הרשמה

ביקורת: Persona 3 Reload - אקדח טעון

אור יצא לבדוק האם הרימייק של אחד מהמשחקים האהובים עליו בכל הזמנים עומד בציפיות, הנה מה שהוא חשב עליו

תאריך השקה: 02/02/2024

בואו לקרוא מה חשבנו על Persona 3 Reload!

יצא שלא פעם כתבתי פה באתר על משהו שרציתי שיקרה והוא בסופו של דבר הגיע, הפעם מדובר ברצון שלי לחידוש לאחד המשחקים הקלאסיים בסדרת Persona והאהובים עליי בכל הזמנים הלא הוא Persona 3. המשחק השלישי בסדרת הספין אוף של Shin Megami Tensei הוא לא רק האחד שבאמת הביא את הסדרה לרמת הפופולריות שלה במערב לפני יותר מעשור, הוא גם אחד המשחקים האהובים עלי בכל הזמנים, העלילה שלו היא על-זמנית בעיניי וגם עם המכניקות השונות שלו התיישנו לעיתים בצורה מחרידה, בעיניי מדובר במשחק שהוא קלאסיקה עבור מעריצי JRPG מודרניים באשר הם.

Persona 3 יצא במקור בשנת 2006 עבור ה-Playstation 2 ומאז זכה לגרסא מורחבת Persona 3 FES עם קמפיין בשם The Answer שמשמש כפרק אפילוג לסוף של Persona 3. לאחר מכן ב-2009 קיבלנו גרסא מיוחדת של המשחק עבור ה-PSP שנקראית Persona 3 Portable, הגרסא הזאת נתנה לשחקן את האפשרות לשחק דמות ראשית נשית (בפעם הראשונה והאחרונה בנתיים בסדרה) ופתח אפשרויות נוספות עבור השחקן כולל תחליף לאליזבת' (Elizabeth) בדמות ת'יאודור (Theodore) ועוד. במהלך Summer of Gaming האחרון, Sega הכריזו במהלך האירוע של Xbox על הרימייק של Persona 3, הוא קיבל טיפול בדמות Persona 5 אבל בלי הרבה מהעדכונים שכבר קיבלנו בסדרה, מה זה אומר? בואו ואספר לכם.

המסע...

הנה מה שאתם צריכים להבין בנוגע לרימייק הזה, לטוב ולרע, הוא רימייק של כל מה שקיבלנו מהמשחק פחות או יותר עוד ב-2006, זה אומר שהסיפור הוא אותו הסיפור (טוב מאוד) ואפילו המכניקות השונות שלו הן אותן המכניקות (לא תמיד טובות, לכל דבר אגיע בהמשך כמובן). אז בואו נתחיל מהבשר האמיתי של המשחק הזה: מה אם יגידו לכם שביממה יש יותר מ-24 שעות? מה אם יספרו לכם שבחצות מתרחשת תופעה מיוחדת העונה לשם "שעת הדמדומים" (Dark Hour) אבל אתם לא מודעים לכך שהיא מתרחשת בכלל? מה אם אספר לכם גם שישנם אנשים שברשותם כח מיוחד שנקרא פרסונה (Persona) שמאפשר להם להילחם ביצורים מיוחדים שמופיעים במהלך שעת הדמדומים הזאת? פה אנחנו והמלחמה שלנו על מנת למצוא את המקור לתופעה הזאת נכנסים לתמונה!

משחקי Persona עוקבים אחרי פלטפורמה נורא פשוטה מבחינה עלילתית, תלמיד תיכון שעובר לעיר מרוחקת, מגלה את היכולות שלו ויחד עם קבוצה מיוחדת, הוא נלחם באנשים שמחזיקים בפרסונה גם כן על מנת למנוע מהם לנצל את הכח שלהם לרעה. הדמות שלנו (שלמען הביקורת מפה ואילך, אקרא לה מאקוטו יוקי [Makoto Yuki] היות ומדובר בשם הקאנוני שלה) עובר לאי הנמל טאטסומי על מנת ללמוד בתיכון גקוקאן המקומי. מהר מאוד הוא נחשף לשעת הדמדומים ומגלה כי הוא מחזיק ביכולת לזמן פרסונה ולהילחם ביצורי החושך ומגויס לקבוצה אשר עונה לשם SEES (Specialized Extracurricular Execution Squad) ויחד איתם, המטרה שלהם היא לגלות את המקור לשעת הדמדומים על מנת להביא את התופעה הזאת לקיצה.

