הרשמה

״יהיה חם ומגניב״ - מבט אל המשחקים הגדולים של חודש יוני

שמואל כאן גם החודש כדי לסכם את המשחקים החמים שצפויים לצאת בקרוב, וכדאי שתחזיקו חזק - החודש הזה עמוס בכל טוב הרבה יותר מהרגיל.

עם מועמד ברור לתואר משחק השנה וכמה מהמשחקים הכי טובים שהולכים לצאת ב-2021, מדובר באחד החודשים הכי פסיכיים לגיימרים השנה.

תקשיבו, אני כבר 5 שנים בתעשיית עיתונאות הגיימינג, לא ראיתי כזה חודש יוני פסיכי מבחינת חדשות ושמועות: Super Nintendo Switch שאולי בדרך, טריילרים מרהיבים למשחקים כמו Horizon Forbidden West ו-Dying Light 2, משחק פוקימון חדש ופורץ דרך (אני עדיין דואג טיפה לגבי האיכות שלו, אבל נחכה ונראה), Uncharted 4 שאולי בדרך ל-PC, חגיגות 30 לסוניק, טריילר חדש ל-Far Cry 6 - וכל זה לפני E3?! ואם כל זה לא היה מספיק, גם מבחינת המשחקים שיוצאים החודש אנחנו מקבלים חודש לא נורמלי, עם כמה מהמשחקים הגדולים של השנה, עוד כל מיני משחקים נהדרים שיוצאים לקונסולות הדור הבא וכמה משחקים מאוד מפתיעים. אז מה מחכה לנו בחודש יוני? בואו נבדוק!

Chivalry 2 - PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X|S, PC

אם יש משהו שאפשר לומר בוודאות על סדרת משחקי Chivalry, היא שמדובר בכיף פסיכי עם חברים. משחק האקשן שמתרחש בימי הביניים הוא שילוב בין משחק פעולה מתוחכם שמצריך שיתוף פעולה עם שחקנים אחרים, מחשבה מקדימה וטקטיקה, לבלגן היסטרי וכאוטי שהדבר היחיד שצריך לחשוב עליו הוא איך לא להתקפל מרוב צחוק כשאתם וחברים שלכם מסתערים כמו חבורת אידיוטים. המשחק יוכל להכיל עד 64 שחקנים במפה אחת, כשהמשימות ינועו בין Team Deathmatch רגיל למשימות מיוחדות של כיבוש טירת היריב למשל. המשחק החדש גם יאפשר לכם לנוע על גבי סוס, שזה תמיד יתרון. אני מניח - אני בטוח שנוכל להרוס גם את זה איכשהו.

המשחק צפוי לצאת ב-8 ביוני.

Final Fantasy VII Remake Intergrade - PS5

אחרי הרימייק הסופר מוצלח של Final Fantasy VII, מגיעה ההרחבה הראשונה שלו: Final Fantasy VII Remake Intergrade. ההרחבה תחזיר כמה גיבורים וגיבורות אהובים ובראשם יופי קיסאראגי, ציידת ה-Materia בת ה-16. הסיפור של המשחק לא ימשיך את זה של Final Fantasy VII Remake אלא יציג לנו סיפור שונה לחלוטין מנקודת המבט של יופי. אנחנו צפויים לראות אויבים חדשים, מתקפות מיוחדות חדשות ודמויות שלא הופיעו במשחק המקורי. חשוב לציין שההרחבה זמינה רק לשחקני ה-PS5, שכן Intergrade מנצל את כל היכולות של ה-PS5 כדי לספק חווית משחק טובה יותר, חלקה יותר (60 פריימים לשנייה וזמני טעינה נמוכים בהרבה) ועם גרפיקה יפה יותר.

המשחק צפוי לצאת ב-10 ביוני.

Ninja Gaiden: Master Collection - PS4, Xbox One, PC, Nintendo Switch

קחו אוויר, תירגעו, תתרווחו ותתכוננו למשחק שהוא השילוב המושלם בין כיף עילאי לתסכול פסיכי. Ninja Gaiden היא סדרה שתסכול הוא שמה השני, אבל הנאה הוא שמה השלישי: הסדרה תמיד ידעה לשלב בין משחקיות קשה וברוטאלית מצד אחד ומהצד השני מספקת ומתגמלת שחקנים שהשקיעו את הזמן ולמדו מה לעשות, שיפרו את היכולות שלהם והפכו לריו האיאבוסה, הנינג'ה האייקוני של סדרת המשחקים. הקולקציה החדשה מאגדת בתוכה את שלושת המשחקים המרכזיים של הסדרה מתקופת ה-Xbox וה-Playstation 3 ואני אישית מחכה לצלול למשחקים הללו שוב.

המשחק צפוי לצאת ב-10 ביוני.

