הרשמה

המשחקים של ינואר-מרץ 2010

וואו, איזה שלושה חודשים מטורפים לגמרי מחכים לנו...

חושבים ששנת 2009 הייתה קצת חלשה? חכו חכו, תראו מה מחכה לנו בשלושת החודשים הראשונים של 2010

אנחנו עוקבים אחרי תעשיית המשחקים כבר שנים רבות, ומעולם לא נתקלנו במקרה שבו כל כך הרבה משחקים בולטים נדחו מסוף השנה לתחילת השנה שאחריה. כך קרה שבשלושת החודשים הראשונים של 2010 אנחנו עומדים לקבל מבול היסטרי של משחקים, שכמה מתוכם מסתמנים כבר עכשיו כמשחקים הבולטים של השנה.

קשה להאמין שכל המשחקים הבאים יעמדו בזמנים ולא יידחו לחודשים קצת פחות עמוסים. בשבועות האחרונים נדחו כבר Lost Planet 2, Max Payne 3, Mafia 2 ו- Dead Rising 2, שהיו אמורים לצאת עד מרץ. אל תתפלאו אם חלק מבין המשחקים הבאים יידחו גם הם, אבל נכון להיום, אלו המשחקים הבולטים של תחילת 2010, מסודרים על פי תאריך יציאה:

Mass Effect 2

ז'אנר : תפקידים \ יריות מגוף שלישי
מפתחת: Bioware
פלטפורמות: Xbox 360, PC
תאריך יציאה: 26.1

יש עדיין מה להרחיב על הכותר הזה? כולנו כבר הספקנו לראות המון סרטוני משחקיות, טריילרים ומה לא. ב- Bioware מבטיחים לנו שההמשך לאחד ממשחקי התפקידים הכי טובים של 2007 הוא "המשחק הטוב ביותר שיצרנו מעולם", לדברי החברה.

עם גרפיקה משופרת, נשקים ואוייבים חדשים וכמובן גם חבורה חדשה של חברים למסע, קטלניים ובלתי צפויים מתמיד- אנחנו מוזמנים לעולם רחב-ידיים ודינמי שבתוכו מוטמע סיפור עלילתי מצויין המועשר בדיבוב ברמה קולנועית. לפי כל הסימנים, אפילו שהוא יוצא ממש בתחילתה, זה הולך להיות אחד הלהיטים של השנה כולה.

 

MAG

ז'אנר: יריות מגוף ראשון קבוצתי ברשת
מפתחת: Zipper Interactive
פלטפורמות: PS3
תאריך יציאה: 26.1

אחד ממשחקי הפעולה הבולטים של תחילת 2010 מופק על ידי סוני ולכן בלעדי לפלייסטיישן 3. הבטא של המשחק רצה כבר לא מעט זמן, וקולות השמחה העולים ממנה מחרישי אזניים.

למרות שמדובר במשחק יריות מגוף ראשון ברשת כמוהו ראינו כבר רבים, הייחוד של MAG הוא בגודלו- שרתי המשחק יכולים להכיל עד 256 שחקנים בכל זמן נתון. הצבא הקטן הזה מחולק לחוליות, שלכל אחת מהן משימה נפרדת אבל הן עדיין משתתפות באותו קרב, מה שיוצר חוויה ייחודית למדי, ובטח בקונסולות.

 

Bioshock 2

ז'אנר: הרפתקת פעולה / הישרדות / יריות מגוף ראשון
מפתחת: 2K Games
פלטפורמות: Xbox 360, PS3, PC
תאריך יציאה: 9.2

התגעגעתם לראפטור, העיר השקועה וההרוסה-למחצה מתחת לאוקיינוס? עוד אחד מהמשחקים הגדולים של 2007 חוזר לסיבוב נוסף, ומבטיח שוב פניות חדות ובלתי צפויות בעלילה ורגעים מסמרי שיער.

השינוי המשמעותי ביותר במשחק הוא הדמות הראשית. הפעם אנחנו מגלמים ביג-דאדי- הביג-דאדי המקורי, למען האמת, עם שריון כבד ועמיד, כלי נשק עצבניים וכוחות חדשים, כך שהאינטרקציה שלנו עם עולם המשחק תהיה שונה, ונוכל אפילו לאמץ אחות קטנה שתעזור לנו. הפעם, הסכנה האמיתית מגיעה מכיוונה של האחות הגדולה. ויש גם מולטיפלייר !

