הרשמה

"קו הסיום" - מבט אל המשחקים הגדולים של חודש דצמבר

אני אולי קצת מאחר, אבל לפחות לא דחיתי את הכתבה ל-2021, כמו שאחד המשחקים הגדולים של החודש גרם למפתחים אחרים לעשות עם המשחקים שלהם...

סייברפאנק סוף סוף מגיע אלינו, אחד ממשחקי ה-VR הכי מסקרנים שראינו השנה נוחת ויוביסופט לוקחת אותנו להציל את אלי האולימפוס!

כן כן, אני יודע - אני מאחר בכמה ימים, אבל היה לי תירוץ טוב אז תוותרו לי הפעם. בכל אופן, הגענו לחודש האחרון של השנה הארורה הזו ולכתבת משחקי החודש האחרונה לשנת 2020. הרבה משחקים שהיו אמורים לצאת החודש נדחו ל-2021 (בגלל סיבה אחת מאוד ברורה שתוצג בהמשך), אבל בחודש הזה עדיין תמצאו כמה משחקים מעניינים נוספים שתוכלו לשחק על קונסולות הדור היוצא וקונסולות הדור הנכנס (גם אם לא המון כאלה). אז בלי הרבה עיכובים: בואו נסתכל על המשחקים הגדולים של חודש דצמבר 2020!

Worms Rumble - PS4, PS5, PC

זאת הייתה רק שאלה של זמן: ז'אנר הבאטל רויאל סוף סוף מגיע למשחק הטקטיקה/תולעים המשוגע והאייקוני, כש-32 שחקנים יוכלו להתמודד אחד מול השני כדי להיות התולעת האחרונה שנשארת בחיים. זהו המשחק הראשון בסדרה שקורה בזמן אמת, בניגוד למשחקים הקודמים שהתנהלו לפי תורות. המשחק יכיל את הנשקים המוכרים והאהובים, עם דרך חדשה לשחק איתם ואני אהיה כנה איתכם, אני מופתע שלקח להם כל כך הרבה זמן לייצר משחק בזמן אמת של Worms. בכל אופן, שחקני פלייסטיישן יוכלו להשיג את המשחק בחינם החודש כי הוא חלק ממשחקי חודש דצמבר למנויי ה-PS Plus.

המשחק יצא ב-1 בדצמבר.

Sam & Max Save the World Remastered - PC, Nintendo Switch

צמד הבלשים הכי משוגע חוזר אלינו! Sam & Max Save the World נחשב לקלאסיקה של ממש בקרב חובבי ז'אנר ה-Point and Click, ועכשיו אנחנו מקבלים גרסה חדשה ויפה יותר של הקלאסיקה מ-2006. הגרסה החדשה תגיע עם כל ששת הפרקים המקוריים של Save the World, עם שיפורים גרפיים כמו תאורה טובה ויותר ותמיכה ברזולוציות של 16:9 ואודיו משופר בניגוד למשחק המקורי. אם פספסתם את המשחק הזה איכשהו, אתם יותר ממוזמנים לשחק אותו על המחשב האישי או על גרסת ה-Switch, לאלו מכם שרוצים לקחת את הכלב והארנב לכל מקום.

המשחק יצא ב-2 בדצמבר.

Immortals Fenyx Rising - PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X|S, PC, Nintendo Switch

חשבתם שיוביסופט סיימה עם משחקים גדולים ל-2020 אחרי Assassin's Creed Valhalla? לא ולא! המשחק שפעם היה ידוע כ-Gods and Monsters הגיע אלינו החודש והוא אמור להיות התשובה של יוביסופט לאלו שמחפשים הרפתקה בעולם פתוח בסגנון אמנותי שמזכיר את Breath of the Wild, אבל עם הרבה פחות אנימה והרבה יותר אלים יוונים. Immortals Fenyx Rising ישים אותנו בנעליה של Fenyx, כשהיא (או הוא) יוצאת למסע להצלת אלי האולימפוס והארץ האדירה שלה מפני קללה אפלה ואיומה. אור שלנו כבר עובד במרץ על הביקורת שלנו למשחק החדש של Ubisoft אז תמשיכו לעקוב אחרינו כדי לראות האם המשחק הזה שווה את הכסף והזמן שלכם. בינתיים מוזמנים לקרוא את הרשמים של פול דייוויס, ידידנו באנגליה, ששיחק כמה שעות בבילד מוקדם של המשחק.

המשחק יצא ב-3 בדצמבר.

