הרשמה

חברת המשחקים Insomniac Games עובדת על משחק מולטיפלייר

שחקנית חדשה בעולם המולטיפלייר

מולטיפלייר של ספיידרוורס או שמא IP חדש?

הסטודיו הוותיק Insomniac Games שהביא לעולמנו את Ratchet & Clank ו-Marvel's Spider-Man בדור הקודם של הפלייסטיישן, ואחראים על שניים ממשחקי ההשקה לדור החדש של ה-PS5 עם הלהיטים Spider-Man: Miles Morales וההשקה האחרונה של Ratchet & Clank: Rift Apart המצוין, התחילו לעבוד על פרויקט חדש ללא שם ופנו לטוויטר לפרסם על משרות פיתוח חדשות. במקרה זה, בנוסף לתפקידים הרגילים שהיינו מצפים לראות לקראת פיתוחו של משחק חדש כמו מנהל קרייטיב, כותבי עלילה, ארט דירקטורים ואומני תלת מימד, נמצא גם משרת פיתוח של מתכנת למולטיפלייר.

כרגע לא ברור האם מדובר בפיתוח IP חדש או שמא בפרויקט עתידי לאחד מהפרנצ'ייזים הקיימים. Insomniac עבדה בעבר על משחק מולטיפלייר בשם Overstrike שאחר כך מותג מחדש כ-Fuse ויצא בשנת 2013 ל-Playstation 3 ול-Xbox 360, וגם למשחקי ראצ'ט וקלנק הישנים היה מוד מולטיפלייר אך נראה כי הפרויקט הקרוב הולך להיות הכניסה הרצינית של אינסומניק לשוק משחקי המולטיפלייר.

הגיוס המתרחש מעיד שהפיתוח בשלבים ראשוניים מאוד וייקח קצת זמן עד שנוכל לראות תוצרים ראשוניים מהפרויקט המסקרן הזה, אבל אפשר לומר בזהירות אופטימית (תראו מה Cyberpunk 2077 עשה לביטחון שלנו) שהם יצליחו להביא לנו משחק חדש ומרגש.

איזה משחק מולטי הייתם רוצים לראות מ-Insomniac? אתם פה בכלל בשביל להגיש קו"ח למשרה? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

שיר כהן - כתבת תוכן

שיר כהן - כתבת תוכן

משחקת על: PS4

בחיים לא תנצחו אותי ב: Icy Tower

המשחק שהגדיר לי את הילדות: ג'אז הארנב

כשאני לא משחקת אני: סטודנטית עייפה

מסר לעולם: עדיף כישלון מפואר מחלומות במגירה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י