הרשמה

5 פרטים מעניינים מהצצה מוקדמת ל-Saints Row!

בואו לקרוא על חמישה דברים שתפסו לנו את העין בהצצה שקיבלנו ל-Saints Row החדש!

קרבות רכבים, אפשרויות קאסטומיזציה רבות ואכזבה יחסית אחת - בואו לקרוא על הרשמים שלנו מ-Saints Row!

ביום חמישי שעבר (ה-13 במאי) זכינו להשתתף בהצצה מוקדמת Hands-off (לא יצא לנו לשחק, לצערנו) למשחקיות מתקדמת של Saints Row, זאת הודות ל-Deep Silver ועדלי יונייטד. במסגרת האירוע הוצגה לנו כשעה של משחקיות מהריבוט למשחק ה-Sandbox האייקוני והמשוגע של Deep Silver, משחקיות שכללה משימה מרכזית אחת שהציגה לנו את הדינמיקה בין הדמות הראשית לצוות החברים שלה, כמה משימות צדדיות מגניבות ואפשרויות קאסטומיזציה שונות. האירוע היה ממש נחמד וזכינו לראות בו כמה דברים מאוד מעניינים שחשבתי שיעניינו את קוראינו לקראת היציאה של המשחק ב-23 באוגוסט.

1. המשחק אכן פחות "מטורלל", אבל הוא עדיין משוגע ובעיקר משעשע

באחת המשימות הראשונות שהוצגו לנו, הדמות הראשית יחד עם חבריה שדדו מלווה בריבית שעושק המון מהלקוחות שלו, כשלאחר מכן הדמות שלנו ברחה מהשוטרים, נלחמה עם אחת משלוש הכנופיות המרכזיות בעיר הפיקטיבית סאנטו אילסו (Santo Ileso) ושוב ברחה משוטרים, הפעם במרדף שכלל אופנועים. עד כה נשמע מאוד... GTA-י. לא שזה דבר רע במיוחד, כן? משימות ב-GTA בהחלט יכולות להיות טובות ומעניינות ובנויות היטב, אבל זה בהחלט היה נראה שהגישה הבאמת פסיכית של Saints Row 3 ו-Saints Row 4 מפנה את מקומה לעומת עולם מחובר לקרקע ודומה יותר לעולם שלנו כיום.


מצד שני, זה לא אומר שהמשחק לא יהיה מלא בשטויות ורפרנסים לתרבות הפופ העכשווית והישנה יותר: חליפת הצניחה במשחק תאפשר לשחקן לקפץ כדי לצבור עוד קצת זמן אוויר, הדמות שלנו תוכל לבצע מתקפות פינישר משעשעות עם אנימציות מטומטמות וסצנת הבריחה שהזכרתי קודם? טוב, היא נגמרה בכך שהאופנוע זינק מצוק אל עבר כביש במרחק של כ-500 מטר ממנו. זה נראה שלא יהיו חסרים רגעים שיגרמו לכם להיזכר שמדובר במשחק Saints Row. מטורלל? הרבה פחות. מלא באקשן ואדרנלין? תהיו בטוחים שכן.

2. התגעגעתם לקרבות הרכבים של Sleeping Dogs? יש לכם למה לחכות

אני בשוק כמה קרבות של רכבים בתנועה ראינו במהלך האירוע הזה, וגם מגוון שלהם: התחלנו עם הבריחה מהשוטרים שהזכרתי בתחילת הכתבה, עברנו לנסיעה מדברית על אופנוע, המשכנו משם לנסיעה משוגעת באמצע הלילה וקינחנו עם משימה בה הרכב שלנו מתפקד ככדור הרס עם מנוע וגלגלים. המשחק עושה המון שימוש בכלי רכב וכלי טיס וזה ניכר שהייתה השקעה בפיצ'רים האלה כדי שהם לא ירגישו משעממים בכלל. אני עוד לא יודע איך מרגישה השליטה במשחק (כאמור, לא יצא לנו לשחק בעצמנו), אבל אם השליטה ברכבים תהייה טובה, הנסיעות ברכבים השונים יהיו ההיילייט של המשחק, תזכרו את מה שאני כותב.


בין אם מדובר בלהיכנס במכוניות יריבות כדי להעיף אותן מהכביש אל עבר עמודים או גשרים בדרך, לקפוץ מעל מכוניות משטרה בעזרת האופנוע שלכם או לצאת מהרכב דרך החלום כדי לעלות על הגג שלו בשביל לירות יותר טוב באנשים שרודפים אחריכם - מה שהוצג לנו היה נראה כמו כיף טהור וצרוף, מהסוג שאני לפחות מאוד אוהב במשחקים מהסוג הזה. ואם כבר הזכרתי יריות וקרבות ופיצוצים...

3. המשחק יאפשר לכם לשנות את היכולות שלכם כדי להתאים למשימה

אחד הדברים שהמפתחים שמו עליו דגש במשחק היה כנופיית ה-Los Panteros. במהלך אחת המשימות, הוצגה לנו היכולת לשנות ולהחליף בין יכולות שונות כדי שיתאימו למשימה שלכם. לדוגמא, במשימה שהראו לנו, היו הרבה אויבים שמשתמשים בנשקים שפולטים להבות ואש. אז אחד השינויים שנעשו היה לחזק את ההגנה של הדמות שלנו נגד אש ולתת לה יכולות של שימוש ברימונים כדי לעשות הרבה נזק מרחוק מבלי להתקרב לאויבים יותר מדי.