Cyberpunk 2077 - PS4, Xbox One, PC

לפני שאני מתחיל - אם אחד המשחקים המצופים של 2020 יוצא בסוף השנה, הוא עדיין נחשב למשחק מצופה לשנת 2020? בכל מקרה זה לא כזה משנה, שכן כנראה שמדובר באחד המשחקים הכי מצופים בהיסטוריה, כשהמתנה ארוכה במיוחד של יותר מ-7 שנים עומדת להגיע אל סופה עם השחרור של Cyberpunk 2077, משחק ה-RPG החדש של CD Projekt Red. היוצרים של The Witcher 3 לא בחלו באמצעים, והם שאפו הכי גבוה שאפשר עם משחק הסייברפאנק החדש שלהם. בין אם מדובר באפשרות הקאסטומיזציה הכמעט בלתי מוגבלות של V, הדמות הראשית שלהם, לששת האזורים הגדולים והרחבים של עיר הלילה (Night City) והצבעוניות הניאונית המוגזמת שלה ועד ליכולות השונות שתוכלו לתת לדמות שלכם ואיך הן תשפענה על איך שהסיפור והמשימות יתנהלו.

המשחק נדחה כבר ארבע פעמים, לפי רוב השמועות, כדי לטפל בגרסאות הדור היוצא שעבדו פחות טוב. גם אם השמועה הזו לא נכונה, המפתחים ניצלו את הזמן כדי לשפר ולתחזק עוד יותר את גרסאות ה-PS4 וה-Xbox One של המשחק לפי יציאתן, ולפי המנכ"ל של החברה זה נראה שהזמן הזה נוצל בצורה יעילה מאוד כשהמשחקים נראים מצוין. אגב, אם אתם שואלים את עצמכם למה לא רשמתי כאן את גרסאות ה-PS5 וה-Xbox Series X|S, אז אותן אנחנו נקבל רק ב-2021, כשבינתיים שחקני קונסולות הדור הבא יצטרכו להסתפק בביצועים יותר טובים על הקונסולות החדשות שלהם. בכל מקרה, מדובר באחד המשחקים הכי מצופים בעשור האחרון ובמשחק עם הופעת אורח של קיאנו ריבס - כמה משחקים כבר יכולים לומר את זה על עצמם, אה?

המשחק צפוי לצאת ב-10 בדצמבר.

Medal of Honor: Above and Beyond - PC

והנה הגענו לפינה "משחק שנמצא ברשימת משחקי החודש רק כי רועי רצה שהוא יהיה כאן" (רגע, לא ככה הולך המשפט...)

בכל מקרה, Medal of Honor חוזר בצורה של משחק VR, מכל הצורות האפשריות. הסדרה שלא ראתה משחק חדש מאז 2012 עם Warfighter הבינוני, חוזרת למקורות של הסדרה עם מלחמת העולם השנייה, כשאנחנו נשחק במשחק כסוכן OSS (קיצור של Office of Strategic Services, המשרד שקדם ל-CIA) ולוחם במחתרת הצרפתית כשננסה להדוף את הכוחות של גרמניה הנאצית. רק כדי להוסיף לכל הביזאר שהוא המשחק הזה, הוא יכלול גם מצב מולטיפלייר של ממש! אנחנו עדיין לא יודעים אם הוא יהיה טוב, או נפילה גמורה, אבל מה שבטוח, המשחק הזה בהחלט סיקרן אותנו.

המשחק צפוי לצאת ב-11 בדצמבר.

עוד משחקים נחמדים שיוצאים החודש:

  • Dragon Quest XI S: Definitive Edition, הגרסה האולטימטיבית של Dragon Quest XI גיעה ל-PS4, Xbox One והמחשב האישי ב-4 בדצמבר.
  • גרסת ה-Switch של Doom Eternal סוף סוף מגיעה אלינו - תתכוננו לחסל שדים על ה-Switch ב-8 בדצמבר.
  • Collection of SaGa: Final Fantasy Legend מגיע ל-Switch ב-15 בדצמבר.

זהו, אלה המשחקים הגדולים של החודש! חושבים שפספסתי משהו? כתבו לי בתגובה בפייסבוק שלנו או כאן למטה ואל תשכחו להישאר איתנו כשאנחנו נכנסים לסיכום השנה החולפת עם כתבות סיכום השנה של Vgames! סיכום משחקי השנה לפי ציונים, פסקולי השנה ועוד טורים נהדרים בדרך, אז אל תשכחו להמשיך להיכנס לאתר ולעקוב אחרינו בפייסבוק, אינסטגרם ובטלגרם. נתראה בכתבת משחקי החודש הראשונה ל-2021!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    22:00 05.12.2020 | רועי באלוה - עורך תוכן רועי באלוה - עורך תוכן

    אני רועי ואני מאשר את המיצאותו של Medal of Honor כאן

  2. 2

    07:34 06.12.2020 | DrizziTx DrizziTx

    משעשע אצלכם ב"מישרד" הא? :)
    מסכים שמפתיע שEA מוציאים ל-VR אבל אם תיסתכלו מי הסטודיו המפתח (אולי זה משהו ששווה להוסיף להבא לכל מישחק כי לסטודיו מפתח יש משמעות) תבינו למה זה משחק שצריך להיות פה ברשימה ולמה הוא צריך להיות על הראדאר של בעלי VR.

