הרשמה

פתיחת קופסא: ROG Maximus Z690 Hero Press Kit

חבילה לאלו שמעזים לקחת את העולם צעד קדימה

הדור הבא של עולם החומרה כבר כאן

החבילה נשלחה לנו על ידי ASUS ROG ישראל, תודה רבה!

עכשיו סוף סוף אפשר לגלות, מעבדי Alder Lake של אינטל כבר כאן. אחרי חודשים רבים של שמועות והצצות קטנות, עכשיו אנחנו סוף סוף יכולים להתחיל לדבר על מעבדי דור 12 ועל הצעד הגדול שהם יקחו את עולם החומרה והגיימרים בפרט. אבל כידוע המעבד לא שווה כלום אם הוא לא יושב על לוח אם מתאים שאינו יכול לתמוך בו ומעבדי דור 12 נתמכים על ידי לוחות עם ערכות שבבים מסדרת 600 כשהערכה הבכירה ביותר היא כמובן Z690 שנחשפת גם היא היום. אז לכבוד ההשקה של הלוחות מסדרת Z690 חברינו מ-ASUS ישראל שלחו לנו הפתעה בדמות חבילה מיוחדת מאוד שחוגגת את המאורע המרגש ומראה לכל החברות איך עושים את זה נכון.

כשהשליח התקשר אליי ואמר לי שיש לו קופסא גדולה מאוד עבורי, ממש לא לזה ציפיתי. כמו שאפשר לראות בתמונה פה למטה, הגיעה אליי חבילה שחורה גדולה של ROG ומהרגע שהרמתי אותה והרגשתי את המשקל שלה התחלתי להתרגש. על פי אסוס יש רק 300 חבילות כאלה בכל העולם ואני מודה להם על האפשרות להיות בקבוצת הכתבים המצומצמת שמקבלת את החבילה הזאת.

בתוך הקופסא השחורה קיבלה את פניי עוד קופסא שחורה (ואתם תראו שזה מוטיב חוזר בכתבה הזאת) אשר מוחזקת במקום על ידי ספוגים שדואגים שלא יקרה לה כלום.

ברגע שהוצאתי את הספוגים נגלתה לפניי עטיפת הקרטון של החבילה עם לוגואים שנתנו לי רמזים על מה שמצפה לי בפנים. את העטיפה פתוחים על ידי משיכה של החץ האדום וקריעה מספקת מאוד של פס הקרטון.

אני חייב לעצור ולהגיד, ברגע הזה שהורדתי את עטיפת הקרטון ונגלתה לפניי הקופסא הזאת כמעט ונשמטה לי הלסת ופשוט אמרתי וואו. לא בכל יום יוצא לנו לראות קופסא מפוארת כזאת וזה ללא ספק מטורף.

כמו שאפשר לראות, רמת הגימור והירידה לפרטים שאסוס הגיעה אליה כאן היא יפיפה כשהיא הלכה בכל הכח על עיצוב גיימרי אדום-שחור לקופסא ואני חושב שזה יצא להם נהדר. על החלון האקרילי האדום שמסתיר את מה שמתחתיו אפשר לראות את הלוגו של ROG כשעליו ולידו נמצא המוטו "For Those Who Dare" וכל הקופסא עשויה ברמה גבוהה מאוד אפילו עד רמת לשונית הפתיחה עשויית הבד.

כאשר מרימים את החלון עם אותה לשונית פתיחה נגלה אלינו בצידו השני פתק קטן.

הפתק הקטן הוא תוספת אישית נחמדה שמכינה את הקרקע למה שמחכה לנו בתוך הקופסא וזה לא אחר מה-Maximus Z690 Hero. אחד מלוחות הדגל המרשימים ביותר של אסוס לדור הבא.

זאת אומנם לא ביקורת ללוח אבל כמו שאפשר לראות גם במקרה הזה אסוס הלכה בכל הכח עם לוח שחור יפיפה, מה שניראה כמו מסך גדול מעל חיבורי ה-I/O וכמובן התושבת החדשה של דור 12 הלא היא LGA 1700.

הקופסא הגדולה מחולקת לשתי קומות, בקומה הראשונה חיכה לנו ה-Maximus Z690 Hero ובקומה השניה מחכה לנו ה-Ryujin II 360 שהוא הדור השני לקירור מים הנהדר של החברה עם מסך קטן uרדיאטור 360 גדול שיקרר את המעבד שלנו בצורה נהדרת ויאפשר לו לשחרר את מלוא הביצועים שלו.

והנה תמונה של שני הכוכבים מבית אסוס, בצד ימין לוח ה-Maximus Z690 Hero ובצד שמאל ה-Ryujin II 360.

כאן כבר חשבתי שכל חווית האנבוקסינג המיוחדת הזאת נגמרה אבל כשהזזתי את הקופסא שמעתי עוד כמה דברים שזזים בתוכה. מתחת למקום מושבו של לוח האם בקופסא המפוארת יש עוד תא קטן וסודי, מרוב התרגשות מהלוח שחיכה מעליו פשוט פיספסתי אותו לגמרי.

בתוך אותו תא סודי אסוס שמו סט של 2 זכורנות DDR5 מבית Kingston FURY בקצב של 5200MHz ונפח כולל של 32GB לצד כונן PCIe 4.0 בנפח 2TB. הזכרונות תומכים בטכנולוגיית ODECC לשיפור היציבות והכונן יכול להגיע עד מהירויות קריאה וכתיבה 7,300 ו-7,000 מגה בשניה בהתאמה.

בזכות עזרתה של אסוס והתמיכה העצומה של אינטל שסיפקה לנו מעבד Alder Lake מוקדם, אנחנו יכולים להתחיל לחמם מנועים לקראת ההשקה של הדור החדש והכל כך מעניין הזה שתגיע בקרוב מאוד.

כמו שאמרתי בהתחלה, אסוס לקחו את רף הטירוף ואת חגיגות הדור החדש שמגיע אלינו הכי רחוק שאפשר. החבילה שקיבלנו מהם היא לא פחות ממדהימה ואני רוצה לנצל את ההזדמנות הזאת ולהודות להם שוב. כאמור, עכשיו אנחנו מוכנים להשקת הדור הבא ובקרוב מאוד נפרסם את הביקורת שלנו למעבד הדגל החדש של אינטל ול-Maximus Z690 Hero בעזרת כל המוצרים שקיבלנו כאן.
מה דעתכם על החבילה המיוחדת של אסוס? מוכנים לדור 12? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC, PS5, Xbox Series S

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    04:17 28.10.2021 | Yotam.B Yotam.B

    ואווו ! זה נראה מרשים ומסקרן ביותר.
    נראה שהלוח של אסוס ממש תפור למעבד הזה ולביצועים הגבוהים מאוד שהמעבד הזה יכול לעשות.

    האם כבר ידוע מה יהיה מחיר השוק עבור הלוח הזה?

  2. 2

       | פורסם ע"י