הרשמה

"תקופת בחירות #5" - מבט אל המשחקים הגדולים של חודש נובמבר

תקופת בחירות חדשה - כתבת משחקי החודש חדשה! בואו לקרוא על המשחקים החמים של חודש נובמבר הקרוב!

אל המלחמה הולך ראש בראש מול קיפוד כחול ופוקימונים חדשים בחודש המטורף הזה

מה יהיה עם המדינה הזו אה? תקופת בחירות חמישית ב-3 שנים. לפחות היה לי קצת זמן בין כתבת "תקופת בחירות"/"סיכום חודשי" הקודמת לבין זו, אבל אני אפסיק להתבאס שנייה מכל המצב הפוליטי במדינה ואתחיל לדבר על הדברים היותר חיוביים בחיים של כולנו: משחקי וידאו! החודש שעבר היה פסיכי מבחינת המשחקים שלו עם כמה משחקים נהדרים כמו Mario + Rabbids Sparks of Hope וכמובן Gotham Knights (אני צוחק, כמובן). עם כמה שהחודש הקודם היה מטורף, נובמבר הוא ללא ספק ה-חודש של 2022 עם כמה מהמשחקים הכי מצופים של השנה. אז אני אפסיק לברבר לכם בשכל ואתחיל לעבור על המשחקים הגדולים של החודש!

Harvestella - PC, Nintendo Switch

זוכרים את הדיירקט האחרון של נינטנדו? זוכרים את הכמות הלא נורמלית של משחקי סימולטור חווה שהופיעו בו? זה אחד מהיותר מעניינים ברשימה. Harvestella של Square Enix מתיימר לשלב בין עולם משחקי הפנטזיה/תפקידים/אקשן לבין העולם של בנייה וטיפול בחווה בצורה ש-Rune Factory תמיד רצה לעשות. המשחק שם דגש על עולם אפל יותר ועל סיפור יותר רציני, כשהדמות הראשית שלנו מנסה לשמור על העולם שלה מה-Quietus, אסון שקורה בכל מעבר בין עונות. יהיה מעניין לראות איך שני סוגי המשחקיות ישתלבו אחת בשנייה והאם Stardew Valley עדיין יישאר המלך הבלתי מעורער של משחקי סימולטור החווה (ספוילר, כנראה שכן). אגב, יש דמו למשחק על ה-Switch - מוזמנים לבדוק אותו!

המשחק צפוי לצאת ב-4 בנובמבר.

Sonic Frontiers - PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X|S, PC, Nintendo Switch

אני, מאור ומייקי מערוץ היוטיוב לימיטד אדישן, אדם מקהילת 1Up Club, אלי ויגאל מהפודקאסט של "איפה הצ'קפוינט" - אף אחד מאיתנו לא מאמין שהמשחק הזה אשכרה לא נדחה ועומד לצאת כמתוכנן ב-2022 - שבוע מהיום. ההרפתקה הבאה בסדרת המשחקים התלת-ממדיים של Sonic, הקיפוד הכחול והאהוב, עוברת למחוזות חדשים כשבדומה למשחק אחר שעומד להופיע ברשימה, הוא עומד להיות משחק עולם פתוח לראשונה בהיסטוריה. הייתי שמח לדעת מה אתם חושבים על המשחק, בעיקר כי אני חושב שגם בקרב המעריצים של סוניק הקיפוד יש חלוקה בין אלו שחושבים שמדובר במשחק עם המון פוטנציאל, לבין אלו שלא מבינים איך Sega אישרה הוצאה של המשחק הזה יום לפני המשחק הבא ברשימה.

המשחק צפוי לצאת ב-8 בנובמבר.

God of War Ragnarok - PS4, PS5

היריב הגדול ביותר של Elden Ring על תואר משחק השנה לשנת 2022 והמשחק הכי גדול של החודש בפער עצום מהמתחרים (למרות שיש משחק נוסף בהמשך שכנראה ינצח אותו בקטגוריית המכירות). God of War Ragnarok ממשיך את הסיפור של קרייטוס ואטריאוס כשעכשיו האבא והבן האלים יצטרכו להתמודד עם ההשלכות של המעשים שלהם שיובילו לפימבלווינטר, או החורף הארוך ובסופו Ragnarok - הסוף של העולם.

אני כבר סיימתי את המשחק למקרה ותהיתם (הביקורת עולה בחמישי ב-6 בערב), ויש לי כל-כך הרבה לספר לכם. אז אני רק אגיד מראש שהביקורת לא תהייה נטולת ספוילרים - נתתי לעצמי את האופציה לדבר כמה שרק ארצה על מה שקורה במשחק בלי להיות כבול להימנעות מספוילרים. אני רק אגיד שיש לכם למה לחכות ולצפות - גם מבחינת הביקורת וגם מבחינת המשחק הכי גדול של סוני לשנת 2022.