  3. 3

    15:12 06.12.2020 | WarFox89 WarFox89

    עם כל הכבוד לכל הדבר הזה שנקרא CP2077 אני מאוד מקווה ש הביקורות ברשת יהיו אובייקטיביות ומקצועיות ולא מושפעות מההיפ המטורף של המשחק. כי גם כגודל הציפייה יכולה להיות גודלה האכזבה. בכל אופן אי אפשר לשקלל הייפ בביקורות ובציון של משחק מסוים.

  4. 4

    17:01 06.12.2020 | Megalodon Megalodon

    עם כל הכבוד לכל הדבר הזה שנקרא ביקורות, לא זה מה שייקבע את איכות המשחק. ברצינות, למה אכפת לך כל כך מה מישהו אחר חושב? הנאה ממשחק היא בחירה, אפשר לשבת ולחפש בעיות מהבוקר עד הערב, או שאפשר פשוט להתמסר ולהנות מהמשחק. חוץ מזה, האתר הזה הוא פאנבוי מוחלט של משחקי נינטנדו, זורק עשיריות כאילו אין מחר. שזה אחלה. זה בסדר. זה סבבה. בכיף, אני אומר, גם אני חובב. אבל לא הייתי נותן לויגיימס את המפתחות של האינטרנט just yet, כן?

    ובלי קשר לויגיימס, אם האתר הנחשב ביותר אצלך ייתן למשחק 9.2 במקום 9.5 זה יעשה לך הבדל כלשהו? כי אני יכול להבטיח לך ש-6/10 הוא לא יקבל בשום מקום. אתה יודע למה? כי זה משחק גדול ומושקע של חברה מוכרת. גם Red Dead Redemption 2 קיבל 10/10, 100 מתוך 100 ו-5 כוכבים מתוך 5 כוכבים בכל מקום מאותה סיבה בדיוק, יש למשחק הזה ממוצע ביקורות פלייסטיישן של פאקינג 97 מתוך 100. וזה, תכלס, אחד המשחקים הגרועים ביותר ששיחקתי בהם, באופן אישי. תהרוג אותי - שנאתי אותו. סבלתי מכל דקת משחק בו, ואני לא מגזים. כנ"ל אשתי, אגב, שהיא חולה על משחקי רוקסטאר והיא סיימה את כל משחקי GTA ו-Red Dead Redemption הראשון הוא אחד המשחקים האהובים עליה ever. אבל לא הלכתי וטינפתי עליו מתחת לכל ביקורת, כי ככה, מי שרוצה - שיהנה.

    אבל למי אכפת מכל זה? ביקורות-"שמיקורות", אני עומד להתנתק מהאינטרנט למשך הסופ"ש ולצלול לעולם אחר.

  5. 5

    19:02 06.12.2020 | שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס) שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

    הו הו הו הגיע הרגע שליייי!

    "חוץ מזה, האתר הזה הוא פאנבוי מוחלט של משחקי נינטנדו, זורק עשיריות כאילו אין מחר" - תשמע נינטנדו עושים משחקים טובים. כל משחק שנינטנדו עשו בז'אנר כלשהו בשנים האחרונות היה פשוט פסיכי: Breath of the Wild שינה את העולם של משחקי העולם הפתוח, Mario Odyssey הוא אחד ממשחקי הפלטפורמה הכי טובים שיצאו אי פעם, Three Houses הוא אחד ממשחקי הטקטיקה הכי טובים בסדרה ואולי אי פעם, Splatoon הכניס הרבה אנשים לעולם היריות הקבוצתי התחרותי בלי שהם התכוונו בכלל ואני לא אגע ב-Smash Bros וההשפעה שלו על הרבה אנשים. נינטנדו עשו הרבה דברים לא נכון בנוגע לעסקים בהרבה מהשנים האחרונות, אבל בנוגע למשחקים? ה-N הגדול פשוט לא מפספס. כשיהיה להם משחק רע, אני הראשון שאציין את זה :)