 

Splinter Cell : Conviction

ז'אנר: פעולה / התגנבות מגוף שלישי
מפתחת: Ubisoft
פלטפורמות: Xbox 360, PC
תאריך יציאה: 23.2

ב- Ubisoft מעוניינים להתניע מחדש את סדרת הקומנדו ספלינטר סל, לאחר שהיא קצת איבדה מומנטום. המשחק החדש נדחה, בוטל, הוקפא, חזר לפעולה והחליף בדרך מנוע גרפי- כך שהמשחק הסופי שונה למדי ממה שתוכנן בתחילה.

סאם פישר מתגנב למסכי המחשב וה- X360 בפעם החמישית, כשהפעם הוא כועס, נקמני ומזוקן. הוא לא מקבל יותר פקודות מאף אחד וממש לא צריך לדאוג להיות הומאני ולשמור על החוקים. הוא יכול ללכת מכות, לרצוח בדם קר ולהשאיר גופות ברחוב. יחד עם מצב Co-Op שנראה מבטיח, מחכה לנו משחק פעולה ברוטאלי ואפל מהרגיל.

 

Napoleon: Total war

ז'אנר: אסטרטגיה צבאית בזמן אמת + אסטרטגיה עילית לפי תור
מפתחת: Createive Assembly
פלטפורמות: PC
תאריך יציאה: 23.2

הכותר החדש בסדרת האסטרטגיה הצבאית הגרנדיוזית ישלב את כל החידושים והשינויים של הכותרים האחרונים (כגון קרבות ימיים) בקמפיין היסטורי שיתרכז במסעו של נפוליאון להשתלטות על חלקים נרחבים מהעולם. נראה אם תצליחו להגיע להישגים גדולים יותר מהמצביא הצרפתי הדגול, במשחק שדורש גם תחכום אסטרטגי וגם ניהול קרבות פרטני בגרפיקה מרהיבה.

 

Battlefield : Bad Company 2

ז'אנר: יריות מגוף ראשון ברשת
מפתחת: DICE
פלטפורמות: Xbox 360, PS3, PC
תאריך יציאה: 2.3

סדרת באטלפילד ידעה עליות ומורדות, אך הספין-אוף Bad Company, שיצא לקונסולות בלבד ב- 2008, היה אחד ממשחקי היריות המהנים ביותר ששיחקתי, ותאמינו לי- שיחקתי בכולם. ההומור השחור, חוסר הציות הטוטאלי לפקודות, ההערות המטומטמות בעיצומו של קרב יריות והסביבות הניתנות להשמדה- כל אלה הפכו את המשחק למופע סטנד-אפ מבדר במיוחד.

המשחק החדש מבטיח הרבה יותר מקודמו- גרפיקה משובחת, משחק רשת מושקע במיוחד וכמובן בלי כל אותם באגים וגליצ'ים קטנים ששאבו את ההנאה מהכותר הקודם, הופכים את Bad Company 2 לאיום הבולט ביותר כרגע על הדומיננטיות של Modern Warfare 2.

 

Final Fantasy XIII

ז'אנר: תפקידים בנוסח היפני
מפתחת: Square-Enix
פלטפורמות: Xbox 360, PS3
תאריך יציאה: 9.3

היכונו שוב לצאת להרפתקה ארוכה (70 שעות) בעולם ענק וחדש לגמרי עם עלילה יוצאת דופן ודמויות מגוונות. היכנסו לתוך העיר קוקון (Cocoon) בעולם המוזר והיפהפה של Pulse ונסו את מערכת הלחימה החדשה שתאפשר לכם להחליף בין סגנונות קרב והתנהגויות של הדמויות הממוחשבות כהרף עין.

סדרת הדגל של ה- JRPG מציגה, כרגיל, סרטוני קישור באיכות מטורפת, גרפיקה מרהיבה, עלילה מפותלת עם תפניות פוליטיות ומוסריות, והקפדה לא רגילה על פרטים במשחק שיחזיק אתכם למשך עשרות שעות.

