הרשמה

מותג המשחקים ROG חושף שיתוף פעולה עם Neon Genesis Evangelion

Cruel Angel Chassis

הליין יכלול רכיבים מעוצבים כמו לוח אם, ספק כוח, ציוד היקפי ואפילו פרטי לבוש מיוחדים

Republic of Gamers (ROG), מותג המשחקים של ASUS, הכריז היום על שיתוף פעולה מקיף עם אנימת ה-Mecha האלמותית, Neon Genesis Evangelion, שמתמקד ב-EVA-01, מכה הדגל של הסדרה הפופולרית. בוני מחשבים יוכלו להרכיב מחשב מתקדם המבוסס על צבעי סגול-ירוק ייחודיים, הצבעים המזהים של EVA-01, וכן על מגוון פריטי אמנות שנלקחו ישירות מהיקום של Evangelion. כך הם יוכלו לעצב "מרכז פיקוד NERV" משלהם, לפי ASUS. האפשרויות יכללו לוח אם ייחודי של ROG Maximus, שני כרטיסי מסך ROG Strix GeForce RTX, מערכת קירור ROG Ryujin II 360 AIO ועוד פריטי ציוד מובילים של ROG.

בנוסף ללוחות האם, כרטיסי המסך ומערכות הקירור הממותגות של ROG ו-Evangelion, החברה גם הכריזה כי היא תספקֲ ציוד מקיף שיתאים למארזים ולרכיבים השונים של המחשב שתבנו. בין כל אלו תוכלו למצוא את אוזניות ה-ROG Delta S EVA Edition, מסך ה-ROG Strix XG27AQM EVA Edition ו-עכבר ה-ROG KERIS Wireless EVA Edition כשאפילו הנתב שלה, ה-ROG Rapture GT-AX6000 EVA Edition מקבל גרסת EVA ייחודית משלו.

אל כל אלו מצטרף גם ליין ביגוד של ASUS ו-Evangelion וזה השלב בו אני מתוודה ומודה כי אני סופר מתרגש לקראת היציאה של המוצרים האלה ואפילו אין לי מחשב נייח. אני מעריץ של הסדרה ושל ז'אנר ה-Mecha באופן כללי ולראות את ASUS עושה המון דברים עם מותגים שונים בז'אנר כמו Gundam ו-Evangelion באמת מחמם לי את הלב (ראיתם את האוזניות האלה?!). המוצרים יהיו זמינים בישראל כבר בשבועות הקרובים ויהיו זמינים לרכישה במהדורה מוגבלת ומצומצמת דרך KSP.

מה אתם חושבים על הליין של ASUS? גורם לכם לרצות להרכיב מחשב ייעודי? שמתם עין על הסוודר? שתפו אותנו!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י