הרשמה

הדור הבא כאן: LG השיקה בישראל את ליין מסכי הטלוויזיה החדש שלה

מסכי OLED, NanoCell ו-QNED חדשים הגיעו לישראל

הדור הבא של מסכי הטלוויזיה של LG הגיע לארץ - מחירים, נתונים ועוד, כאן בכתבה

חדשות טובות לברי המזל מביניכם ששמו את ידיהם על אחת מקונסולות הדור הבא (ה-Xbox Series X או ה-PS5): LG וקבוצת ח.י., היבואנית הרשמית של מוצרי החברה בישראל, השיקו אתמול את ליין מסכי הטלוויזיה של LG לשנתיים הקרובות בישראל. החברות השיקו חמישה דגמי OLED חדשים, ביניהן ה-C1, ממשיכת דרכו של ה-CX שנחשב על ידי רבים (וגם על ידינו) כאחת הטלוויזיות הטובות ביותר לקונסולות הדור הבא. בנוסף לטלוויזיות ה-OLED וה-NanoCell הפופולריות של החברה, השנה LG בחרה להשיק גם את סדרת QNED Mini LED TV שלה המתבססת על טכנולוגיית Quantum Dot NanoCell, שלפי החברה נועדה ״להעלות את איכות התמונה בטכנולוגיית LCD לרמות חדשות", על ידי שיפור רמות הצבע השחור והבהירות על המסכים הללו.

מבחינת חידושים שמגיעים עם הדור החדש של הטלוויזיות, תוכלו למצוא את הדור הבא של המעבד החכם שלה, ה-alpha 9 Gen 4 שאמור לשפר עוד יותר את הפלט הויזואלי על המסך, LG AI Picture Pro שיכולה לשנות את אופן התצוגה על המסך בצורה אוטומטית לפי העצמים השונים על המסך וממשק משופר בדמות ה-webOS 6.0. השלט גם קיבל שיפורים קלים וישלב מקשים המוקדים לספקי תוכן פופולריים בישראל ותגית NFC שתאפשר חיבור פשוט ומהיר של הטלפון הנייד שלכם לטלוויזיה. המחירים של הטלוויזיות יתחילו מ-3000 ש״ח לטלוויזיות ה-Nano הקטנות יותר, החל מ-6000 ש״ח עבור טלוויזיות ה-C1 ועד למחיר של 160 אלף(!) ש״ח עבור טלוויזית ה-Z1 של החברה (מפלצת של ממש - מסך 8K של 88 אינץ׳).

גיא בן יהודה, סמנכ״ל השיווק של LG בישראל כתב בהודעה לעיתונאות: ״טכנולוגיית ה-OLED היא ללא ספק המתקדמת ביותר בעולם מסכי הטלוויזיה, אשר ממשיכה לזכות לשבחים רבים מקהל הצרכנים ומגופי הטכנולוגיה המובילים בעולם. אנו רואים שהביקושים לטכנולוגיית ה-OLED רק עולים, ולכן אנחנו משקיעים רבות על מנת להנגיש אותה לכמה שיותר צרכנים. זאת אחת הסיבות לכך שהשנה הושקו שתי סדרות Entry Level חדשות, והרחבנו את כמות הגדלים הקיימים של מסכי ה-OLED, על מנת שיותר צרכנים יוכלו ליהנות מהמסכים שלנו. טכנולוגיית OLED evo, המתקדמת ביותר בתחום הפאנלים, מספקת חווית צפייה ללא תחרות ומציגה את טלוויזיות ה-OLED בליגה משלהן.״

עוד ב-Vgames:

גיא דה פיצ׳וטו, מנכ״ל ח.י. אלקטרוניקה בקבוצת ח.י. הוסיף: ״גם השנה LG נמצאת בחזית ומשיקה את המוצרים הטובים והמתקדמים ביותר בעולם. שוק מסכי ה-OLED בישראל, אותו LG מובילה בישראל ובעולם, צמח בשנה האחרונה בעשרות אחוזים ואנו צופים שהשנה ימשיך לגדול בצורה משמעותית עם הליין הרחב והגדלים הרבים שיש ל-LG להציע. כחלק מהאסטרטגיה של קבוצת ח.י, אנו פועלים על מנת לשפר ולתת ללקוחותינו את חווית השירות הטובה ביותר, החל ממתן 3 שנות אחריות מלאה )שנה + שנתיים לרוכשים ממשווקים מורשים) וכלה בשירותים ייחודים בשוק כגון אספקה והתקנה במעמד אחד ושירות הזמנת מתקין אונליין על-ידי הלקוח באופן עצמאי, המתאפשרים בזכות שירות ׳In house׳ של כל מערך ההפצה והשירות. והכל במטרה שהלקוח יקבל את מבוקשו בנוחות, במהירות ובהגינות״.

גם אם אתם לא מתכננים לקנות את אחת הטלוויזיות החדשות של החברה, זה אולי יבשר על הורדת המחיר של טלוויזית ה-CX המצוינת שסיקרתי כאן באתר בשנה שעברה (גילוי נאות - התנסות שגרמה לי לקנות טלוויזיה כזו בעצמי). אתם מוזמנים לקרוא את הביקורת שלי לטלוויזיה של LG כאן.

מה אתם חושבים על סדרת הטלוויזיות החדשה של LG? מתכוונים לנסות אותה בעצמכם? שתפו אותנו!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

שמואל מקונן - עורך ראשי

שמואל מקונן - עורך ראשי

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י