הרשמה

הטריילר החדש של משחקי ה-Pokemon החדשים מבשר על חזרתם של ה-HMs

אבל היי, לפחות אפשר לראות את הפוקימון עליו אנחנו נרכב

הטריילר מציג לנו את ה-Poketch, שובו של Amiti Square ומאמנת מכון נוספת

יחד עם הטריילר החדש והטוב בצורה מפתיעה של Pokemon Legends Arceus, קיבלנו עוד טריילר חדש מהניילונים למשחקי הפוקימון החדשים שייצאו בחודש הבא: Pokemon Brilliant Diamond ו-Shining Pearl, הרימייקים למשחקי דור 4 של פוקימון. הטריילר החדש התמקד ב-Poketch: מה שיתפקד כתחליף של המסך השני של ה-Nintendo DS. למי שלא שיחק במשחקים הישנים, המסך השני של ה-Nintendo DS תפקד כשעון, תצוגה של הפוקימונים שלכם והמצב שלכם ועוד.

ה-Poketch יתפקד לרוב כאותו המכשיר ויציג לכם את השעה, מצב הפוקימונים שלכם, יתפקד כפדומטר במשחק ועוד, אבל השימוש החדש והיעיל ביותר שלו הוא כמסך קיצור ל-HMs. נכון, זה גם אומר ש-HMs חוזרים לחיינו - המתקפות שאנחנו חייבים ללמד את הפוקימונים שלנו כדי להתקדם במשחק ולא ניתן למחוק אותן, אבל העובדה שאפשר להשתמש בהם בצורה מהירה וקלה קצת מקל על הסיפור הזה, ובנוסף גם נראה שלא נצטרך ללמד את הפוקימונים שלנו את המתקפות האלה, אז יותר טוב. ה-Poketch יזמן פוקימונים מהטבע שיבואו לעזור לשחקן. אה והטריילר הראה לנו שנוכל לראות את הפוקימון עליו נשוט/נרכב, אז זה כבר נפלא.

הטריילר גם הציג לנו את שובו של Amiti Square וה-Poffins ונתן הצצה נוספת לחלק מהדמויות השונות שנפגוש במשחק, בפרט מאמנת מכון העשב, גארדניה. ככל שעובר הזמן אני יותר ויותר מתרגש לקראת היציאה של המשחק הזה, בעיקר מאיך שהם שמרו על האווירה של המשחק המקורי. תוכלו לראות את הטריילר במלואו כאן למטה:

מה אתם חושבים על משחקי הפוקימון החדשים שמגיעים ב-19 בנובמבר? שתפו אותנו!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

שמואל מקונן - עורך ראשי

שמואל מקונן - עורך ראשי

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י