המשחק צפוי לצאת ב-9 בנובמבר.

Tactics Ogre: Reborn - PS4, PS5, PC, Nintendo Switch

איזה כיף לראות משחק טקטיקה/תפקידים שכזה חוזר לחיינו. Tactics Ogre: Reborn הוא רימאסטר מאוד מושקע ל-Tactics Ogre: Let Us Cling Together שהוא בעצמו רימייק למשחק שהתחיל את הכל, Tactics Ogre. המשחק החדש צפוי להביא עמו שלל שיפורים כמו אופציית Auto Save ושיפורי QoL (איכות חיים) לשליטה וה-UI של המשחק, קרבות מהירים יותר ועוד שיפורי משחקיות וגרפיקה. אם אתם אהבתם את משחקי Final Fantasy Tactics, אז זה משחק שאתם תרצו לשים עליו עין.

המשחק צפוי לצאת ב-11 בנובמבר.

Pentiment - Xbox One, Xbox Series X|S, PC

המשחק הזה פה לא כי הוא מעניין מישהו - הוא פה כי דור לא סותם את הפה עליו. אז הנה דור: Pentiment הוא משחק הרפתקה יחיד מסוגו. הוא מתנהל כולו בתוך ציורי אמנות מתקופת המאה ה-16 באירופה. הסיפור של המשחק ייקח אותנו למסע הכולל תככים רבים, תעלומת רצח ודמויות מעניינות ומשעשעות. ממה שכבר ראינו בטריילרים ובתמונות, זה נראה שהכתיבה עומדת להיות טובה מאוד, אבל שווה לראות לאן המשחק הזה עוד יתפתח. דור אם אתה לא עושה ביקורת אני נודר...

המשחק צפוי לצאת ב-15 בנובמבר.

Goat Simulator 3 - PS5, Xbox Series X|S, PC

אחרי טריילר נהדר ב-Gamescom, העיזות חוזרות אלינו באופן רשמי עם Goat Simulator 3, משחק שנראה מאוד דומה למשחק המקורי, רק פי 1000 יותר משוגע ופי 2000 יותר סודות מעניינים שהשחקנים יוכלו למצוא. כיאה למשחק שתמיד מותח את הגבולות של הקונסולות עליהן הוא נמצא, Goat Simulator 3 הוא משחק דור הבא בלבד. בואו נקווה שיהיה מספיק טירוף כדי להצדיק את זה. 

המשחק צפוי לצאת ב-17 בנובמבר.

The Dark Pictures Anthology: The Devil in Me - PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X|S, PC

המשחק הבא בסדרת The Dark Pictures נוחת על כל הקונסולות (למעט ה-Switch) החודש. המשחק החמישי בסדרה ישים אותנו הפעם בנעליהם של צוות צילום שבמהלך צילום של סדרת טלוויזיה במה שהוא חיקוי כמעט מדויק של "טירת הרצח" של הרוצח הסדרתי ה. ה. הולמס, מגלה שמישהו צופה בהם ועוקב אחרי כל צעד שלהם. לפי רשמים מוקדמים של אנשים ששיחקו במשחק, זה נראה של-The Devil in Me יש פוטנציאל להיות הכי טובה בסדרה, אז יהיה מעניין לראות אם שחקני האימה יקבלו את מבוקשם עם המשחק הזה.

המשחק צפוי לצאת ב-18 בנובמבר.

Spider-Man: Miles Morales - PC

אלא אם סוני יחליטו לפנק אותנו במה שאנחנו אוהבים לקרוא לו Shadow Drop, גרסת ה-PC של Spider-Man: Miles Morales עומדת להיות האחרונה של סוני לשנת 2022. ואיזו שנה הייתה לנו במובן הזה: סוני לא הפסיקה להפציץ עם גרסאות PC נהדרות למשחקים ענקיים שלה: God of War, Uncharted 4 וכמובן גם Marvel's Spider-Man המקורי שיצא בשנת 2018. אני כל-כך שמח ששחקני ה-PC זוכים לחוות את המשחקים האלה ושסוני משקיעה בפורטים נהדרים עם אופטימיזציה מעולה. בואו נקווה שההגעה של מיילז מוראלז ל-PC תהייה חלקה כמו שאר הגרסאות שיצאו השנה.

המשחק צפוי לצאת ב-18 בנובמבר.

Pokemon Scarlet and Violet - Nintendo Switch

זוכרים שדיברתי על משחק שצפוי לנצח את God of War Ragnarok במכירות? אז תגידו שלום למשחק הענק השני של נובמבר: Pokemon Scarlet and Violet. צמד משחקי הפוקימון החדשים שמכניסים אותנו לדור התשיעי של משחקי הפוקימונים גם עומדים להיות המשחקים הגדולים ביותר בסדרה: מעבר לעולם פתוח לגמרי בו השחקן יוכל ללכת לאן שהוא רוצה ולנצח את המכונים באיזה סדר שהוא רוצה; שלושה סיפורים שונים שהשחקן יוכל לעקוב אחריהם, מגוון ענק של פוקימונים; המון פיצ'רים חדשים ועוד הרבה הפתעות שהמשחק עוד לא גילה לנו.