העלילה, כמו שאמרתי, לא השתנתה, אפילו לא מעט מאז שהמשחק יצא במקור ב-2006, עד היום בעיניי מדובר בעלילה הכי טובה ומרתקת במשחק, היא עוסקת לא מעט בנושאים שפחות נעימים לרוב לדבר עליהם - מוות, אובדנות, צער ואדישות, אבל ברמה מסויימת זה גם מה שהופך אותה לכל כך מעניינת עבורי וברמה מסויימת גם לכמעט אישית. באותו הזמן, הסיפור גם מציג לנו לא מעט נושאים חשובים לא פחות כמו החשיבות בלדעת איך להמשיך הלאה, למרות כל הצער, לא לקחת ואף לא רגע אחד כמובן מעליו, לדעת להעריך את מה שיש לנו ואת האנשים שנמצאים בסביבה שלנו ולהמשיך להילחם כנגד כל הסיכויים. אני חושב שזה דבר יפה והמשחק מציג את כל זה בצורה אמיתית וכנה מאוד מבלי לפסוח על הכאב.

Persona 3 כמו כל משחק אחר בסדרה הוא מאוד text heavy, הרבה דיאלוגים שונים עם הרבה דמויות אחרות, וכמו כל משחק אחר בסדרה, הכח של החברות הוא חלק מרכזי במיוחד במשחק, וב-Persona 3 יש קאסט דמויות לא קטן בכלל, הוא אומנם לא הכי טוב בסדרה לעיתים, אבל באותה נשימה הוא גם מציג את כמה מהחברויות הכי אייקוניות של הסדרה עם כמה מהסיפורים הכי מרגשים ונוגעים ללב. במשחק הזה המערכת נקראית Social Links (המקבילה של Confidants ב-Persona 5 למי ששיחק) וככל שנקדם יותר מהחברויות האלה, ככה הגישה שלנו לכוחות נוספים ולפרסונות נוספות ילך ויתעצם.

המגדל שמגיע לירח

אחרי שאנחנו מדברים על הסיפור, כדאי גם לדבר על נתח לא פחות קטן, ואולי השנוייםֲֲֲ במחלוקת לאורך השנים במשחק הזה, וזוהי מערכת הקרב ומערכת הסיור של האזור המרכזי שאותו נחקור לאוךר המשחק וזה טרטרוס (Tartarus). בשונה מאוד ממה שהגיע מאוחר יותר ב-Persona 4 ועוד יותר במשחק החמישי, טרטרוס, המגדל שמופיע בשעת הדמדומים ואותו אנחנו נחקור לאורך המשחק, הוא מגדל מאוד גבוה עם כ-250 קומות שבו נסייר בנתחים שונים ככל שנתקדם בעלילה, הוא אולי החלק הכי שנוי במחלוקת וכנראה המכניקה שהתיישנה הכי רע במשחק הזה, וכמו שאמרתי בתחילת הביקורת, הרימייק הזה הוא רימייק של הכל מבלי לבצע שינויים, לטוב ולרע.

טרטרוס הוא מגדל שכל פעם שנבקר בו, יבצע ג'נרוט מחדש עבור הקומות השונות שלו, המגדל הוא אף פעם אינו זהה לעצמו כמו בביקורים קודמים וזה חלק ממה שתורם גם לתיוג של המשחק כ-dungeon crawler. ההתקדמות לעיתים מרגישה איטית ולמרות שפשוט לעבור על הקומות שלו ולחסל את כל האויבים שנמצאים בקומות השונות יביא את השחקן לרמה הנדרשת על מנת לחסל את הבוס שמגיע בכל חודש במהלך הירח המלא. כל חודש של העלילה נגיע לירח מלא שבו נלחם בבוס חדש כי ככל שנביס יותר מהבוסים כל ירח מלא, כך נגיע קרוב יותר לפתרון התעלומה של שעת הדמדומים. אני מבין שזוהי המערכת המקורית, אבל יחד עם ההתקדמות של הסדרה, טרטרוס מרגיש כמו המערכת שהתיישנה הכי רע, אין בה שום דבר שהוא בהכרח בלתי נשכח, רק טפטים שונים בחלקים השונים של המגדל.

