הרשמה

סדרת הטלוויזיה Loki נדחתה לחודש יוני

אל התעלולים יחזור לחיינו קצת מאוחר מהצפוי

Loki תהיה הסדרה השלישית של ה-MCU שתגיע לשירות הדיסני+

לוקי (Loki), אל התעלולים, הטריקים והשובבות, יראה את חזרתו ליקום הקולנועי של Marvel קצת מאוחר מהצפוי, זאת לאחר שהוכרז כי סדרת הטלוויזיה בכיכובו תעלה לשירות הדיסני+ בחודש מאי הקרוב.

עמוד הטוויטר הרשמי של Loki הכריז כי תאריך היציאה הסופי של הסדרה הוא ה-11 ביוני, מה שיאריך את ההמתנה בקצת יותר מחודש. בראש הסדרה יעמוד כמובן טום הידלסטון (Tom Hiddelston) בתור לוקי, והיא תתרחש מיד לאחר אירועי Avengers: Endgame בהם האל גנב את אבן החלל מידיהם של הנוקמים ושיגר את עצמו לציר זמן אחר. לפי הטריילר ששוחרר, הוא נתפס ע"י ה-Time Variance Authority, או TVA בקיצור, ארגון אשר אחראי על שמירת הסדר של צירי הזמן השונים והסרתם של אנשים או מניעה של אירועים שעלולים לשנות את העבר או העתיד. לוקי עומד בקריטריון הזה, ואנחנו נחשפים לכמה רגעים בהם הוא מנסה לברוח מהארגון, נבחר להיות נשיא ארה"ב ואפילו משתגר לאסגארד.

אנחנו מנחשים שהדחייה של פרמיירת הסדרה מגיעה כדי לתת במה רחבה יותר ל-Black Widow, הסרט הראשון של ה-MCU מזה שנתיים הצפוי להגיע לאקרנים (בתקווה ויהיו אקרנים עד אז) ב-7 במאי. Loki תהיה הסדרה השלישית של Marvel שתעלה בדיסני+, אחרי WandaVision שמתקרבת לסיומה ו-The Falcon and The Winter Soldier שצפויה לעלות ב-19 במרץ. 

מחכים לצפות בסדרה החדשה על הנבל החביב על כולנו? שתפו אותנו!

גיא דהן - עורך ראשי

גיא דהן - עורך ראשי

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י