    לגבי הטענה השנייה שלך, התחלנו לתת ציונים למשחקים ב-2016 עם Battlefield 1, בסך הכל - 138 ביקורות שנתנו להן ציון שגם עלה למטאקריטיק. עשיתי לך את העבודה הקשה וספרתי כמה מהם קיבלו ציון מושלם, ציון שאומר שמבחינתנו - מדובר במשחק שהוא חובה למשחק על הקונסולה ומייצג איזו פסגה גבוהה שהגענו אליה בתעשייה. מתוך 138 משחקים, 11 משחקים קיבלו מאיתנו ציון מושלם - ממש טיפה פחות מ-8 אחוז מהכמות הכוללת של המשחקים. אני יודע שזה קל לראות את התקופה האחרונה בגיימינג ולומר שאנחנו נותנים מלא עשיריות לאחרונה, אבל אני אהיה איתך סופר כנה, מגה - אנחנו נמצאים בתקופה פשוט משוגעת מבחינת איכות בגיימינג. אנחנו נותנים הרבה ציונים גבוהים פשוט כי המשחקים האחרונים שיוצאים הם מאוד איכותיים, כיפים ומהנים.

    מצד שני, יש לך משחקים כמו Anthem ו-Ghost Recon שיצאו ב-2019, היו משחקים גדולים מחברות גדולות שקיבלנו לסיקור וקיבלו אצלנו 4.5 ו-4 בהתאמה.

  6. 6

    19:45 06.12.2020 | Megalodon Megalodon

    לא, לא, לא - שמואל. גבר. אח שלי יקר. כפרה. נשמה - אני לא בטוח שירדת לסוף דעתי :)

    אין ולו טיפת העברת ביקורת במה שכתבתי, ואני מתנצל עמוקות מראש אם לשניה!! היית בטוח שאני תוקף את האתר, את הביקורות בו או אותך. לא הייתה בדברים שלי לא תלונה, לא זלזול, אפילו לא עקיצה - אני מפרגן לחלוטין. זכותך המלאה לתת לכל משחק איזה ציון שתרצה, אני יותר ממכבד את זה. למען האמת, אני לגמרי בעד! התבגרתי והגעתי למסקנה הפשוטה שאני אוהב משחקים, אני אוהב אנשים שאוהבים משחקים, ואני לא חושב שאפשר וצריך לשפוט משחקים, סרטים, סדרות או כל נושא בידורי כלשהו באיזו רצינות תהומית כזו, וזו בדיוק הייתה הנקודה שלי כשעניתי לשועל, שנראה כאילו הוא מתייחס לביקורות משחקים כאילו מדובר פה באיזה נושא קובע גורלות שמצריך אובייקטיביות מוחלטת ברמה של שופט כדורגל או טניס, שחסר לכם אם תעיזו להתלהב לשניה מהמשחק ולא תתנו לו ביקורת דקדקנית לפרטי פרטים שמנתחת באופן מתמטי את יחס היתרונות מול החסרונות שלו על דף נוסחה בתחתית הביקורת עם הסברים מנומקים היטב.

    בקריאה שניה שמתי לב שהמשפט "אבל לא הייתי נותן לויגיימס את המפתחות של האינטרנט just yet, כן?" בהחלט נתון לפרשנות כאילו אני טוען שהביקורות שלכם לא רלוונטיות, אבל בכנות התכוונתי להגיד שלא הייתי מתייחס אל הביקורות כאן כאל תורה מסיני שבו אם אהבתם משחק הוא בהכרח אכן מושלם מכל הבחינות (אני, למשל, לא אהבתי במיוחד את BOTW, לדעתי הוא Overrated וממש לא שינה בדבר את משחקי העולם הפתוח, אולי דווקא לרעה, אבל זו רק דעתי האישית הקטנה, כן? לא להרביץ לי ;) ) ולכן לא צריך לבוא בדרישות לאובייקטיביות מוחלטת מכם. מה שכתבתי בעצם בא להגיד - "וואלה, החבר'ה אוהבים משחקים, תראה את הביקורות שלהם לנינטנדו למשל, מה אתה רוצה מהם, שיתחילו לקטול על ימין ועל שמאל?". זה ממש לא מה שאני רוצה! אני מתבאס כשאני רואה 4/10, 5/10, 6/10. זה אומר לי שהבנאדם שעשה את הביקורת הזו כבר לא אוהב משחקים. הוא כבר לא נהנה מהם. הוא רואה בהם עבודה וזה הכל, והוא צריך להפסיק לבקר אותם וללכת למצוא לעצמו עיסוק אחר. מצידי תתנו לכל משחק 10 מתוך 10, ממש לא התלוננתי על זה. להפך.