יחד עם האמור לעיל על החקירה בטרטרוס, הרימייק הזה קיבל מספר עדכונים עבור החקירה בטרטרוס, התוספת הראשונה היא הדלתות Monad (שמחליפות את Monad Depths מהמשחק המקורי), מדובר בחדרים שמופיעים בכל קצה של חלק בטרטרוס או באופן רנדומלי בקומות השונות, דרכן ניתן להיכנס לקרבות טיפה יותר מאתגרים מבחינת רמה ולקבל על כך פרסים נדירים יותר. בנוסף אם נשתמש במטבע חדש שנקרא Twilight Fragments על מנת לפתוח תיבות שונות בטרטרוס, אנחנו יכולים באופן רנדומלי לפתוח חדר שמאפשר לדמויות שברמה נמוכה יותר, לעלות רמות מהר יותר על מנת שיהיה קל יותר להשוות את הרמות של הדמויות השונות ב-SEES. אבל כל זה עדיין לא עוזר להקטין את כמות הגריינדינג הדרושה בתוך טרטרוס וה-Monad ברמה מסויימת מוסיף רק עוד גריינד לתוך המשחק. מה שכן עוזר בתוך כל הגריינד הזה הוא הפרידה ממכניקת העייפות שהיתה קיימת במשחק המקורי ומנעה מהשחקן לחרוש את טרטרוס בביקור בודד על מנת שיהיה אפשר להשקיע את הזמן כמו שצריך בשאר האספקטים של המשחק.

מערכת הקרב היא מאוד פשוטה, הקבוצה שלנו מורכבת מ-4 דמויות, ניתן לתקוף את יצורי החושך שמסתובבים לאורך המגדל, תלוי בצורה שבה השחקן יחליט לתקוף אותם, הוא יכול להתחיל עם יתרון משמעותי בקרב או עם חסרון משמעותי אם הוא ישן על הקונטרולר. הקרב עצמו מבוסס תורות ולכל דמות בקבוצה יש גישה לפרסונה ייחודית עם סוג ייחודי לה (בדומה לפוקימון ברמה מסויימת), הקאץ' המיוחד של מאקוטו הוא שמאקוטו יכול להחזיק בכמה פרסונות בו זמנית ולהחליף ביניהן במהלך קרב. היכולות של הפרסונה תלויות במשאבים של הדמויות כמו HP או SP, בנוסף לאלו קיבלנו גם יכולת חדשה שנקראית Theurgy שנטענת ככל שהדמויות שלנו ישתמשו ביכולות של הפרסונות שלהם ומאפשר לדמויות להשתמש ביכולות מיוחדות על מנת להשיג יתרון בקרב.

בנוסף מכניקה חשובה לא פחות שצריך להזכיר בנוגע לפרסונות שמאקוטו מסוגל להחזיק היא הגישה של מאקוטו ל-Velver Room שבו שוכנים איגור (Igor) והעוזרת שלו אליזבת (Elizabeth), איגור מסוגל ליצור פרסונות חדשות עבור מאקוטו בעזרת שילוב של שתי פרסונות שונות או יותר, קומבינציות שונות מובילות לתוצאות שונות וליכולות שונות, שווה ליצור פרסונות חדשות וחזקות יותר על מנת להתקדם יותר בקלות בתוך טרטרוס. אליזבת מתפקדת כעוזרת של איגור, היא יכולה לזמן עבור מאקוטו פרסונות שהוא כבר יצר בעבר, אבל מעבר לכך היא גם נותנת למאקוטו משימות שונות על מנת לעזור לה לראות ולהכיר את העולם החיצוני שמחוץ ל-Velvet Room, מה שמוביל לרגעים מאוד משעשעים לאורך המשחק, הפרסים שלה יכולים להיות שימושיים במהלך הסיור בטרטרוס ודרכה גם ניתן לקבל קוסמטיקה שונה גם (שזה לא מאוד מרכזי אבל זה תמיד נחמד).