 

Command & Conquer 4

ז'אנר: אסטרטגיה בזמן אמת
מפתחת: EA
פלטפורמות: PC
תאריך יציאה: 16.3

השנה היא 2062 והאנושות עומדת בפני כליה (איפה שמענו את זה כבר, הא?). נותרו עוד 6 שנים עד שכדור הארץ יושמד כליל, ואתם צריכים להלחם על משאבי הטיבריום במשחק אסטרטגיה בזמן אמת מהיר ואינטנסיבי.

הפעם החליטו ב- EA לשנות הרבה אלמנטים בנוסחה הבסיסית של C&C. תשכחו מבניית בסיסים או איסוף משאבים, המשחק כולו מעוצב לטובת קרבות מולטיפלייר מהירים של עד 10 שחקנים (5 בכל צד). האם החידושים יתפסו את לב המעריצים או יאכזבו? הדיווחים מהבטא של המשחק לא ממש מעודדים.

 

Just Cause 2

ז'אנר: פעולה ונהיגה מגוף שלישי בעולם פתוח
מפתחת: Avalanche Studios
פלטפורמות: Xbox 360, PS3, PC
תאריך יציאה: 23.3

זהו לא עוד חיקוי עלוב ל- GTA, אלא משחק פעולה מגוף שלישי המציע עולם רחב ידיים לחקור וחופש פעולה יוצא דופן. הוא אמנם לא מציאותי במיוחד, אבל מי צריך מציאות כשאפשר לקפוץ בין גגות של מכוניות באמצע כביש מהיר, לזנק על מטוסים ומסוקים ולרחף באמצעות מצנח?

המשחק החדש מבטיח לשפר את מערכת הכיוון, את השליטה בדמות וברכבים וכמובן את הגרפיקה ואת המנוע הפיזיקלי- עכשיו תוכלו להשמיד כמעט כל מבנה בעולם המשחק, שמתרחש במדינה טרופית יפהפיה ורחבת ידיים.

 

God of War 3

ז'אנר: בתר-שסף מגוף שלישי
מפתחת: סוני
פלטפורמות: PS3
תאריך יציאה: מתישהו במרץ

כנראה המשחק הכי בולט של תחילת 2010, ואם אתם בעלי פלייסטיישן 3, אתם בוודאי יודעים כבר כל פרט אפשרי עליו. סדרת הפעולה המרהיבה והברוטאלית מגיעה ל- PS3, ומביאה באמתחתה גרפיקת HD משובחת תוך שהיא שומרת על האקשן המשובח, שלוליות הדם והעצמות המנופצות שמאפיינות את הסדרה.

 

שווים אזכור

מלבד המשחקים הבולטים והגדולים שלעיל עומדים לצאת בשלושת החודשים הקרובים שורה של משחקים נוספים ומושקעים, שבכל תקופה אחרת היו מקבלים חשיפה הרבה יותר גדולה, וחלקם עדיין עשויים להפתיע לטובה ולהפוך ללהיטים:

Star Trek Online
השנה היא 2409 ואתם יוצאים למסע בפינות החשוכות של החלל במשחק תפקידים המוני בהשראת סדרת המד"ב האהובה. תפסו פיקוד על ספינה משלכם בתפקיד קפטן של הפדרציה או של קלינגון, גייסו אנשים ורדו עמם למשימות על הקרקע שלא כולן מערבות קרבות, לצד לחימה בחלל ואפילו בתוך הספינה עצמה.

No More Heroes 2
משחק הפעולה יוצא הדופן והמעוצב בצורה מוזרה שיצא בסוף 2007 ביפן ל- Wii זוכה למשחק המשך, שישתמש ב-Wii Motion Plus כדי לשלוט בחרבות-הניאון ובתנועות ההאבקות של הגיבור.

Assassin's Creed 2
אחד המשחקים הבולטים והטובים ביותר של 2009 מגיע בסוף פברואר גם למחשב. נקווה שהשליטה תהיה נוחה ושהגרסה הזו תהנה מגרפיקה משופרת ותכלול גם את התוספות (DLC) שבקונסולות עולות כסף, אבל בכל מקרה מדובר במשחק ששוה כל גרוש.