Game Builder Garage - Nintendo Switch

התשובה של נינטנדו ל-Dreams של סוני מגיעה החודש! המשחק החדש ל-Nintendo Switch יאפשר לשחקנים שלו לבנות את המשחקים שלהם בעזרת הכלים השונים וליצור את מה שבעצם יהיה המשחק הראשון שלהם. המשחק דואג לשלב בין עקרונות בסיסיים של תכנות כמו סיווג פונקציה לאובייקט מסוים, לבין ממשק נוח, אינטואיטיבי וכזה שיאפשר לשחקנים צעירים להתנסות עם עיצוב ופיתוח של משחקים. למשחק גם יש Tutorial מיוחד לבניית משחקים מסוימים, אז זה עוד משהו שיעזור למפתחים הבאים עם הבנה של עיצוב משחקים. בסך הכל, נראה טוב - נחכה ונראה איך המשחק יהיה.

המשחק צפוי לצאת ב-11 ביוני.

Guilty Gear -STRIVE- - PS4, PS5, PC

תוציאו את הגיטרות, תכינו את שלטי הארקייד ותתכוננו לקצת רוק, כי סדרת משחקי הלחימה עם הכי הרבה לוק וסטייל חוזרת לחיינו עם Guilty Gear STRIVE. משחק הלחימה של Arc System Works יהיה השביעי בסדרה האייקונית (אם סופרים את שתי האיטרציות של Xrd כמשחק אחד) וימשיך את הסיפור של Xrd... שזה יפה, אבל כולנו כאן בשביל דבר אחד: לחימה "בסגנון אנימה", ואת זה Guilty Gear תמיד מבטיח לעשות ולרוב גם מקיים. האם STRIVE והמכניקות החדשות שלו כמו ה-Wall Break שמגיע ישירות מ-Dragon Ball FighterZ יצליחו במשימה? אם לשפוט מהמראה בלבד - מאוד יצליחו.

המשחק צפוי לצאת ב-11 ביוני.

Ratchet & Clank: Rift Apart - PS5

עם כל הכבוד לשאר המשחקים ברשימה (ויש המון כבוד) זה ה-משחק של החודש, בפער אדיר. אחרי הריבוט המוצלח להחריד של הסדרה ב-2016, אנחנו סוף סוף מקבלים את משחק ההמשך וההרפתקה הבאה של הלומבאקס והרובוט האהובים עלינו. המשחק החדש ייקח את הגיבורים שלנו למסע בין מימדים כשהם מנסים למצוא את דרכם חזרה למימד שלהם ולמנוע מד"ר נפריוס הרשע להרוס את היקום ואת כל המימדים השונים. שוב. המשחק החדש יהיה אקסקלוסיבי לחלוטין ל-PS5, כשהוא עומד לנצל את כל היכולות של הקונסולה עד תומן.

בין אם מדובר ביכולות של שלט ה-DualSense, ה-Heptic Feedback וה-Adaptive Triggers, ל-3D Audio שיאפשר לנו לשמוע את הרחשים והצלילים של כל מה שקורה סביבנו, ועד גולת הכותרת של המשחק, האופציה לעבור בין מקומות מסוימים במפה בלחיצת כפתור ובאופן מידי, בעזרת ה-Rifts השונים, בעזרת ה-SSD הסופר מהיר של הקונסולה. תוסיפו לכך זמני טעינה אפסיים וגרפיקה נהדרת ויסלחו לי המשחקים האחרים, אבל Ratchet & Clank: Rift Apart נראה כל-כך טוב שזה כמעט לא פייר שמשחקים אחרים צריכים להילחם איתו על אותה המשבצת בלוח השנה. נצטרך לחכות ולראות האם המשחק הזה באמת מצדיק את ההייפ הפסיכי סביבו.

המשחק צפוי לצאת ב-11 ביוני.

Legend of Mana - PS4, PC, Nintendo Switch

והנה שוב הגענו לפינה: "משחק שנמצא ברשימת משחקי החודש רק כי שמואל רוצה שהוא יהיה בה". והפעם, Legend of Mana, הפורט/רימאסטר למשחק התפקידים מה-PS1 שמגיע לקונסולות השונות וסוף סוף ייתן לשחקנים שלא חוו אותו הזדמנות להבין על מה אני מדבר כשאני אומר שמדובר באחד המשחקים הכי Overlooked בתקופה ההיא. המשחק הרביעי בסדרת משחקי ה-Mana הוא אולי לא מוכר כמו Secret of Mana או אפילו Trials of Mana, אבל המשחקיות שלו נהדרת והעולם שלו קסום ומופלא. שווה לכם לנסות אותו אם אתם חובבי משחקי JRPG ואתם יותר ממוזמנים לקרוא עוד על סדרת משחקי Mana בכתבה שהכין לנו דימה מהערוץ Yallabalagan. רק תחזרו, כי עוד לא סיימנו עם החודש הזה.

המשחק צפוי לצאת ב-24 ביוני.

