הרשמה

המשחק Halo Infinite כמעט מוכן, צפוי להגיע ב-2021

חדשות טובות למשחק הבא בסדרה!

אחרי טלטלה שהסטודיו עבר, מגיעות החדשות הטובות

סטודיו 343 Industries עבר טלטלה לא קטנה בסופ"ש האחרון עם ההודעה כי אחד מהבמאים של המשחק, כריס לי (Chris Lee) עזב את הפרויקט, זאת אחרי שהחליף את מנהל הקריאייטיב של המשחק שעזב בשנה שעברה. לי כתב: "עזבתי את Infinite ואני מחכה לאפשרויות עתידיות, אני מאמין בצוות שאמון על המשחק כי יוציאו משחק נהדר וכי עכשיו זהו הזמן הנכון בשבילי לעזוב." היום, אנחנו מקבלים עדכון קצת יותר אופטימי בנוגע לעתיד המשחק ועל התקדמות תהליך הפיתוח שלו.

אחרי הצגה עקובה בבעיות טכניות במהלך אירוע ה-Xbox האחרון לקיץ, בחודש אוגוסט 343 Industries ו-Microsoft יצאו בהודעה משותפת הודיעו כי המשחק ידחה ל-2021, זאת על מנת לקבל קצת יותר זמן ולעבוד על המשחק עוד קצת כדי להביא אותו לרמה שהן היו רוצות, גם אם מדובר באיבוד של כותר ההשקה הכי גדול עבור ה-Series X|S. היום אנחנו מגלים שהמשחק נמצא על סף סיום העבודה עליו מבחינת תוכן וכל העבודה שנשארה עד כה היא לשפצר את המשחק מבחינה טכנית. החדשות מגיעות מ-Klobrille, משתמש Twitter בעל מידע פנימי בתוך 343 Industries, כאשר נשאל בנוגע לאפשרות שבה Halo Infinite באמת יצא ב-2021, המשתמש הגיב: "המשחק פחות או יותר גמור מבחינת תוכן. הם יכולים להתרכז באופן מלא בבעיות הטכניות עכשיו. אני בהחלט מצפה שהמשחק ישוחרר ב-2021."

בנוסף, כאשר נשאל בנוגע לג'ו סטאטן (Joe Staten) ולמעורבות שלו בפוריקט, השיב: "אם יש משהו שלמדתי בזמן שאני מסקר משחקים, זה שהפרטים *משנים*. ג'ו לא אמון על לעבוד על המשחק מחדש או משהו בסגנון שאפילו מתקרב לזה. הוא עוזר על מנת לסיים את החלק שלו במשחק. אני סומך על ג'ו ופייר אינצה (Pierre Hintze, ראש תחום ההפצה) להוציא מוצר טוב."

על פי ג'ייסון שרייר (Jason Schreier, עיתונאי ב-Bloomberg), ג'ו סטייטן אמור להחליף את כריס לי בתפקידו בתור מנהל הקריאייטיב, אבל אין הכרזה רשמית מ-Microsoft או מהסטודיו.

מה דעתכם על החדשות האלו? האם אתם מתרגשים לקראת Halo Infinite? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

אור יהודה סגל - כתב תוכן

אור יהודה סגל - כתב תוכן

משחק על: PC, Nintendo Switch, Ps4, PsVita (ושאר שאריות של דורות קודמים)

בחיים לא תנצחו אותי ב: PVE, אין מצב שתנצחו אותי!

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Star Wars: Shadows Of The Empire

כשאני לא משחק אני: סטודנט להנדסה, צילום

מסר לעולם: UP, UP, DOWN, DOWN, LEFT, RIGHT, LEFT, RIGHT, B, A, START

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    20:20 03.11.2020 | Panda2 Panda2

    עדיין לא שיחררו את Halo4 במסטר צ'יף קולקשין לPC
    יש עוד הרבה זמן

  2. 2

       | פורסם ע"י