Heavy Rain
זה משחק זה? אפילו המפתחים שלו הודו שהם אינם יודעים איך להגדיר את מה שיצרו, ואומרים שהוא דומה יותר לסיפור עלילה אינטראקטיבי מאשר למשחק סטנדרטי. מדובר בעלילה אפלה ואיטית בגרפיקה משובחת במיוחד, שבה כל מה שתעשו יקבע את המשך הסיפור.

Army of Two : The 40th Day
משחק פעולה לשני שחקנים שצריך להוכיח את עצמו, כי הקודם היה בינוני למדי ולא זכה להצלחה גדולה. המשחק החדש אמור לשפר את השליטה ואת האפשרויות הטקטיות לשיתוף פעולה בין שני השחקנים, שדרוש כדי להתמודד עם האויבים והמשימות.

Alien Vs. Predator
משחק פעולה בגוף ראשון שממשיך סדרה מוצלחת למדי שכבר הרבה שנים לא ראינו. שחקו בתור "הנוסע השמיני" המהיר והקטלני, בתור ה"טורף" עם הגאדג'טים העתידניים וכלי הנשק העוצמתיים, או בתור המארינס האנושיים שמשמשים בעיקר כבשר תותחים בקרב בין שני גזעי החייזרים.

Yakuza 3
משחק הפעולה והפשע היפני מגיע באיחור של שנה וקצת למערב. זהו אחד ממשחקי הפעולה היפים והמרשימים ביותר לפלייסטיישן 3, אך לא בטוח שהגיימרים במערב יצליחו להתחבר לעלילה ולסגנון היפניים במובהק.

Dark Void
משחק פעולה ותעופה מבית היוצר של הצוות שפיתח את Crimson Skies, המשלב לחימה על הרקע ובאוויר מול גזע חייזרים והמכונות המתקדמות שלהם, בגרפיקה מרשימה למדי. משחק שעבר יחסית מתחת לרדאר, אבל עשוי להפתיע.

Dante's Inferno
עוד משחק בסגנון God of War, שגם בו נילחם נגד כוחות השאול ובוסים ענקיים בשעה שהגיבור יוצא למסע דרך תשעת מעגלי הגיהנום.

Darksiders
משחק בתר-שסף מגוף שלישי בסגנון המוכר של God of War, בו אנו מגלמים את אחד מארבעת הפרשים של האפוקליפסה- מלחמה (War). הוא יוצא למסע נקמה כנגד אלה שבגדו בו בעולם פוסט-אפוקליפטי, שבו כוחות הרשע מחכים בכל פינה. המשחק יציג מערכת לחימה מהירה מלאה בקומבואים וארסנל נשקים עצום, וכן אפשרות להלחם מעל גבי סוס.

Bayonetta
משחק בתר-שסף בסגנון Devil May Cry ואפילו מאותו יוצר. מה שמבדיל אותו משאר החבורה הוא סגנון אומנותי ייחודי, קומבואים מטורפים במיוחד וגיבורה שנראית כמו הספרנית הכי סקסית שתפגשו אי פעם, קומפלט עם משקפיים, בגד גוף צמוד, מגפיים מעור ושיער שחור גולש לאינסוף.

Battlefield 1943
המשחק המוזל שהפך להצלחה לא קטנה על הקונסולות מגיע באיחור גדול למחשב האישי, אבל עם Bad Company 2 באזור, מי בכלל הולך להסתכל על המשחק ה"קטן" בסדרה?

S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat
משחק הפעולה מגוף ראשון החדש הוא היורש של אחד המשחקים הראשונים שהציגו עולם פתוח במקום עלילה לינארית, והוא מזמין אותנו לחזור לאיזור הסכנה שסביב צ'רנוביל ההרוסה. המשחק, ששוחרר כבר ברוסית, גרמנית ופולנית, אמור להגיע לשאר אירופה בפברואר.

R.U.S.E.
משחק אסטרטגיה צבאי חדש בהפצת Ubisoft, שהוצג בתחילה כשהוא רץ על ה- Surface של מיקרוסופט- השולחן-מחשב שכל החלק העליון שלו הוא בעצם מסך מגע ענקי. המשחק ירוץ גם על מחשבים רגילים, ומתהדר במפות גדולות במיוחד.

