה ל-PS4, ובצדק.  

המשחק מתמקד על הגיבורה החמודה Kat, שמגיעה לעיר המרחפת Hekseville ללא כל זיכרון קודם מעברה ועליה לגלות אותו מחדש תוך שהיא נלחמת במפלצות ונבלים מסתוריים. מצויידת בכוח מסתורי שכיאה לשם המשחק, מאפשר לה בין היתר ליפול לכיוונים שונים, לרחף ולגלוש על האדמה, אתם תגלו שנורא כיף לשחק בתור Kat, ולו רק כדי להשלים את האתגרים השונים שמחכים לכם ברחבי המשחק ולעשות שטויות עם המערכת הנהדרת הזו.

אם זה לא קנה אתכם, אז העיצוב האמנותי של המשחק בטוח יצליח: עולם המשחק מתהדר בסגנון ה-Steampunk שלו (בכל זאת עיר מרחפת), והסיפור מועבר לרוב דווקא ברצועות קומיקס חמודות שמאפשרות לעיצוב הדמויות שנראה כמו שילוב בין מנגה יפנית לקומיקסים מערביים לזרוח. אם אתם עדיין סקפטיים (או שאתם סתם לא רוצים להנות), אין לכם הרבה מה להפסיד - המשחק ומשחק ההמשך שלו נמצאים בהנחה בחנות של סוני עד ה-7 באוקטובר!

בר הוכמן - Warzone

ברור ש-Call of Duty: Warzone הוא ה-דבר לסגר. מעבר להיותו חינמי (קדימה, להוריד) לגמרי, הוא מספק את החוויה האולטימטיבית לסגר. 

חוץ מהיותו משחק ה-Battle Royale המוצלח ביותר עד כה (לדעתי, לא לצלוב אותי), הוא מאפשר לנו לטייל בחוץ במפה גדולה (אך לא גדולה מדי. כן, אני מסתכל עלייך Erangel של PUBG) עם התקלויות מדי פעם עם אנשים חמושים מדי, טובים מדי, ועוד על הPC עם כל ה-FPS והעכברים המדויקים והתקשורת בדיסקורד שעובדת. על כל זה, זו גם פעילות חברתית למהלך הסגר, כזו שנוכל לצעוק על החברים האהובים עלינו ״נו מה אתה לא יודע לכוון!״ או ״אמרתי לך להגיע ושהורגים אותי!״ או כמובן, ״תרים אותי כבר ותפסיק לעשות לוט!״. בסוף הסגר אולי לא ישארו לכם חברים, אבל זה שווה את זה.

המשחק Call of Duty: Warzone ניתן להורדה בחינם ל-Battle.net, Playstation 4 ו-Xbox One. ויש גם Crossplay כך שגם החברים שלכם שתקועים על קונסולות עם קונטרולרים ולא יכולים לכוון כמו שצריך יוכלו לשחק אתכם.

נתי מרדכי - Days Gone

למרות שנראה כאילו Days Gone "נבלע" בין שאר כותריה של סוני בדור הנוכחי, מי שהחליט לתת צ'אנס למשחק למרות הביקורות הפושרות בהשקתו גילה משחק עולם פתוח עצום, מאתגר, ורחוק מכל מה שהיה מתואר לנו בביקורות המקוריות.

לכל אלו תוסיפו כלי נשק מגניבים, אופנוע, עלילה מצויינת וגלי זומבים שיגרמו לשיערות שלכם להסתמר, וקיבלתם מתכון למשחק מושלם לסגר הנוכחי. חוץ מזה, הסגר הוא הזמן המושלם להיכנס לנעליו של דיקן סיינט ג'ון ולחוות את המשחק, כי מי יודע, בקצב הנוכחי של 2020, אולי המשחק יכין אותנו למה שעוד צפוי להגיע בהמשך השנה.