אגדה נולדת מחדש

עד כה, מדובר ברימייק המושלם, או כמעט מושלם. ישנם כמה בעיות שונות שהרימייק הזה גולל בתוכו ורובן קשורות בעובדה שהמשחק הזה קיבל כמה וכמה גרסאות שונות לאורך השנים וצריך לדבר על כך, המשחק שיצא במקור ב-2006, קיבל גרסא מחודשת ל-PS2 שבה יש תוספת לעלילה בדמות The Answer תחת הטייטל Persona 3 FES, ובזמן כתיבת הביקורת הזאת כבר קיבלנו את החדשות שהחלק הזה של המשחק עתיד לצאת בתור DLC בחודש ספטמבר, למה זה צריך להימכר בנפרד כשזה צריך להיות חלק מההוצאה הנוכחית (בעיני) נישגב מבינתי. אחרי FES קיבלנו עבור ה-PSP את Persona 3 Portable, הגרסא הזאת לא כללה בכלל את התוספת של FES ויותר מכך, כל ה-Social Sim הפך לסוג של נובלה ויזואלית ולסדרה של תפריטים, אבל קיבלנו את האפשרות לשחק בדמות ראשית נשית בפעם הראשונה בסדרה, דבר שגם כן לא הגיע לרימייק. כמו שנאמר, הרימייק הזה הוא כל כך קרוב להיות מושלם ועדיין רחוק מכך.

יחד עם זאת, צריך לדבר על כל הדברים שבאמת נעשו באופן פשוט מושלם ברימייק הזה, המשחק קיבל מתיחת פנים מאוד רצינית, שזה בערך כל מה שהיינו צריכים שזה לקחת את Persona 3 ולתת לו את היחס של Persona 5 שמגיע לו. איך שנפתח את המשחק, אנחנו כבר מקבלים שיר פתיחה חדש ואיך לא, הוא פשוט להיט, ומה שיפה זה שאנחנו מקבלים אפילו רפרנס קטן לשיר שפתח את המשחק המקורי - Burn My Dread. באופן כללי המוזיקה של המשחק הזה שהולחנה על ידי שוג'י מגורו (Shoji Meguro) היא כל כך אייקונית, היא אומנם לא אייקונית באותה צורה שבה המוזיקה של 5 אייקונית (והיא פופולרית מסיבה טובה כמובן!) אבל המוזיקה של המשחק הזה כל כך טובה, היא קליטה וחלק ממנה הוקלט מחדש עבור הרימייק הזה בצורה שכל כך נאמנה למקור, הייתי צריך להיכנס לטרטרוס פעם אחת כדי להבין שחלקי שירה הוקלטו ומוקססו מחדש.

Mass Destruction המקורי:

Mass Destruction החדש:

הסגנון האמנותי של המשחק גם כן קיבל שידרוג, העיצובים המקוריים של הדמויות עדיין כאן, אבל הרבה דברים קיבלו עדכונים שונים כמו חלק מהתלבושות של הדמויות בתקופות שונות של השנה, אפילו התלבושות SEES קיבלו שדרוג די מהמם ומעודכן, התלבושות של הדמויות הפכו ליחודיות עבור כל דמות עם אישיות יחודית עבורן. בנוסף, הרבה בחירות סינמטיות הובילו לשילוב של דברים כמו הסצנות המרודנרות שיש ב-Persona 5, כמו ההצגה הראשונה של אייגיס (Aigis) בחוף יחד עם סצינות אנימה שגם הן, חדשות לחלוטין עבור הרימייק. כמובן שגם התפריטים וה-UI קיבלו את היחס שלו ציפו והם מונפשים בצורה יוצאת מן הכלל, הסטייל פשוט נשפך מהן לכל עבר, כל החבילה מרגישה כל כך מפוצצת ואני נהניתי מכל רגע.

בנוסף הפעם אנחנו גם מקבלים את מלוא הדיבוב היפני כבר ביום ההשקה, בזמן שכבר יש נירמול שבו המפתחות היפניות מבינות שהקהל המערבי מעוניין בדיבוב היפני, כלל הקאסט המקורי חוזר לדבב את הדמויות המקוריות שאותן דיבב במקור למעט המובב של איגור שנפטר ב-2010. יחד עם זאת הקאסט באנגלית שינה כמעט לחלוטין את עורו והחליף את כולם, המחסור למשל של ליאם או בריאן (Liam O' Brien) בתור אקיהיקו (Akihiko) עבורי מורגש במיוחד, מה שכן משעשע מעט בנוגע להחלפה שלו היא שהוא חוזר לתפקיד cameo בתור השוטר שמוכר למאקוטו נשק בתחנת משטרה, לא כל החלטה ברורה לי בנושא אבל לפחות הקאסט שחשוב לי באמת ביפנית הוא זה שגם חזר. בנוסף בפעם הראשונה בסדרה, הבילויים יחד עם ה-social links מדובבים באופן מלא, פעם ראשונה בסדרה, מוסיף כל כך הרבה חיים להיכרות עם הדמויות השונות!

