הרשמה

מבצעי השבוע: טקס מרפי וחברים

עבדו מעט, שחקו הרבה

Steam

מגוון של מציאות ב-Steam השבוע.

נתחיל ב-Morrowind: המשחק השלישי ואולי הטוב עד כה בסדרת התפקידים Elder Scrolls נמכר, יחד עם שתי ההרחבות הרציניות שלו, Bloodmoon ו-Tribunal, ב-16 דולר (63 שקלים).

מדובר במאות שעות משחק לחובב התפקידים הכבד, בעולם אקזוטי יותר, גם אם לא יפה יותר טכנית, מזה של Oblivion. מורידים כמה מהמודים המפותחים מאוד שיש ל-Morrowind ואתם מסודרים לקיץ ויוצאים ממנו חיוורים כמו ערפדים.

- עמוד המוצר של Morrowind: Game of the Year Edition

אם כבר מדברים על Oblivion, אז גם הוא כאן. המשחק הרביעי והאחרון לעת עתה בסדרה נמכר, יחד עם ההרחבות Shivering Isles ו-Knights of the Nine, ב-24 דולר (95 שקלים). אבדו את עצמכם בעולם ענק ומפורט, אבל רק לאחר שתורידו מוד "איזון" שיאפשר לכם להמשיך ולשחק מעבר לקו החמישים שעות בלי להיתקע ללא אפשרויות פיתוח דמות או אתגרים.

- עמוד המוצר של Oblivion: Game of the Year Edition

 Dark Sector הוא משחק פעולה חדש (יצא בינואר 2009) של Digital Extremes (שעסוקים עכשיו ביצירת המולטיפלייר ל-Bioshock 2).

זהו משחק פעולה די סטנדרטי, אבל באיכות גרפית גבוהה (מבוססת על Unreal 3) ועם גימיק אחד נחמד: הגיבור, סוכן חשאי שהיה אמור להתנקש במדען ובמקום זה מצא את עצמו עם מוטציה במקום יד, מסוגל לזרוק את קצה ידו כנשק קטלני ואפילו לשלוט בו במעופו וכך לחסל אויבים מעבר לפינות, להעביר את היד לקצה השני של מכשול צר ולפתוח לעצמו דרך חלופית וכו'.

המשחק נמכר עכשיו ב-10 דולר (40 שקלים) בלבד.

- עמוד המוצר של Dark Sector

גם לשחקני אסטרטגיה יש מה לחפש ב-Steam השבוע, עם Empire: Total War, האחרון בסדרת האסטרטגיה המאסיבית של Creative Assembly. שלטו בכל פני האימפריה שלכם באמצע עידן האימפריות - המאה ה-18 - ונהלו קרבות ענק בים וביבשה. הנחה של חמישים אחוזים קובעת את מחיר המשחק ב-25 דולר (98 שקלים).

- עמוד המוצר של Empire: Total War

עוד משחק אסטרטגיה טוב, במיוחד למי שאהב את הדמו של Anno 1404 שזה עתה יצא, הוא Port Royale 2. מאה שנה אחורה מ-Empire: Total War, המאה ה-17, ואתם גנרלים-נציבים בראשות ערי החלוץ הרחוקות של האימפריות האירופאיות, אי שם בעולם החדש והפראי של אמריקה.

פתחו את ערי הנמל, בנו ציי סחר ומלחמה והשתלטו על הים הקאריבי לטובת מדינת האם שלכם. נמכר במחיר משובח של 4 דולר (16 שקלים).

- לעמוד המוצר של Port Royale 2

 נסיים את המבחר של Steam השבוע עם Call of Cthulhu: Dark Corners of the Earth, משחק פעולה-אימה טוב שמלבד מספר קטעים מעצבנים מצטיין באווירה ובשילוב בין התגנבות, אקשן וחידות. מחירו - 16 דולר (63 שקלים).

- עמוד המוצר של Call of Cthulhu: Dark Corners of the Earth

 

Good Old Games

טקס מרפי הגיע ל-GOG. ההרפתקה השלישית, והראשונה המפורסמת, של הבלש שחי בלוס אנג'לס של המאה ה-21 אבל רוצה להרגיש כאילו הוא בניו יורק של אמצע המאה העשרים, Under a Killing Moon, משלבת בין כמויות לא בריאות של וידאו לבין מנוע תלת-ממד. 

התלת היה בזמנו מרשים מאוד - בגלל טקסטורות ברזולוציה גבוהה שבקושי עלו על המחשבים בני אותו זמן, ובגלל עצם העובדה שמשחק הרפתקה מאוד עלילתי השתמש במנוע כזה. הרפתקאות ההמשך, Pandora Directive ו-Overseer, צפויות גם הן לעלות לאתר בקרוב. המשחק נמכר ב-10 דולר (40 שקלים).

- עמוד המוצר של Under a Killing Moon

אם אהבתם את Serious Sam אז כנראה שתמותו על Painkiller. למקרה שעוד לא שיחקתם ב-FPS האינטנסיבי הזה, האתר מציע אותו, ביחד עם חבילת ההרחבה Battle out of Hell, ב-7.5 דולר (30 שקלים).