אני אהבתי את העובדה שאת השינויים הללו אפשר לעשות דיי בקלות ודיי בחופשיות - אני לא זוכר במדויק אם הם הזכירו איזשהו קנס או עונש על שינוי היכולות שלכם, אבל אם זה אכן המצב, זה אומר שהמשחק יעודד התנסות עם יכולות מסוימות ובאיזשהו מקום גם יאפשר לשחקנים שלו לשחק בצורות משחק שונות שאולי הם לא היו משחקים אם הם היו חייבים להחליט על סגנון משחק אחיד ויחיד לכל אורך המשחק. בסופו של דבר עדיין מדובר במשחק יריות מגוף שלישי, אין פה פריצת דרך משמעותית בנושא הזה, אבל אני אומר - בואו נחכה למשחק המלא ונראה אילו יכולות נוספות המשחק נותן לנו. אולי יהיה שם משהו מעניין.

4. המווווון קאסטומיזציה

אני בטוח שזה משהו שכבר יצא לכם לראות בעוד כל מיני Previews, אבל תשמעו: Deep Silver לא חסכו כאן בשום צורה. השחקן יוכל לקאסטם את הדמות שלו ולשנות את המראה שלה מהקצה אל הקצה. אני שוב חוזר לנקודה הראשונה שלי: לא מדובר כאן בשינויים לא הגיוניים - אתם לא תוכלו להפוך לחייזרים או משהו מטורף בסגנון (לפחות ממה שהראו לנו, אל תתפסו אותי במילה!), אבל אתם כן תוכלו לשנות את המגדר, הביגוד, המראה הכללי (שיער, איפור, קעקועים) ועוד. הקאסטומיזציה גם לא נגמרת כאן.

גם את הרכבים השונים שתשיגו במשחק אתם תוכלו לקאסטם ולשנות לפי ראות עיניכם, כדי ליצור את המכונית הכי יפה או הכי יעילה (או גם וגם, למה לבחור?). יחד עם הנקודה הקודמת שהעליתי, כל החופש הזה לשחקן גורם לי להעריך עוד יותר את המפתחים. אני מאוד אוהב משחקי Sandbox שנותנים לשחקן את החופש ליצור את הדמות שלו ואת היכולות שלו בצורה שמאפשרת לו להתבלט ולבטא את עצמו יותר טוב. בין אם מדובר בסתם דמות אישית שלכם מאיזה משחק תפקידים או הדוגמא הכי טובה מהשנה האחרונה - "Let me solo her". אני אוהב את האופציות האלה ובהתחשב בעובדה שמדובר בחופש במשחקיות ובמראה - אפילו יותר טוב.

5. יפה יפה ואפילו יש Co-op, אבל לא Next-Gen

המשחק עצמו נראה סבבה לגמרי: הדגש של החברה על טקסטורות והתאורה עשו את שלהם והמשחק נראה פשוט נהדר. ראויים לציון האפקטים השונים במשחק, מהפיצוצים ועד ליריות השונות ומתקפות האש של חלק מהאויבים, כמו גם שלבי הלילה שהיו נראים פנטסטי. אני כל-כך עומד לחקור את סאנטו אילסו בלילה כדי לראות את תאורת הניאון מאירה את העיר בצבעים צבעוניים. גם מנגנון ה-Co-op הוצג לנו: קיבלנו הצצה למוד ה-Meyhem שמאפשר לנו להרוס כמה שיותר דברים ולהגיע לנזק מסוים לרכוש. בעוד שהוא היה נראה מאוד נחמד, הייתי שמח לראות משימה שלמה מא' ועד ת' כדי להבין איך ה-Co-op באמת עומד לעבוד עם המשחק הזה.

מה שכן - זה לא באמת נראה כמו משחק Next-Gen. אני יודע שאלה מילים קשות עבור משחק AAA שיוצא ב-2022, אבל צריך לומר את האמת: Saints Row הוא משחק Cross-Gen והוא בהחלט מרגיש ככה. העובדה שהוא נראה יפה לא מסתירה את העובדה שהוא נראה כמו משחק שיתאים בצורה מושלמת גם על ה-PS4 וה-Xbox One (בעיקר על ה-X) ושהוא מחוויר לעומת משחקי Next-Gen אמיתיים על הקונסולות כמו Demon's Souls, Ratchet and Clank: Rift Apart וכמובן - Horizon Forbidden West המטורף.

שוב, אני חייב להבהיר: אני לא מנסה לרדת על המשחק ולא חושב שהוא נראה רע - זאת פשוט העובדה שב-2022 המשחק הזה יצטרך להתחרות במשחקים כמו Elden Ring המדהים מבחינת משחקיות מצד אחד וב-Forspoken ו-Horizon Forbidden West המדהימים מבחינת הגרפיקה מהצד השני וכרגע אני לא רואה איך הוא עושה את זה טוב בכל אחת מהגזרות. זה נראה כמו עוד משחק יריות סבבה ותו לא. בואו נקווה ש-Saints Row יהיה מספיק כיף כדי שהתכונה הזו לבד תצליח לסחוב אותו להצלחה במכירות ובביקורות.

זהו עד כאן - אני טיפה מצטער שהסיום היה טיפה בטעם מר, אז אני רק אסכם ואומר שמה שראינו היה נראה כמו משחק Sandbox כיפי, פתוח ומעניין, כך שמי שמחכה למשחק הזה יכול להיות רגוע: יש הרבה למה לחכות אחרי הכל. המשחק Saints Row יושק לקונסולות הדור הנוכחי והדור הבא יחד עם המחשב האישי ב-23 באוגוסט.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

שמואל מקונן - עורך ראשי

שמואל מקונן - עורך ראשי

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י