הרשמה

תכינו את הכוננים: WD משתפת פעולה עם Call of Duty

יש שיתוף פעולה שיותר מתבקש מזה?

אם אתם משדרגים לכונן חדש, לפחות שהוא יתאים למשחק שלכם

הקפיצה הטכנולוגית שאנו רואים בשנים האחרונות הביאה לנו הרבה מאוד דברים טובים ששיפרו את חווית המשחק שלנו כמו משחקים שתומכים ברזלוציות גבוהות יותר, טקסטורות מפורטות פי כמה מאלו שהיו נחשבות פורצות דרך לפני שנתיים, מפות משחק עצומות, יכולות תאורה אמינות יותר כמו Ray Trace ועוד. אך כל השיפורים האלה לא הגיעו בחינם והמחיר התבטא לרוב בנפחי המשחקים שתפחו למימדים עצומים. עד לפני כמה שנים, משחק ששקל 100 ג'יגה היה נחשב עצום אך היום זה כבר נחשב סטנדרטי. וכשיש משחקים כמו Call of Duty ו-Warzone שחוצים את רף ה-200 ג'יגה אין שיתוף פעולה מתבקש יותר בניהם ובין חברת האיחסון הגדולה ביותר בעולם- Westren Digital.

לפני שעות בודדות הכריזה חברת WD על שיתוף פעולה עם Call of Duty על מנת ליצור 3 מוצרים חדשים עבור סדרת כונני Black. על פי החברה, הכוננים עוצבו כדי להתאים לרוח של המשחק Cold War והם גם יכללו בונוס עבור השחקנים. נכון לעכשיו הוכרזו רק 3 כוננים כחלק משיתוף הפעולה שהם: P10 Game Drive שהוא כונן איחסון נייד בנפח של 2TB שיעניק כ-1,100 מטבעות אשר ישמשו לרכישת פריטים בחנות של Cold War, ה-P50 Game Drive SSD שכמו שאפשר להבין משמו, זה הוא כונן SSD שיזרז את המחשב שלכם כשהוא יגיע בנפח של 1TB ועם 2,400 מטבעות. הכונן השלישי שנכלל בסדרה הוא ה-SN850 NVMe SSD שיגיע בנפח של 1TB ו-2,400 מטבעות, אך הפרט המעניין עליו הוא שהכונן תומך בתקן PCIe Gen 4.0 שיספק לו מהירות גובהה מאוד והוא יוכל לעבוד בצורה מושלמת ככונן הרחבה עבור ה-PS5 בעתיד. 

צריך לציין שהכוננים האלה יהיו בעלי אותם ביצועים בדיוק כמו הגירסא הרגילה שלהם כשההבדל היחיד הוא בפן העיצובי בלבד, אם אתם מעריצי Cold War הכוננים האלו בשבילכם.
ה-P10 Game Drive, P50 Game Drive SSD וה-SN850 NVMe SSD צפויים להגיע ארצה בתחילת דצמבר במחירים של ינועו סביב 250, 110 ו-240 דולר בהתאמה. 
מה אתם חושבים על שיתוף הפעולה הזה? האם תקנו את אחד הכוננים? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC, PS5, Xbox Series S

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    14:15 18.11.2020 | DrizziTx DrizziTx

    סוני עצמה הודיעה שאין שום כונן שמתאים להרחבת הדיסק הפנימי של ה-PS5 כי הוא צריך לעמוד בתקנים מאד ספציפיים ואין לה רשימת כוננים מתאימים עדיין, ל-Vgames יש מידע חדש ובלעדי? :)

  2. 2

    14:35 18.11.2020 | רועי באלוה - עורך תוכן רועי באלוה - עורך תוכן

    האמת שאני גם חשבתי על ההודעה של סוני אז ביקשתי אישור מהחברים שלנו מ-WD שאישרו לי שהכונן אכן יתמוך ב-PS5.
    לא נמסר לי מתי התמיכה תגיע אבל לדבריהם היא כבר בתהליכי אישור ביחד עם סוני והכונן יתאים לקונסולה מתישהו בהמשך הדרך

  3. 3

    20:25 19.11.2020 | DrizziTx DrizziTx

    סחטן :)

  4. 4

       | פורסם ע"י