- עמוד המוצר של Painkiller Black Edition

 Ghost Master הוא אחד המשחקים המוצלחים של Empire הבריטית, שלאחרונה פשטה רגל. חשבו עליו כעל מה שהייתם עושים לסימים, שנואי נפשכם, אם הייתם יכולים לגרום להם לעבור דירה לאחוזה בריטית רדופת רוחות ואז להתעלל בהם בדרכים שנגד חוקי הטבע. הוא נמכר השבוע ב-4.5 דולר (18 שקלים).

- עמוד המוצר של Ghost Master

 

Gamer's Gate

Soulstorm היא חבילת ההרחבה האחרונה של אחד ממשחקי ה-RTS הטובים בסביבה, Warhammer 40K: Dawn of War. ההרחבה לא דורשת את המשחק המקורי ומאפשרת לשחקן להוביל תשעה צבאות שונים בקמפיין עלילתי ובמולטיפליי. מחיר המשחק קוצץ ב-50 אחוז השבוע ועומד כעת על 14.5 דולר (55 שקלים).

- עמוד המוצר של Dawn of War Soulstorm

 אם שיחקתם לאחרונה ב-Red Faction: Guerrila ואתם סקרנים לדעת איך הכל התחיל, Gamer's Gate מוכרים את Red Faction המקורי ב-7.5 דולר (30 שקלים).

- עמוד המוצר של Red Faction

לסיום, חיה מוזרה, משחק קלאסי-פאזל שהמפיצה שלו היא, מכל החברות, דווקא קאפקום. ב-Flock תתמודדו עם 55 שלבים של הנחיית עדרי כבשים, חזרזירים ותרנגולות לחללית האם שלכם. המשחק החדש (אפריל 2009), שזכה לשבחים על עיצוב השלבים שלו, נמכר גם הוא בחמישים אחוז מהמחיר הרגיל, ז"א ב-7.5 דולר (30 שקלים).

- עמוד המוצר של Flock

 

Big Fish Games

ל-Big Fish יש לרוב מבצע אחד בפעם. הפעם מדובר ב-Return to Ravenhearst, הרפתקה קז'ואלית שמתרחשת באחוזה רדופת רוחות קלאסית, עם גרפיקה וסאונד מותאמים ליצירת אווירה מקסימלית. מטרת השחקן לשחרר את רוחות הנרצחים ולהביס את רוחו של הרוצח המשתוללת במקום. מחיר: 3 דולר (12 שקלים).

-עמוד המוצר של  Return to Ravenhearst

 

ZolGames

נקנח כרגיל בחנות הישראלית. כל המחירים המצויינים כוללים משלוח.

גרסת ה-PS3 של משחק התפקידים-טקטיקה ההומוריסטי Overlord: Raising Hell, נמכרת דרך האתר ב-123 שקלים (כאן) - הכינו את עצמכם להמשך. STALKER: Shadow of Chernobyl, למי שרוצה להתכונן לצאת המשחק השלישי בסדרה, נמכר ב-74 שקלים (כאן). משחק התפקידים הלא רע בכלל Eternal Sonata, גרסת ה-Xbox 360, נמכר ב-123 שקלים (כאן). לסיום, עדיין יש מספר עותקים של משחק הפעולה-שליטה בזמן Timeshift, ב-54 שקלים (כאן).

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    01:12 21.06.2009 | nana124 nana124

    יש לי את Morrowind איזה mods אתם מציעים להוריד לו?

  2. 2

    16:09 21.06.2009 | Fizban Fizban

    מה שמוזר במורווינד זה שהקרבות שם פשוט דפוקים לגמרי... אנ י מעדיף אובליביון.

  3. 3

    19:56 21.06.2009 | blackStar blackStar (אורח)

    מי שלא יודע, overlord 2 יוצא ביום שלישי הזה (23 ליוני).
    גרסאת המחשב של המשחק נמכרת בZolGames ב-40 ש"ח (או 39.99 אם אתם רוצים)

  4. 4

    19:58 21.06.2009 | blackStar blackStar (אורח)

    קישור לדף המשחק:
    http://www.zolgames.co.il/product.asp?productid=23326
    ותיקון למחיר, זה 39.00 ש"ח...

  5. 5

    11:58 22.06.2009 | ChaosPower ChaosPower (אורח)

    לדעתי OBLIVION דפוק בהרבה יותר ממורווינד...
    כמה אפשר לרדוף אחרי? השומרים הארורים האלה... חוצים את כל העולם כדי לתפוס בנאדם שבטעות לחץ על מקש שגרם לו להתחיל לפרוץ דלת.

  6. 6

    13:26 22.06.2009 | Fizban Fizban

    חחחח אני מסכים איתך - 5.
    אתה בהחלט צודק, אבל יש פאץ' שמתקן את זה ולדעתי זה כבר בהרבה יותר כיף ממורווינד.

  7. 7

    19:26 22.06.2009 | ZIPZOP ZIPZOP (אורח)

    שיחקתי במווינד ולא מזמן התחלתי את אוביליון על איזה פאצים אתם מדברים? ד"א מוויד יותר

  8. 8

    15:43 03.07.2009 | לידור לידור (אורח)

    המשחק הזה אחלה אוד לא שיחקטי
    בזה אני מנסה לאוריד את זה
    אני לא מצליאח
    בנטים אני מחפש אוד משחקים

  9. 9

       | פורסם ע"י