הרשמה

חברת Activision חותכת את קשריה עם המדבב של Ghost מסדרת Call of Duty

"לסקסיזם אין מקום בתעשייה שלנו"

השחקן לא יהיה חלק מהחברה החל מרגע זה

Activision, המפיצה של סדרת משחקי Call of Duty, הכריזה כי היא לא תעבוד יותר עם השחקן והמדבב ג'ף ליץ' (Jeff Leach), זאת לאחר ציוץ בטוויטר שחשף את השחקן מתבטא באופן "מיזוגני וסקסיסטי".

אתם כנראה מכירים את ליץ' בתור הקול שמאחורי Ghost, הלוחם עם מסיכת הגולגולת שכולנו אוהבים. השחקן הצטרף ל-Call of Duty: Modern Warfare כדי לתת את קולו ל-Ghost שהגיע למשחק כדמות חדשה עבור מצבי המולטיפלייר ו-Warzone. הציוץ המדובר מציג את ליץ' ב-3 מקרים שונים מ-2017 בהם הוא מתבטא באופן מיזוגני ובוטה, בהם הוא נותן הערות על המראה החיצוני של סטרימרית בשם TheZombiUnicorn.

הסטרימרית הגיבה לסרטון ושאלה מדוע חברות כמו Activision ו-Facebook משתפות פעולה עם השחקן לאחר אמירות מסוג זה.

האתר CharlieIntel, אשר חשף את הפרשה, קיבל תגובה מ-Activision בה נאמר כי "לסקסיזם אין מקום בתעשייה, במשחקים או בחברה שלנו. חברת Activision לא תעבוד יותר עם ג'ף ליץ'. אנחנו מגנים את ההערות האלו. אנחנו מחוייבים לספק חוויה מהנה ובטוחה לכל השחקנים". נכון לרגע זה, לא ידוע לנו מה התוכניות של החברה בנוגע לדמות - האם יביאו מדבב חדש? יתעלמו מקיומה מכאן ואילך? רק הזמן יגיד.

זו לא הפעם הראשונה ששחקן נמצא תחת אש בעקבות דבר שאמר או עשה בעבר. לא מזמן סיפרנו לכם שג'ינה קאראנו (Gina Carano) מ-The Mandalorian פוטרה מתפקידה אחרי שטענה כי להיות רפובליקני בימים אלו שווה ערך ללהיות יהודי בשואה. במקרה אחר - ג'יימס גאן פוטר מתפקידו כבמאי טרילוגיית "שומרי הגלקסיה" לאחר ציוצים פדופיליים מעברו שנחשפו. מה דעתכם? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

גיא דהן - עורך ראשי

גיא דהן - עורך ראשי

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    17:34 11.05.2021 | sajid sajid

    :Love u https://gbplusmod.com/

  2. 2

    19:18 11.05.2021 | 7777Mano 7777Mano

    אני חושב שזה מגיע לו, זו באמת צורת התנהגות דוחה. דרך אגב הייתי שמח אם תתקנו את מה שכתבתם על גיימס גאן כי לפי איך שאמרתם את זה זה נראה כאילו הוא באמת אמר דברים פדופיילים אבל במציאות הוא רק צחק על זה, ובשונה מגינה קארנו וגף ליץ הוא לא באמת התכוון למה שאמר

  3. 3

    02:21 12.05.2021 | OfirOm OfirOm

    פנה מקום לקרייג פיירבראס

  4. 4

       | פורסם ע"י