השורה התחתונה

אני לא מאמין ש-Persona איתנו כבר כמעט 30 שנה בשלב הזה. המשחק שהתחיל בתור ספין אוף קטן והפך למפלצת שמקבלת ספין אופים כמעט ללא הרף, אבל איך אפשר באמת לחגוג את הסדרה הזאת מבלי לחגוג את הכותר שהביא את הסדרה לקדמת הבמה בפעם הראשונה? Persona 3 הוא אחד המשחקים האהובים עלי בהיסטוריה וכל מה שרציתי זה רימייק עבורו ואת הרימייק שרציתי כל כך קיבלתי, אותן הדמויות שכל כך אהבתי, את הסיפור שאליו כל כך התחברתי והמוזיקה הבאמת כל כך אייקונית שמלווה את הסדרה כבר במשחק עשורים. הכל כאן וזמין כמעט בכל מקום עכשיו. בזמן שאנחנו מחכים בקוצר רוח לכל פיסת חדשות הקשורה ל-Persona 6 (שעושה רושם שעומד להוות את תקופת הפיתוח הארוכה ביותר של סדרת Persona עד כה), אנחנו מקבלים מכתב אהבה למעריצים שבאמת הגיעו עם הכותר המדהים הזה, עם מתיחת הפנים הראויה ובלי יותר מדי שינויים בומבסטים, אותו המשחק האהוב בחבילה חדשה.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

9
מתוך 10

הטוב

  • הדמויות והסיפור האהובים בחבילה חדשה ומרהיבה במיוחד
  • פס קול משודרג ורענן לכבוד הרימייק
  • עיצובים מעודכנים עבור הדמויות ותפריטים מודרניים
  • שינויים טובים לסיור בטרטרוס...

הרע

  • ... אבל עדיין טרטרוס נשאר החלק החלש של המשחק
  • החיסרון של The Answer בגרסא הזאת הוא הזוי בעיניי

והמוזיקה:

  • Chef's Kiss, איך אפשר שלא
אור יהודה סגל - כתב תוכן

אור יהודה סגל - כתב תוכן

משחק על: PC, Nintendo Switch, Ps4, PsVita (ושאר שאריות של דורות קודמים)

בחיים לא תנצחו אותי ב: PVE, אין מצב שתנצחו אותי!

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Star Wars: Shadows Of The Empire

כשאני לא משחק אני: סטודנט להנדסה, צילום

מסר לעולם: UP, UP, DOWN, DOWN, LEFT, RIGHT, LEFT, RIGHT, B, A, START

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    03:54 05.04.2024 | Persona Player Persona Player (אורח)

    בתור מעריץ פרסונה שיצא לו לשחק בפרסונה 3 FES
    P4G
    P5 (לא R כי יש גבול)
    ועשה מחקר על כל הגרסאות בזמן שהם הושקו כדי לדעת מה היה שונה (כולל בP3R) הנה סיכום של מה שיש בP3R (כולל כמה דברים שהביקורת לא אמרה או הדגישה מספיק) למי שרוצה:אז ככה בP3R קיבלנו:חיובי:

    *גרפיקה יותר טובה כולל קטעי אנימה שנעשו מחדש וקולות שהוקלטו מחדש (לא שיחקתי או בדקתי אם הקול של איגור היה הקלטה כמו שעשו בP5 בסוף, או אם מצאו מישהו דומה) וגם UI שהוא כמו של P5.

    *כמה מצבי משחק חדשים שגרמו לזה להיות יותר מודרני בקטנה.

    *כמעט כל המגינות אם לא כולם הקלטו מחדש (עוד על זה בשלילי).

    *סקינים של שהיו בFES.

    *עלילה שלא שונתה (לפחות עד הANSWER שמי יודע אם ישנה משהו), ואין לכם מושג כמה זה חיוני בזמננו.

