הרשמה

חברת Netflix בוחנת כניסה לשירותי הגיימינג

ממלכת הסטרימינג הולכת על גיימינג?

האם Netflix הולכת בדרכן של Facebook, Amazon Apple ו-Google ותתחיל להכנס לעולם הגיימינג? ואם כן, האם זה יהיה Cloud Gaming?

אתר החדשות The Information דיווח כי Netflix מחפשת בכירים בתעשיית הגיימינג לצורך הרחבת פעילות הגיימינג שלה. מי שעוקב לא יופתע ממש כיוון ש-Netflix כבר פעילה כמה זמן בתעשיה עם משחק הוידאו Stranger Things ופעילות אינטרקטיבית כמו Black Mirror Bandersnatch ועוד.

האם Netflix מתכוונת להתחרות ב-Sony או EA? את זה אנחנו לא יודעים כיוון שהתגובה של Netflix לנושא היתה מאוד עמומה. אבל אנחנו כן יודעים שעולם הגיימינג הולך ונהיה מדורת השבט החדשה של הדור הצעיר וכי תשומת הלב שלו מצויה יותר בחוויות אינטרקטיביות ופחות בצפיה מול מסך חד כיווני. חברת Netflix התבטאה לא מעט בנושא, בעיקר בכנסי E3. מנכ"ל החברה, Reed Hastings אמר בעבר כי הוא חושב שהתחרות שלו מגיעה מכיוון Fortnite ולא מכיוון Disney או HBO.

כמובן ש-Netflix אינה לבדה במשחק, והיא אפילו האחרונה לרוץ במגרש הזה מבין כל חברות הביג טק FAANG (ראשי תיבות ל-Facebook, Amazon, Apple, Netflix, Google) ואף Microsoft שאיכשהו הצליחה להשתרבב מחוץ לקבוצה הזו. כל החברות הללו משנסות מותניים כבר שנים ומנסות את כוחן בתעשיית הגיימינג, ובעיקר במשחקיות בענן, כלומר משחקים שמוזרמים דרך שרתים ולא יושבים על המחשב. נשמע לכם מוכר? האמת שכן, כל החברות האלו מנסות להיות ה-Netflix של הגיימינג, אז בהחלט יכול להיות שבסוף Netflix תהיה ה-Netflix של הגיימינג.

חברת Netflix מחזיקה בטכנולוגיות סטרימינג כבר שנים, ולמרות שהיא האחרונה לקפוץ על העגלה בהחלט יתכן כי היא נמצאת קדימה במירוץ, הרבה יותר מכפי שנחשוב. תחום ה-Cloud Gaming, כלומר משחקיות בענן הולך וצובר תאוצה בשנים האחרונות. Google Stadia, Amazon Luna וכמובן Xcloud של מיקרוסופט כולם שירותי משחקיות בענן המנסים להפוך את הגיימינג לכמה שיותר פשוט ונטול חיכוך. כמובן שהן אינן היחידות ויש עוד חברות רבות המנסות לפעול בתחום כמו Nvidia, EA ועוד חברות שעובדות על פיתוחים משלהם לחווית המשחק בענן. הצטרפותה של Netflix למירוץ עלולה להצית את המירוץ לשלב הבא, כמובן בהנחה שהם אכן מצטרפים.

חברת Netflix לא אישרה או הכחישה את הטענות אלא אמרה שהיא אכן פונה לבכירים בענף כדי לקדם את החזון שלה לחוויות אינטרקטיביות כמו שעשתה עד עכשיו. Netflix למודת ניסיון ממלחמות עם מפיצות תוכן לאחר שהחלה ליצור תוכן בעצמה ובהחלט יתכן כי החברה מנסה לעמעם את הרעיון כדי למנוע חיכוך עם מפיצות. הרי לא בטוח בכלל ש-Netflix תפתח או תפיץ משחקים, יתכן כי תשמש רק כפלטפורמה לאחת כזו. בכל מקרה, התגובה של Netflix כללה הבטחה כי התוכן שלהם יהיה חף מפרסומות וכי הם יתמקדו בכותרים הקיימים אצלם ברשת.

גזרת המשחקיות בענן ממשיכה להתחמם וחברות הטכנולוגיה הגדולות מתחילות להבין שהדרך אל הדור הצעיר היא דרך הבקר ולא דרך השלט. בהחלט זמנים מעניינים. מה דעתכם? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

אביחי חרמון - כתב תוכן

אביחי חרמון - כתב תוכן

משחק על: PC, VR

לא תנצחו אותי על: סימולטורים

המשחק שהגדיר לי את הילדות: וואלה היה מזמן לא זוכר... תן לחשוב על זה.

כשאני לא משחק אני: מציל את העולם מחייזרים ושדים

מסר לעולם: Hello World

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י