הרשמה

ה-NFT משתלטים על E3 ב-Blankos Block Party

בואו לקנות NFT ולשחק איתו

בין התצוגות השונות של E3 אחרי הפאנל של Take Two, משחק אחד תפס את תשומת הלב של כמעט כולם בסערה, Blankos Block Party

בזמן כתיבת שורות אלה, אפשר לומר שכנראה מדובר ביום החלש ביותר של E3, מסיבת העיתונאים של Take Two הסתכמה בפאנל יחסית משמים שלא הוצג בו שום דבר חדש וזה בתקווה ש-Capcom יצילו לי את הלילה. אבל שום דבר, אני חוזר, שום דבר לא הכין אותי לדבר הבא שראיתי לאחר מכן.

אבל לפני שבאמת אגיע לחלק המוזר של היום, למי שלא יודע אסביר זריז, אז מה זה NFT? ובכן, ראשי התיבות של NFT הן Non-fungible token, או בתרגום ישיר: "אסימון חסר תחליף". ה-NFT, בשונה מביטקוין שהם כולם זהים, הוא בדרך נכס ייחודי, הדבר אומר שהוא לא ניתן להחלפה בנכס אחר דומה לו ולכן בעצם לא ניתן להחלפה בכלל. שוק ה-NFT מתחיל לזרוח בחודשים האחרונים בקצב יחסית מסחרר כאשר בערך כל גוף כזה או אחר מציע NFT שונים והם בערך יכולים להיות כל דבר שהוא אומנות שתוכלו לחשוב עליו, כמו, למשל, gif של Nyan Cat בתור Dogecoin.

מעבר זריז להיום, מעט אחרי שהסתיים הפאנל של Take Two במסגרת E3 (וכמו שאמרתי, היה מאכזב מאוד), התחילה הצגה של משחק שכבר הוכרז במסגרת Summer of Gaming בשנה שעברה. המשחק לא הציג משהו מיוחד או חדיש בצורה רועשת, הוא נראה חמוד, משחק שבו משחקים בתור דמויות ויניל שנקראות Blanko ומרימים מסיבות, משחקים, מתחרים ועוד פעילויות אחרות. אבל פה מגיע הקאץ', ה-Blankos שאיתם תשחקו? עכשיו הם NFT, יש לכם בובת ויניל שהיא ייחודית שלכם, היא לא שייכת לאף שחקן אחר, הם לא יכולים להעתיק אותה ואפילו היוצרים של ה-Blanko שאתם משחקים לא יכולים לקחת אותו מכם.

המנכ"ל של Mythical Games המפתחת, ג'ון לינדה (John Linde), אמר: אנחנו מביאים את המשחק ל-Early Access, דבר שמרגש אותנו ואנחנו מוסיפים הרבה פיצ'רים לתוך המשחק. מרכז ה-MMO עוצב מחדש. Deadmau5 הולך להיות מעורב. Burberry הולכים להודיע על ה-NFT הראשונים. יש לנו עוד אמנים נהדרים שיהיו מעורבים." האמנים שדיברו באירוע ויהיו מעורבים בפרויקט הם Deadmau5, Burberry, El Grand Chamaco, Quiccs, Michael Lau ועוד אמנים אחרים. המפתחת מתגאה בכך שתשתמש ב-EOSIO פרטי, פרוטוקול שאמור להיות יותר ידידותי לסביבה משיטות הכריה של מטבעות דיגיטליות אחרות.

מיותר לציין שהחדשות נחתו על אוזניים שלא שמחו לשמוע אותן, במבט זריז לצ'אטים בסטרימים השונים למסיבת עיתונאים של Mythical Games, היה ניכר כי אנשים היו מאוד לא שמחים מהמהלך של Mythical Games. מסיבת העיתונאים כבר זמינה בערוץ ה-Youtube של המפתחת, כמות ה-dislikes גבוהה בהרבה מכמות ה-likes והתגובות בהתאם, אף אחד לא מרוצה מההחלטה של המפתחת להכניס NFT שונים למשחק. גם ברשתות החברתיות המצב לא הרבה יותר טוב כאשר הרבה אנשים טוענים כי מדובר בתרמית ענק שהמטרה שלה היא ילדים, אנשים שמבקרים את המשפיעים שדיברו במהלך האירוע ובכללי אנשים שיצאו מאוכזבים מהמסיבת עיתונאים של המפתחת.

זה הכל לבנתיים, אבל ברור לכולנו שזאת רק ההתחלה של הסיפור הזה, מה צפוי לנו בעתיד הקרוב? מה אתם חושבים על המשחק וההכנסה של NFT לתוכו? מוזמנים לשתף אותנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

אור יהודה סגל - כתב תוכן

אור יהודה סגל - כתב תוכן

משחק על: PC, Nintendo Switch, Ps4, PsVita (ושאר שאריות של דורות קודמים)

בחיים לא תנצחו אותי ב: PVE, אין מצב שתנצחו אותי!

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Star Wars: Shadows Of The Empire

כשאני לא משחק אני: סטודנט להנדסה, צילום

מסר לעולם: UP, UP, DOWN, DOWN, LEFT, RIGHT, LEFT, RIGHT, B, A, START

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י