הבטא של Starcraft II
עבור רבים, כל הכתבה הזו לא שווה כלום. כל מה שהם רוצים זה כרטיס כניסה לבטא של משחק האסטרטגיה החדש של בליזארד שאמור להפתח בקרוב ממש, ותעזבו אותם ממשחקים אחרים :)

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    18:29 04.01.2010 | onslaught onslaught

    O.O

  2. 2

    18:33 04.01.2010 | Evil Fury Evil Fury

    יפה

  3. 3

    18:35 04.01.2010 | רונן רונן (אורח)

    תודה, אלכס. אחלה כתבה. יש ברשימה לא מעט שאני מתכוון לרכוש.

  4. 4

    18:42 04.01.2010 | דניאל דניאל (אורח)

    הנה הלך סמסטר ב'!

  5. 5

    18:46 04.01.2010 | Blue&Black Blue&Black

    אני חושב שאת HEAVY RAIN היה צריך להדגיש יותר.הוא חוויה ייחודית ושונה וצריך להזכיר אותו יותר

  6. 6

    18:50 04.01.2010 | אהרן אהרן (אורח)

    אחלה אבל נראה קצת יבש חוץ מ GOD OF WAR 3 ו MASS EFFECT 2 יבש HEAVY RAYN לא הייה גדול כמו שזה נראה לדעתי הרבה חפירות של בילוש קיצור זה הייה משחק משעמם תזכרו מה אני אומר!.

  7. 7

    18:50 04.01.2010 | LeL LeL

    2010 3>

  8. 8

    18:52 04.01.2010 | Sevixen Sevixen

    4 אהבתי חחח
    אחלה מישחקים הולכים לצאת

  9. 9

    19:00 04.01.2010 | yoda yoda

    אני מכל הרשימה מחכה למאס אפקט 2. אני עכשיו משחק בראשון ונשאבתי פנימה! העולם מדהים, העלילה מעולה, נקשרתי לדמיות, וזה בטוח שאני קונה את ההמשך שלו. (אני רק מקווה שbioware לא יאכזבו).

  10. 10

    19:16 04.01.2010 | H-Ackored H-Ackored

    מה עם המשחק

    "i am alive"

    יש תאריך לשחרור המשחק ??? קצת פרטים או משהו ?!

  11. 11

    19:32 04.01.2010 | ohadl11 ohadl11

    פשיי..

    ומה לBFBC2 אין סינגל!?

  12. 12

    19:44 04.01.2010 | Harel Gur Harel Gur

    bioshock 2 :)

  13. 13

    19:44 04.01.2010 | orokusaky orokusaky (אורח)

    כתבה יפה מאוד.יופי שאיחדתם את ינואר פברואר.כתבה על ינואר לבד לא תופסת לדעתי את תחושת "המבול"

  14. 14

    19:45 04.01.2010 | oridion oridion

    11- ברור שיש לו סינגל, אבל עוד לא ברחיבו עליו כל כך כמו שעל המולטי.

    תקופה מצוינת למשחקים :) אבל.. JC2 נראה רע :S
    (0:50)

  15. 15

    20:02 04.01.2010 | navekeinan navekeinan

    AC2 נמצא בשווים אזכור ?

    וואיי איזו רשימה :)

  16. 16

    20:03 04.01.2010 | shonshrinks shonshrinks

    Nכל אלה אני אחשוב לקנות: BC2, ME2, BF1943

  17. 17

    20:08 04.01.2010 | holtex holtex

    יש כאן הרבה שנשמעים ממש טובים!
    הנה שנ יים שהדליקו אותי:
    Splinter Cell : Conviction
    Napoleon: Total war
    אני מקווה שתפורסם כתבה(ביקרות עם ציון כמובן) על המשחקים כשהם יצאו (-:

  18. 18

    20:13 04.01.2010 | Friendly Enemy Friendly Enemy

    יובל,אתה באמת צודק!
    אני משחק על COD6 והוא פשוט מצויין!!אבל BFBC2 לוקח אותו..
    אין,אפשר להרוס בתים,גרפיקה יותר טובה משל COD6(אולי,צריך לחכות לדמו),ואתה לא רק חייל רגלי!אתה יכול להיות בטנק,מטוס ועוד הרבה דברים מה שגורם למשחק להיות המחשה של מלחמה אמיתי

  19. 19

    20:22 04.01.2010 | matan1000 matan1000

    איפו GRAN TURISMO 5

  20. 20

    20:25 04.01.2010 | Click Billy Click Billy (אורח)

    bioshock2 ו ME2...
    לא צריך יותר מזה כלום!

