הרשמה

המבט המורחב על Kunitsu-Gami: Path of the Goddess מסקרן באופן מוגזם

השנה רק התחילה, אבל נראה שהמשחק המקורי של Capcom עומד להיות אחד מהדברים היצירתיים ביותר שנראה

דרך המלך

באמצע השבוע באירוע ה-Xbox Partner Preview קיבלנו מבט מורחב ל-IP החדש של Capcom שנחשף בשנה שעברה - Kunitsu-Gami: Path of the Goddess. טריילר החשיפה שלו הראה ממש מעט ולא יכלנו לגבש דעה עליו בכלל, אך הטריילר החדש הראה המון פוטנציאל - ועכשיו במבט המרחב עליו אנחנו יכולים להגיד בוודאות - המשחק הזה נכנס לראדר שלנו ובגדול.

המשחק הוא, תחזיקו חזק, בעצם שילוב בין Tower Defense, RTS ו-Hack and Slash ששם את כל הז'אנרים תחת עיצוב מקורי ומהמם שלהגדיר אותו כאחד הדברים היצירתיים ביותר שראינו בשנים האחרונות יהיה מובן מאליו. במשחק נשלוט בדמות בשם Soh, לוחם הנשלח לטהר הר שהשתלטו עליו מפלצות בעזרת ריקודים וכוחות מיסטים של עלמה בשם Yoshiro. המשחק מחולק לאזורים כפריים סגורים וקטנים יחסית אותם תצטרכו לשחרר משליטת כוחות האופל ביום ואז בלילה להגן על Yoshiro ממפלצות בשם Seethe שיצאו משער הממוקם במפה.

אנחנו נצטרך לנצל את שעות היום למקם את יושירו במקום הכי אסטרטגי, לשחרר חברי כפר ולמצוא להם תפקיד לקרב מבין מספר רב של תפקידים, לבנות הגנות או פלטפורמות לצורך הכנה מקסימלית ללילה ולמקם את הלוחמים שלנו איפה שנרצה. בלילה נוכל לשנות את תפקיד הלוחמים ואת מיקומם בזמן אמת - וכמובן להלחם בעצמינו עם תנועות קרב יפיפיות שנראות חלקות באופן פשוט מרהיב. זה לא הדבר היחיד שחלק במשחק - גם המעבר בין יום ולילה קורה באופן טבעי - כך שתצטרכו למהר במהלך היום להנדס את שדה הקרב בצורה הטובה ביותר כדי להגיע באמת מוכנים לקרב. המשחק גם יכלול קרבות בוס בהם נוכל לשלוט בלוחמים - אך בנתיים ראינו מעט מאוד מהמצב.

באופן מצחיק, המשחק נראה הדבר הכי דומה שקיבלנו ל-Brutal Legend, משחק הקאלט של Double Fine שיצא ב-2009 ואפילו אצלנו באתר זכה לביקורת חיובית במיוחד. המשותף בין המשחקים לא נגמר כאן, שכן Kunitsu-Gami: Path of the Goddess יהיה זמין ביום השקתו בשירות ה-Xbox Game Pass, שירות שכבר מכיל את Brutal Legend בתוכו. המשחק יצא ל-Xbox Series X|S, PlayStation 5 ולמחשב עוד השנה, ואנחנו כבר מחכים לשחק בו ולראות האם גם כשהם לוקחים סיכונים יצירתיים Capcom לא מסוגלים לפספס. מה חשבתם על ההצגה? שיחקתם ב-Brutal Legend? כתבו לנו בתגובות.

 

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

 

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י