הרשמה

האם אינטל מתכוננת להכרזה על כרטיס המסך שלה?

האם הגיע הרגע אחרי חודשים ארוכים?

אומרים שלדברים טובים לוקח זמן להגיע

בחודשים האחרונים שוק כרטיסי המסך ניהיה צפוף מאוד. תחילה זאת הייתה Nvidia שהכריזה על כרטיסי RTX 3000, אחרי AMD הכריזה על סדרת RX 6000. חברת Nvidia לא נשארה חייבת כשהיא בתגובה ל-AMD הכריזה על הרחבה של משפחת כרטיסי המסך מתוצרתה ולאחרונה גם AMD הכריזה על הגדלה של ליין הכרטיסים שלה עם ה-RX 6700 XT. ברקע של קרב הענקיות האלו, נמצאת חברת אינטל שבוחנת כבר תקופה ארוכה את כניסה לשוק כרטיסי המסך. יריית הפתיחה של אינטל הגיעה לפני 4 חודשים עם הכרזה על השקת Iris Xe Max שהוא כרטיס גרפי עם יכולות משופרות בהשוואה לעבר והוא ככל הניראה המוצר הראשון בקו כרטיסי המסך העתידי של אינטל.

לצד השקת Iris Xe Max אנחנו שומעים כבר הרבה זמן על כרטיס המסך הנייח והחזק של אינטל שמוכר כרגע בשם- Iris Xe DG1. כמו שאמרתי כבר כמה פעמים, בעבר קיבלנו מספר הצצות לכרטיס אך מאז עברו מספר חודשים רב ועקובתיו נעלמו. אבל יכול להיות שכל זה הולך להשתנות בקרוב. בסירטון שאינטל פירסמה מופיע רצף המספרים הבא: 35.160.237.208, אם נכניס לשורת הכותבת בדפדפן את רצף המספרים נופנה לאתר בשם Intel Xe HPG Scavenger Hunt. אין באתר המון מידע מלבד העובדה שההשקה ואו ההכרזה תתקיים ביום שישי ה-26.3 בשעה 18:00 ושעלינו לחזור במועד זה עם הקוד הסודי שלנו.

האתר הוא ללא ספק אתר רישמי של אינטל וכמו שכבר למדנו האותיות Xe מציינות את חטיבת הגרפיקה של אינטל. אם להאמין לשמועות אז במועד זה יחשפו כרטיסי המסך הנייחים הראשונים של אינטל כשהם יוחלקו לאנשים אשר יכניסו את הקוד הסודי (שנכון לעכשיו לא ידוע מה הוא או איך אפשר להשיג אותו).
מה דעתכם על העניין? מתרגשים גם לכרטיסי מסך של אינטל? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC, PS5, Xbox Series S

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י