    בכל מקרה - תמשיכו כמו שאתם, אתם סבבה. כיף לבקר כאן :)

  7. 7

    22:52 06.12.2020 | elad9219 elad9219

    אחלה חודש.
    מעבר ל- Cyberpunk 2077 כמובן שכולם מדברים עליו כבר שנתיים, יש לי הרגשה ש- Immortals Fenyx Rising הולך להיות אחד המשחקים המפתיעים של השנה. נראה ממש מיוחד ומעניין.

    לגבי Medal of Honor, ראיתי את זה לשנייה ואמרתי לעצמי ''מה? לא שמעתי בכלל שהכריזו על משחק חדש בסדרה'', ואז אני רואה שזה VR לצערי. באסה.
    ואם כבר מוציאים משחק חדש אחרי הרבה זמן בסדרה, אז מעבר ל-GTA כמובן יש את Splinter Cell ו- Bioshock (שני משחקים שעולים לי כרגע לראש) שהמשחק האחרון בסדרה היה ב-2013. לא מבין למה לא מוציאים משחקים חדשים לסדרות כאלה מצליחות.

  8. 8

    15:10 07.12.2020 | WarFox89 WarFox89

    Megalodon, מה זה כל הקשקוש הזה? הבנו שביקורות לא חשובות לך ונודף ממך ריח של פאן-בויזם ל-CP2077 מאלף קילומטר, וכל מי שיעז להגיד משהו אחר על CP2077 גזר דינו - מוות. הכל טוב - זו זכותך ודעתך זה לא אומר מצד שני שביקורות זה משהו שלא חשוב לאף אחד אחר ובטח משהו שהוא לא רלוונטי או לא חשוב רק כי אדון Megalodon החליט שביקורות וציונים זה קשקוש מוחלט.
    ככה עובדת התעשייה כבר שנים ויש לזה סיבה טובה גם - משחק שהוא בדרך כלל טוב מקבל ציונים גבוהים גם אם מיעוט מסויים לא אוהב אותו ומשחק שהוא על הפנים מקבל בדרך כלל ציונים רעים גם אם מיעוט מסויים חושב שהוא ממש טוב.

  9. 9

    16:51 07.12.2020 | Megalodon Megalodon

    וואלה, צודק.

    תודה רבה מקרב לב שהזכרת לי למה הפסקתי להכנס לאתרים ישראליים ולמה הפסקתי להגיב באופן כללי בפורומים. באמת לא יודע מה חשבתי לעצמי עם כל המלל הזה והבעת הרגשות. אידיוט משועמם, כרגיל.

    תהנו.

  10. 10

    17:54 07.12.2020 | DrizziTx DrizziTx

    מגה אל תיקח את פוקס קשה, לכל אחד השריטות והקשיחות שלו, איך אמרת (בפראפראזה על הדברים שלך) "איך ששכל אחד רואה את העולם" :)

    מאד מסכים עם מה שאמרת, כל אחד והכיף שלו, תהנה מ-CP2077, אני בהחלט מקווה שיספק את הסחורה אבל אני לא ממהר אליו, ניתן לו לצאת ולעבור עוד כמה ליטושים אחרי שאנשים יגיבו ובאגים/אי-איזונים יתגלו.

  11. 11

    18:11 07.12.2020 | שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס) שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

    קראתי ועכשיו ירדתי לסוף דעתך מגה, אני מבין את איך שזה יכול להיראות וזה סיכון שאנחנו לוקחים כאן כמבקרים (זו גם אחת הסיבות שאני מפציר בכל הכתבים שלנו לכתוב על מה שבא להם ולהפציץ בטורי דעה). זה סוג של עלות ותועלת, כי מצד אחד התוספת של ציון יכולה טיפה לגמד ביקורת שלמה עם משפטים והסברים רבים שכוללים את החוויות שלנו מהמשחק כולו אבל מצד שני זה נותן לנו עוד חשיפה ואת השופוני של אתר ישראלי עם השפעה בין לאומית בעזרת Metacritic. אני חושב שזה עדיף, לא כולם מסכימים איתי במערכת (אהמבראהמ), אבל הריבוי דעות הזה הוא מה שמוביל אותנו כאן באתר גם ככה, אז הכל טוב.

    בכל אופן, מקבל את מה שאתה אומר ושמח שאתה פה!

  12. 12

    18:55 07.12.2020 | WarFox89 WarFox89

    Megalodon, אני מצטער אם נשמעתי תקיף ופגעתי בך. אני לפעמים מאבד את זה אבל זאת לא הייתה הכוונה שלי מלכתחילה :)

  13. 13

       | פורסם ע"י