    אולי את BC2 שיהיה משהו טוב לרשת ואת סטולקר שאני כבר חייב לשחק... אבל מעבר לזה...

    ואז ברבעון הבא... Fallout vegas... פאק איזו שנה, ולא לדבר על החצי השני שלה. COD ויאטנם (אם השמועות נכונות) סוף סוף MOH... ועוד כמה וכמה וכמה משחקים שיהיה שווה לשחק
    תענוג לאף!

  21. 21

    20:38 04.01.2010 | joysticK joysticK

    ניראה לי שלושת החודשים האילו ירוקנו לי את הכיסים.....

  22. 22

    20:53 04.01.2010 | hikeabike hikeabike

    איזה זין!!! 2:1 להפועל!!!

  23. 23

    21:09 04.01.2010 | ערן ערן (אורח)

    JUST CAUSE 2 ו GOD OF WAR 3 SPLINTER CELL הכי שווים קנייה בטוחה!

  24. 24

    21:14 04.01.2010 | BMW BMW (אורח)

    אלכס למה לא כתבת גם על המשחק GRAN TORISMO 5 שהולך לצאת ולא רשמת גם סיקור על המשחק מקס פיין 3 מתי איזה לאיזה פלטפורמות וגם MAFIA 2 מתי הוא יצא ולאיזה פלטפורמות..

  25. 25

    21:29 04.01.2010 | MisterFF MisterFF

    אלכס, שחכת להזכיר את White Knight Chronicles :)

  26. 26

    21:33 04.01.2010 | DA! DA! (אורח)

    מחכה לBATTLEFIELD!

  27. 27

    21:52 04.01.2010 | ל-18 ל-18 (אורח)

    ל-18
    האמת ש-MW2 שם את BF:BC2
    אמנם הגרפיקה באמת יותר טובה ב-BC2 אבל אי אפשר להתווכח עם זה שהמשחקיות ב-MW2 שמה את המשחקיות של BC2 בכיס הקטן!
    ונראה לי שבכלל אין לך MW2 כי אתה לא רק חייל רגלי אלא יש גם את כל ה-KILLSTREAKS אם לא שמת לב!

  28. 28

    22:04 04.01.2010 | דודידו דודידו (אורח)

    עם כל יום שעובר-אני נהיה יותר ויותר זומבי תאב לסטארקראפט 2...

    כמובן שיש ברשימה לא מעט משחקים נוספים בהם אני מתכוון לשחק, אבל, כמובן, הם כולם ככלום ואפס לעומת האל של הגיימינג...

  29. 29

    22:08 04.01.2010 | יובל בירב יובל בירב

    ל- 19, 24:
    המשחקים שהזכרתם לא יוצאים בשלושת החודשים הקרובים.

  30. 30

    22:21 04.01.2010 | Tal Barami Tal Barami

    מתחילת הכתבה פשוט גלגלתי למטה בחיפוש אחר Starcraft 2, ובאמת מצאתי :)

  31. 31

    22:46 04.01.2010 | FireEye FireEye

    כל זה בשלושה חודשיים? אני חושש שאני לא יעמוד בקצב...

  32. 32

    22:52 04.01.2010 | david221 david221 (אורח)

    WTF משחק על נפוליאון(גמד צרפתי...שיכח קורסון)

    כתבה מעולה!!! באיחוד בזה שאני כבר ראעיתי תטריילר של MASS EFFECT2 וזה ניראה עדין גדול!!!!

    ספלינטר סל ניראה עדיין מעולה ומחכה למשחק!!!!

    וכן BAYONETTA ניראת כמו ספרנית וזה ממש מוזר!!!

  33. 33

    22:53 04.01.2010 | בן בן (אורח)

    מישהו יודע אם Darksiders יוצא לPC?

  34. 34

    23:02 04.01.2010 | david221 david221 (אורח)

    ל33 כן אני יודע!!!-הוא לא!