Mario Golf: Super Rush - Nintendo Switch

גולף - אבל בסטייל של נינטנדו: 7 שנים לאחר היציאה של המשחק האחרון בסדרה לקונסולת ה-DS, סדרת Mario Golf מקבלת משחק חדש והפעם על ה-Nintendo Switch. המשחק Mario Golf: Super Rush יחזיר את מריו וחבריו למגרשי הגולף, כשהם נלחמים על כל חבטה במטרה לנצח את המשחקים שלהם. אבל כמובן, זה משחק ספורט של נינטנדו, אז אי אפשר בלי מצבי משחק מוזרים ומשעשעים כאחד והפעם המשחק הוסיף מוד שנקרא Speed Golf, שקצת יזרז את משחקי הגולף האיטיים לפעמים. עם מצבי המשחק החדשים והתמיכה של המשחק ב-Motion Controls, בואו נקווה שהמשחק הזה יהיה Hole in one.

המשחק צפוי לצאת ב-25 ביוני.

Scarlet Nexus - PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X|S, PC

מישהו בכלל שם לב שהמשחק הזה יוצא גם לקונסולות של סוני, עם כל השיווק האגרסיבי של מיקרוסופט למשחק הזה? בכל אופן, משחק האקשן/תפקידים החדש של Bandai Namco Entertainment הולך להיות צבעוני, מרהיב ועם משחקיות שלא הייתה מביישת שום משחק אקשן/תפקידים יפני אחר. המשחקיות שתשלב בין קרבות מטווח קצר עם חרב ושיגור של עצמים שונים למרחק הולכת חזק על כל נושא מפלצות נגד בני אדם עם כוחות על. בואו נקווה שהסיפור לא יהיה גנרי והמשחקיות תהייה מגניבה כמו שזה נראה מהטריילרים, כי אם כן - מחכה לנו יהלום של ממש.

ברצינות, רק אני מופתע מזה שהמשחק לא אקסקלוסיבי ל-Xbox?

המשחק צפוי לצאת ב-25 ביוני.

וכאילו שכל אלו לא היו מספיקים, הנה עוד כמה משחקים שכדאי לכם לשים לב אליהם החודש:

  • משחק הפלטפורמה/חידות Evergate מגיע ל-PS5 ב-4 ביוני.
  • משחק התפקידים Edge of Eternity יוצא מ-Early Access על המחשב האישי ב-8 ביוני.
  • The Elder Scrolls Online מגיע לקונסולות הדור הבא ב-15 ביוני.
  • המשחק Metro Exodus Complete Edition מגיע ל-PS5 וה-Xbox Series X|S ב-18 ביוני.
  • Dungeons & Dragons: Dark Alliance, המשחק השלישי בסדרת משחקי האקשן תפקידים של D&D למחשב והקונסולות ב-22 ביוני.
  • הרימייק הנהדר, Tony Hawk's Pro Skater 1 + 2 מגיע ל-Nintendo Switch ב-25 ביוני.

מוזמנים לומר לי אם פספסתי איזה משחק שאתם ממש חיכיתם לו החודש, אבל עזבו את זה שנייה: אתם רוצים לומר לי שנתתי כאן רשימת משחקים שלא הייתה מביישת שום חודש ב-3 שנים האחרונות, וכל זה לפני שבכלל התחלנו לדבר על E3, חזרתו של חדר המצב האייקוני של Vgames לכבוד האירוע וכל החדשות והשמועות שמגיעות איתו? תחזיקו חזק חברים - זה הולך להיות חודש מטורף.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    11:26 01.06.2021 | Thunder Cats Thunder Cats

    אני הכי מתרגש מ: Dungeons

  2. 2

    20:46 01.06.2021 | Dvirw Dvirw

    Sniper Ghost Warrior Contracts 2 יוצא ב-4 ליוני

  3. 3

    21:31 01.06.2021 | elad9219 elad9219

    אישית דווקא ממש לא התלהבתי מהחודש הזה. אין שום משחק גדול שיוצא, אלא אם כן יש לך PS5.
    אבל כל אחד ומה שהוא אוהב. (אצלי לדוגמה זה המשחקים הגדולים של חברות כמו Rockstar, Ubisoft, Valve, IO Ineractive, Square Enix ועוד)

  4. 4

    15:22 02.06.2021 | שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס) שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

    בעזרת השם אלעד, E3 הקרוב כל החברות שציינת כאן יציגו לנו דברים שווים אמןןןן

  5. 5

    21:21 03.06.2021 | elad9219 elad9219

    הלוואי.
    אולי אפילו נזכה להכרזה על GTA חדש, עוד 17 שנה ככה.

  6. 6

    17:54 04.06.2021 | שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס) שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

    כמובן לא לשכוח לקרוא את הביקורת שלנו ל-GTA 6 שיכתוב הבן שלי שמואל מקונן ג'וניור.

  7. 7

    22:01 07.06.2021 | elad9219 elad9219

    ארוץ לקרוא

  8. 8

       | פורסם ע"י