הרשמה

חברת Philips חושפת את EVNIA - מותג גיימינג חדש

שחקנית חדשה נכנסה לזירה

תגידו מזל טוב לחברת Philips!

זה לא סוד שכבר הרבה שנים המון חברות מתעניינות בשוק הגיימינג וככל שעובר הזמן ונכנס לתחום יותר ויותר כסף אנחנו רואים יותר שחקניות חדשות בשוק הזה. בעוד שעד לפני כמה שנים היינו רואים חברות עושות את הצעד הפשוט ורק ממתגות מוצרים קיימים כמוצרי גיימינג, אחנו רואים בשנים האחרונות מגמה של פיתוח ומיתוג מלא של סדרות מוצרים על מנת שיתאימו לשוק הגיימינג. רוב ענקיות החומרה והציוד ההיקפי כבר עלו על רכבת הגיימינג אך עכשיו אנחנו שמחים לספר על שחקנית חדשה וזאת Philips. ענקית המסכים הבינה בשנים האחרונות שגם היא צריכה לעבור לשלב הבא ולכן במהלך סוף השבוע האחרון, במסגרת מסיבת העיתונאים הראשונה שערכה החברה היא חשפה את מותג EVNIA שיהיה מותג הגיימינג שלה.

כחלק ממשלחת מצומצמת של כתבים טסנו לאירוע של Philips בפריז ואני חייב להגיד שזה היה אחד האירועים הגדולים שהיינו בהם אך גם אחד המבלבלים. אחרי נסיעה קצרה הגענו לאיצטדיון הלאומי של צרפת ובחדר ההלבשה של הנבחרת ראינו בין חולצות השחקנים גם חולצות עם הקונסולות הגדולות ביותר שיצאו עד היום. כאן חשבתי שאנחנו הולכים לקבל הכרזה על קונסולה חדשה מבית החברה אבל אחרי זמן קצר נכנסו לאודיטוריום וקיבלנו את החשיפה של אבניה - EVNIA שהוא כאמור מותג הגיימינג החדש של Philips.

אפשר לחשוב על EVNIA כמו על מותג Aorus של Gigabyte או ROG של ASUS. במהלך מסיבת העיתונאים של EVNIA למדנו שהמותג החדש יושק עם מספר מוצרים כשהמרכזים בניהם הם מקלדת, עכבר, אוזניות ומסכים. באשר למסכים אני חושב שאין יותר מידי מה לדאוג שכן Philips היא אחת השחקניות הוותיקות והמנוסות ביותר בשוק. הציוד ההיקפי לעומת זאת הוא שוק חדש לגמרי עבור החברה. EVNIA תכלול 3 סדרות מוצרים כאשר הסידרה הבכירה ביותר היא סדרת 7/8000 בעוד סדרת הבסיס היא סדרת 3000. החברה מסרה שהיא עובדת על המוצרים החדשים כבר כמה שנים והמוצרים שנחשפים לראשונה הם תוצאה של מעל ל-30 אבי-טיפוס וקונספטים שונים.

סדרת 7/8000 הבכירה כוללת 3 מסכים שכל אחד מהם מציג את אחת מהטכנולוגיות הטובות ביותר שיש כיום. המסכים הם ה-34M2C7600MV שהוא מסך MiniLED ברזולוציית WQHD ובקצב 165 הרץ, ה-42M2N8900 שהוא מסך OLED בגודל 42 אינץ' וקצב 138 הרץ וה-34M2C8600 בעל פאנל QD-OLED וקצב ריענון של 175 הרץ. באשר לציוד ההיקפי, סדרת הקצה תכלול מקלדת מכאנית עם סוויצ'ים של Cherry MX, עכבר מנימליסטי אך נוח מאוד (להפתעתי הרבה) ואוזניות עם דרייברים גדולים בגודל של 50 מ"מ ובעלות עיצוב ייחודי. דבר אחד שהפתיע אותי הוא שרק סדרת הביניים (סדרת 5000) כוללת פד לעכבר בעוד סדרת הקצה לא.

לדברי החברה, כל מוצרי EVNIA פותחו עם מחשבה על נוחות החיים של המשתמש כך שלדוגמא המסכים כוללים USB Hub עם KVM ורמקולים עם תמיכת DTS. גם קיימות ושמירה על איכות הסביבה חשובה ליצרנית שכן המוצרים שמים דגש גדול על חומרים ממוחזרים. כיאה למוצרי גיימינג, כל המוצרים כוללים RGB בצורה כזאת או אחרת. האוזניות למשל כוללות פס תאורה קטן ועדין אך העכברים מתגאים בגלגלת RGB ופס תאורה בולטים במיוחד. 

על פי Philips זאת רק יריית הפתיחה והמותג החדש רק הולך להמשיך ולצמוח עם השנים. רגע לפני סוף מסיבת העיתונאים נחשף שיתוף פעולה בין Team Vitality ל-EVNIA כך שכל השחקנים של Team Vitality ישתמשו במסכים של EVNIA. המוצרים הראשונים של EVNIA צפויים להיות מושקים כבר בדצמבר כשכל הסדרה תושק בסביבות פברואר. לצערנו אין לנו עדיין מחירים רישמיים וזמן הגעה לארץ עבור מוצרי החברה בארץ אך נעדכן ברגע שיחשפו.

מה דעתכם על EVNIA? האם המוצרים תפסו לכם את העין? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC, PS5, Xbox Series S

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    23:01 27.10.2022 | מסע נוסטלגי מסע נוסטלגי (אורח)

    זו לא החברה שיחד עם נינטנדו דקרו את סוני בגב והיא הביאה לנו את אחת הקונסולות המזעזעות שיצאו פה ? (וסוני הביאה לנו את הPS כמובן) ?

  2. 2

       | פורסם ע"י