  35. 35

    23:20 04.01.2010 | fantACT fantACT


    בינתיים אני הכי מחכה ל Bioshock 2 .
    אבל הייתי מחכה לHL2EP3 עם היה תאריך רישמי

  36. 36

    23:22 04.01.2010 | spell check spell check (אורח)

    תגיד 32 אתה צוחק?!
    כי אם אתה לא אז הדרך שבה אתה כותב ממש אבל ממש עצובה!

  37. 37

    23:34 04.01.2010 | DAsK- DAsK-

    אני מחכה ל Bioshook...
    המשחק הכי טוב בעולם ^^

  38. 38

    00:03 05.01.2010 | אליעוז אליעוז (אורח)

    תוסיפו את Crysis2..

  39. 39

    00:10 05.01.2010 | BiA BiA

    33, לא - הוא בלעדי לקונסולות.
    לנושא: יש כבר עשרות משחקים שאני מחכה להם מהרשימה הענקית הזו. קשה להאמין שכולם יוצאים בתקופה צפופה כזאת.

  40. 40

    00:13 05.01.2010 | ╝◄DeXteR►╚ ╝◄DeXteR►╚

    חחחח רק חבל שאין מאיפה להוריד עשיו XD

  41. 41

    00:29 05.01.2010 | yzahav yzahav

    RUSE RUSE RUSE RUSE

    שחכתם!!!!

  42. 42

    02:11 05.01.2010 | DareDevil DareDevil

    44: לא חובה להזכיר בכתבה כל משחק שיוצא ב3 חודשים הקרובים.
    אם תסתכלו על הרשימה פעם נוספת תבינו שהכוונה היא לכלול יותר משחקי AAA.
    זה מה שאני הבנתי בכל אופן..

  43. 43

    07:20 05.01.2010 | Crysis Gamer Crysis Gamer

    WTF? כל כך הרבה משחקים ועוד הרוב באותם ימים...?

  44. 44

    07:56 05.01.2010 | יובל בירב יובל בירב

    ל- 44:
    אתה צודק, אני מוסיף

  45. 45

    08:00 05.01.2010 | DareDevil DareDevil

    השעה המאוחרת כנראה עשתה את שלה, התכוונתי ל 41 כמובן (:
    העיקר ששומרים על הומור בבוקר.

  46. 46

    09:04 05.01.2010 | swatman-ofer swatman-ofer

    מתי MERCS 3 צריך לצאת, ולגבי CNC,] לא יעזור GENERALS ZH היה הטוב ביותר

  47. 47

    10:50 05.01.2010 | יובל בירב יובל בירב

    ל- 46:
    אתה מדבר על Mercs Inc ? הוא בקושי הוכרז, אני מניח שזה יקח לו איזה שנתיים.

  48. 48

    11:24 05.01.2010 | מישהו מישהו (אורח)

    אל תשכחו את crysis 2 שעומד לצאת

  49. 49

    11:52 05.01.2010 | maxy16 maxy16 (אורח)

    תגידו, למה המשחק המסקרן METRO 2033 (או משהו כזה) של THQ שדומה מאוד ל- STALKER לא מוזכר? חשבתי שהוא יוצא במרץ...

  50. 50

    12:22 05.01.2010 | א א (אורח)

    25 צודק White Knight Chronicles חסר הוא גם יוצא ב- Q1 של 2010

  51. 51

    14:21 05.01.2010 | Friendly Enemy Friendly Enemy

    ל27

    יש לי COD6 מקורי אבל יש הרבה מאוד דברים מעצבנים בCOD כמו מטול,צ'יטרים(למרות שיש גם בBF בטח),אקימבו ושלא נדבר שאין בכלל מודים!אבל אם IW תוציא עדכון גדול אז יש סיכוי שMW2 יותר טוב מBC2..
    בBC2 גרפיקה יותר טובה,מפות גדולות,אפשר להרוס בתים וכל מיני דברים מה שהופך את המשחק לכל כך ריאליסטי..אבל נכון,בBC2 אין עלילה,יש רק מולטי,והדרישות המינימליות של BC2 גבוהות מאוד ואני בטוח שBC2 בחיים לא ירוץ לי על הגרפיקה הכי גבוה..
    נחכה לדמו של BC2 ונראה מה יהיה :)

  52. 52

    14:21 05.01.2010 | The who The who (אורח)

    אחלה של כתבה . תודה !