    *כמה קריצות בעיצוב החדש של הדמויות והדברים קטנים כמו בשיר החדש שכולל דברים לשיר המקורי הישן (כל השיר החדש היה גם הוא בסגנון של המקורי ושל FES).

    *Social links מדובבים.

    *Social links עם הגברים מSEES.

    *אין מערכת עייפות.שלילי:

    *כמו שהחברה הודיעה לפני ההשקה, לא קיבלנו את הדברים של FES... שזה לא לגמרי נכון ומבלבל ואני יסביר
    FES לא כלל רק את הANSWER בתוכו, הוא כלל עוד הרבה אופציות למשחק עצמו בכללי, שירים חדשים, משימות, עוד סקינים, ותוספת לעלילה שהיא לא רק The Answer, וחלק מהם כן נמצאים בP3R ועוד שחלק מהם חסרים, ככה שיצא מצב מאוד מבלבל שיש שילוב של גרסאות למרות שהם אמרו שזה לא יהיה המקרה בהודעה שלהם,
    ואני לא רוצה לדבר על Portable שמעבר ליכולת לבחור מין לדמות הראשית (ורפרנס לווינסנט מCathrine) אף אחד לא רוצה לזכור שום דבר מהגרסה הזאת.

    *טרטרוס נשאר אותו דבר... אבל לומר את האמת, שחקנים שבאים בשביל הנוסטלגיה כנראה לא יתלוננו.

    הרבה Social links הוחלפו,
    הקטע בP3 היה כזה: בגלל שהוא היה המשחק הראשון בסדרה שהתחיל את הדברים שאנחנו רגילים אליהם עכשיו כמו הSocial links, לא היו לנו Social links לרוב הדמויות הראשיות, היה לנו רק לנשים בקבוצה (ורק אחרי חצי משחק יכולנו לפתוח הSL שלהן) ולהרבה דמויות צד,
    (בPortable הוסיפו גם את הגברים, אבל אף אחד לא רוצה לדבר על הגרסה הזאת),
    לעומת זה בP3R הם "סירסו" את רוב דמויות הצד והחליפו אותם בראשיים (הגברים, כי הנשים כבר היו),
    ככה שזה אם תרצו, החלק העיקרי ששונה ב"עלילה" ובמשחק (וגם החלק שביקורת לא הזכירה בכלל), אם יש לכם דמות מדמויות הצד שאהבת, תומרו כפרה כי יש מצב שאין לה SL במשחק הזה.

    *כמעט כל המגינות אם לא כולם הקלטו מחדש, וכן אני רואה את זה כשלילי כי הם לא פשוט הקליטו את השירים עם ציוד חדש והוסיפו להם עומק, הם שינו את רובם, ואני לא ממש אהבתי את החדשים שלחלקם זה מרגיש כאילו שצורבו מיטרי הקול של הזמרים לעומת האנרגיה שיהיה להם במקור, אבל זה עניין של טעם ויש DLCים אני מניח~

    *המשחק צונזר בקטנה בכמה סצנות, חלקים אנימה, ובטקסטים לא מועטים ששונו והפכו לא מעט דיאלוגים למגלגלי עיניים (עוד משהו שביקורות בכללי לא מזכירות),
    אני יודע שיש מלא שיגידו "מה אכפת לי" אבל לי זה ממש אכפת, אני עוקב אחרי ATLUS כבר תקופה ורואה איך הם מתעלמים מהמעריצים של המשחקים המקוריים בכל הנוגע לזה,
    ואחרי Cat Full Body אני החלטתי ממש על הפרנציפ' לא לשחק בגרסאות חדשות של משחקים שלהם כול עוד הם צנזרו אותם במכוון, והסיבה העיקרית זה חוסר האכפתיות שלהם לקהל היעד, וגם העובדה שזה רק יחמיר אם השנים, היום זה משהו קטן, ומחר אם נראה להם שאנחנו בסדר אם זה, גם יצנזרו דם ועוד דיאלוגים אפילו אם המשחק יצא לגיל שמתאים לתוכן הזה.

    *אין מערכת עייפות (לי זה דווקא עזר לדעת מתי לסיים את הסשן בטרטרוס, אחרת הייתי נשאר (ונשארתי) רוב גדול משעות המשחק שלי שם גם כשכבר היה כדאי לי לצאת ממש מזמן XD.

  2. 2

       | פורסם ע"י