הרשמה

צפו בטריילר החדש ל-Pokemon Legends Arceus

אוקי, Game Freak - יש לכם את תשומת הלב שלי עכשיו...

תלבושות, פוקימונים חדשים ודמויות חדשות נחשפו בטריילר החדש

ממש לפני חצי שעה עלה לאוויר הטריילר החדש למשחק האקשן/הרפתקה החדש של Game Freak ונינטנדו: Pokemon Legends Arceus. בעוד שהטריילרים הראשונים הראו פוטנציאל אבל עדיין נפלו בגזרת הגרפיקה והביצועים, הטריילר הנוכחי נראה משמעותית יותר טוב (למרות שהמשחק עדיין צריך עבודה בגזרה הזו). הטריילר גם חשף דמויות חדשות שיצטרפו לחבורה שכבר נחשפה וגם הציג לנו שכן - יהיו קרבות פוקימונים עם "מאמנים" בעולם של מחוז היסוי, גם אם לא כמו שאנחנו מכירים.

עוד ב-Vgames:

הטריילר גם חשף בפנינו את העובדה שנוכל לרכוש תלבושות לדמות שלנו, להצטלם עם הפוקימון המועדף עלינו ולחבוט בעצים (בדיוק כמו במשחקי הדור השני למי שזוכר). אבל השיא של הטריילר היה בהצגת פוקימון חדש לחלוטין מהאזור של היסוי. Kleavor, פוקימון הגרזן הוצג בסרטון, והוא יהיה מסוג חרק/אבן. אם הוא נראה לכם מוכר אז אתם לא הוזים: Kleavor הוא ההתפתחות של הפוקימון Scyther - פוקימון החרק הירוק והמוכר מהדור הראשון. כנראה שבמקום מתכת החרקים של היסוי אוהבים אבנים.

הקרב עם Kleavor נראה כמו שילוב בין אלמנט קרב בעולם פתוח מגוף שלישי וברגע שהחלשנו/הרגענו את הפוקימון מספיק נוכל להוציא את הפוקימונים שלנו במטרה להחליש ולבסוף לתפוס את הפוקימון הזה. הטריילר החדש נראה טוב, אני רק מקווה שנוכל לראות עוד שיפורים לטקסטורות והגרפיקה עד היציאה של המשחק ב-28 בינואר. תוכלו לצפות בטריילר המלא כאן למטה.

מה אתם חושבים על הטריילר החדש? מחכים למשחק על ה-Switch? שתפו אותנו!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י