ההשקה של המשחק הזה עומדת להיות מהגדולות שראינו למשחק פוקימון אי פעם: ההייפ בשמיים, המעריצים מתרגשים, יוצרי התוכן מדסקסים על פוקימונים חדשים ופיצ'רים מעניינים שעוד לא נחשפו וזה עוד לפני שבכלל ראינו את הצורות המפותחות של הפוקימונים ההתחלתיים. כרגיל וכמו שני המשחקים הקודמים שיצאו השנה (כן כן, שלושה משחקי פוקימון בשנה אחת), גם כאן הגרפיקה מתגלה כעקב אכילס של המשחק, אבל בואו נקווה שאת נושא הביצועים הם כבר תיקנו ושתהייה לנו חוויה חלקה.

המשחק צפוי לצאת ב-18 בנובמבר.

Evil West - PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X|S, PC

ההגדרה המדויקת של משחק עם פוטנציאל נהדר שאנשים הולכים לפספס ואז עוד חודש חודשיים ישאלו: "למה אף אחד לא סיפר לנו על המשחק הזה?!". אז הנה: Evil West, משחק אקשן חדש וסופר מסקרן של Flying Wild Hog (היוצרים של Shadow Warriors 3 ו-Trek to Yomi), מגיע אלינו החודש ותקשיבו לא היה טריילר אחד של המשחק שלא גרם לי לומר בקול: "או, זה נראה כמו משחק וידאו!". המשחק שנראה שקיבל השראה מהסיפור של ואל הלסינג נותן לנו המון אקשן מגוף שלישי עם יכולות מגניבות, משחקיות יריות סולידית ועם הפונטציאל הכי גדול שיכול להיות למשחק.

המשחק צפוי לצאת ב-22 בנובמבר.

Gungrave G.O.R.E. - PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X|S, PC

עוד משחק שיוצא באותו היום כמו Evil West הוא Gungrave G.O.R.E. עכשיו, אני לא אאשים אתכם אם אתם לא מכירים את סדרת Gungrave המקורית ל-PS2. משחק האקשן שירה הרבה מעל הפופיק מבחינתו היה משחק חמוד מאוד אבל הוא לא הלהיב הרבה אנשים - בעיקר בגלל האורך שלו שהיה קצר במיוחד. Gungrave G.O.R.E הוא משחק ההמשך הראשון של הסדרה מאז 2004, אז יצא Gungrave: Overdose ל-PS2 והוא יחזיר את הפרוטגוניסט האדג'י עם השיער הארוך והנשקים המטורפים לחיינו. מי מהלוחמים ינצח ב-22 בנובמבר? נחכה ונראה, הבחירה אצלכם בידיים.

המשחק צפוי לצאת ב-22 בנובמבר.

Warhammer 40,000: Darktide - PC

ונסיים עם משחק שכנראה יירד מתחת לראדר של הרבה אנשים, אבל בשביל זה הכתבות הללו קיימות: Warhammer 40,000: Darktide הוא בתכל'ס סוג של משחק המשך רוחני של סדרת Vermintide: סדרת משחקי ספין-אוף של Warhammer 40,000 שמתפקדת כמשחק FPS הדומה ל-Left 4 Dead, בעולם של משחק האסטרטגיה הפופולרי. Darktide לוקח אותנו חזרה לעולמות היותר מודרניים ויציב את השחקן יחד עם שלושה חברים נגד גלים על גבי גלים של אויבים בעיר Tertium. סדרת Vermintide היא בעיניי יהלום נסתר, בייחוד עם חברים, אז אני מצפה מהצוות של המשחק לגדולות ונצורות מהמשחק החדש.

המשחק צפוי לצאת ב-30 בנובמבר.

זהו, הפעם לא תהייה רשימה של אקסטרות, גם כי אין המון משחקים ששווה לדבר עליהם החודש בפינה הזאת (למעט Football Manager 23, אני יודע שצבי רוצה לעשות ביקורת על המשחק) וגם כי במקום זה אני רוצה לתת מקום של כבוד לשאר הכתבות בסדרת "תקופת בחירות" שכבר הפכה למיני סדרה שאני רק מחכה שנטפליקס תבקש עליה את הזכויות:

מי ייתן וזאת תהייה האחרונה. נתראה בדצמבר!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    15:22 01.11.2022 | Yakuza Fanboy Yakuza Fanboy (אורח)

    כמה משחקים שנראים מעולה איך אוכל לשחק בכולם (ספוילר:לא אוכל) אלוקים הצילו

  2. 2

       | פורסם ע"י