גיא דהן - Tekken 7

כבר למדנו מהשנה הזאת שסגר שמתחיל בתור 3 שבועות בלבד יכול להימשך גם להרבה יותר מזה, אז למה לא לנצל את הזמן הזה להתאמן בלכסח את חברים שלכם במשחק מכות הטוב ביותר של השנים האחרונות? Tekken 7 מספק מגוון עצום של לוחמים אייקונים ואהובים, כל אחד עם קומבואים מסובכים ומאוד מספקים ללמוד שכוללים ביניהם אגרופים, בעיטות, קפיצות, עמידות שונות, שמיניות באוויר ודברים כל כך מוגזמים ומרהיבים שתוכלו לעשות, שלדעתי כדאי שאשאיר את השאר בגדר מסתורין. 

תוכלו לספק לכל לוחם שלל ענק של תחפושות שונות ואפילו נשקים שונים בהם יוכלו להשתמש נגד יריבכם, ומצב אונליין תחרותי שאמנם בהתחלה לא ישאיר שום שלט בצורתו המקורית אך אחרי כמה ימים בסגר כבר תראו איך אתם מפרקים כל אויב כאילו אתם בריון בתיכון בסרט אמריקאי קלישאתי. כמובן שתוכלו להתמודד מול חברים באונליין, אבל Tekken 7 מתפקד בצורה הטובה ביותר כשמשחקים בו דווקא אופליין. לראות את חברכם נעמד מלחץ ומנסה לעמוד בקצב שלכם תוך כדי שאתם מבצעים עליו קומבו מהסרטים ובחצי עין מסתכלים על התסכול שלו, אתם יודעים שעשיתם משהו כמו שצריך. אז נכון, זה אמנם לא יקרה בקרוב אלא אם כן יש לכם חברים שגרים בתחום בקילומטר שלכם, אבל לאלו שאין, עכשיו זו הזדמנות מצוינת להתאמן ולהראות לכולם מה אתם שווים במפגש החברתי הבא. 

יאללה Devil Jin יא בן *** בוא נראה אותך קורע אותי עכשיו.

 

יש לכם משחקים שווים שאתם חושבים שאנשים יהנו מהם בסגר הקרוב? שתפו אותנו בתגובות פה וברשתות החברתיות! סגר נעים ומהיר - תשמרו על עצמכם!

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    10:07 27.09.2020 | popop popop

    שלום!
    שמי אופיר כהן, בן 31 מעפולה. מאז ומתמיד אהבתי משחקי מחשב ואני מתעניין בחדשות לגבי כל מה שקשור בתחום על בסיס יומיומי.
    תחום אחר שאני מתעניין בו מאוד הוא ציור קומיקס, גם כאן התחביב הזה קיים אצלי מגיל צעיר מאוד.
    אני נזכר בערגה במורשת הקומיקס הלא קטנה שטיפחתם באתר שלכם: החל מ''וי בריבוע'' וכלה ב''גיקטופיה''.
    סדרות אלו רצו במשך המון זמן אולם מאז שהאחרונה הסתיימה לא הגיע מחליף במשך שנים ארוכות, דבר שלי חסר מאוד.
    לאחרונה בעקבות משבר הקורונה החלטתי לנסות לשלב בין שני התחביבים שלי ואני מציג בפניכם מספר קומיקסים לדוגמא שיצרתי במהלך החודש האחרון.
    מקווה מאוד שהם ימצאו חן בעינייך ולקבל כל פידבק שהוא בתקווה שברשותכם אוכל לפרסם את עבודותיי באתר שלכם.

    קישור לתיק עבודות:

    https://lensdump.com/a/jQ9l9

    תודה מראש,
    אופיר.

  2. 2

    11:37 27.09.2020 | WarFox89 WarFox89

    היי אופיר, ברשותך צפיתי בעבודות שלך, מאוד אהבתי אותם. במיוחד הקומיקס של ה בדיקת הרחון ו- GOW ענקיים XD

  3. 3

    11:38 27.09.2020 | WarFox89 WarFox89

    בדיקת הריון*

  4. 4

    19:49 28.09.2020 | popop popop

    תודה רבה WarFox89! מחמיא לקבל תגובה ממשתמש ותיק כמוך.
    מקווה שהשועלים הבכירים גם ישימו לב...

  5. 5

       | פורסם ע"י