    מכל זה מעניינים אותי רק 3 משחקים :
    Splinter Cell : Conviction . BC2 . AC2

  53. 53

    14:40 05.01.2010 | MisterFF MisterFF

    איזה חוסר מקצועיות, אפילו אחרי שהזכרתי את White Knight Chronicles לא טרחתם להוסיף.

  54. 54

    14:51 05.01.2010 | לקנות- לקנות- (אורח)

    BBC2 AC2 JS2 SCC

  55. 55

    15:17 05.01.2010 | HםםRAH HםםRAH (אורח)

    Bad Company 2! משחק השנה!!

  56. 56

    16:00 05.01.2010 | אני ואני אני ואני (אורח)

    לא אמור לצאת SMG2?

  57. 57

    16:16 05.01.2010 | orokusaky orokusaky (אורח)

    בתקווה שAVP יפתיע לטובה ויצליח לשחזר את ההצלחה של המשחקים הותיקים בסדרה ולא יגמור בתור איזה שיבוט HALO קונסולותי מפוקפק.

  58. 58

    16:39 05.01.2010 | ע ע (אורח)

    Splinter Cell : Conviction הולך להיות קטלניייייייייייייייייייייייייי

  59. 59

    17:36 05.01.2010 | סתם אחד סתם אחד (אורח)

    מה עם Global Agenda שגם יוצא בראשון לפברואר? די מהפכה בתחום הMMORPG?
    כתבנ נחמדה מאוד, כל הכבוד.

  60. 60

    18:15 05.01.2010 | Crysis Gamer Crysis Gamer

    יובל, תנחש מי זה 44 שהגבת לו...

  61. 61

    19:34 05.01.2010 | maxy16 maxy16 (אורח)

    אני לא רוצה להיות נודניק אבל אני גם מאוד רוצה לדעת את התשובה - למה METRO 2033 של THQ לא ברשימה?

  62. 62

    20:29 05.01.2010 | DeadlyBoy DeadlyBoy

    OMGGGGGGG
    כמה משחקים
    חבל שלא יוצאים אקסקולסיביים לאקס בוקס

  63. 63

    21:21 05.01.2010 | חה הח! חה הח! (אורח)

    60 LOL!

  64. 64

    22:01 05.01.2010 | elyasaf755 elyasaf755

    Command

  65. 65

    22:24 05.01.2010 | יובל יובל (אורח)

    BC2!

  66. 66

    22:26 05.01.2010 | GOW FAN GOW FAN (אורח)

    חוץ מאחד, נראה לי, אף אחד לא הגיב פה על god of war 3
    זה הולך להיות כל כך טוב!!!!
    יש לי את הדמו והוא פשוט סוס!!!

  67. 67

    23:02 05.01.2010 | yzahav yzahav

    ruse

    RUSE
    ruse

    RUSE
    Ruse

  68. 68

    16:01 06.01.2010 | דוד דוד (אורח)

    וואו, פשששש כמה השקעה סחטין!! תמשיכו ככה וvgames יהפוך להיות אחד מאתרי המשחקים הנחשבים!!!
    תמשיכו כך!!!!:}

  69. 69

    21:01 06.01.2010 | Wolpy Wolpy (אורח)

    אני עם 19 ו24... אם הוא יצא בחבילה עם הPS3 אני אחסוך את הכסף בשביל זה. אם לא... להתנחל אצל דוד שלי. פאק... GT על הPS3. בHD. עם פרארי ולמבורגיני. הדבר היחיד שנשאר כדי להשלים את הסדרה הזו זה פורשה, ואז די ייגמר להם מה שאפשר להוסיף.
    אבל הוא יצא רק ביפן בחודשים הקרובים, לא אצלנו באירופה... אז הוא לא התאים לכתבה הזאת.

  70. 70

    21:47 06.01.2010 | Megacool Megacool

    אני רוצה לקנות JC2 BFBC2 וBF1943

  71. 71

    21:49 06.01.2010 | fenx fenx

    סחתיין על המשחקים !
    Mass Effect 2
    Splinter Cell : Conviction
    Napoleon: Total war
    Final Fantasy XIII
    Just Cause 2
    God of War 3
    Assassin's Creed 2S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat

  72. 72

    22:05 06.01.2010 | דניס דניס (אורח)

    דאם ואני חשבתי להשקיע בלימודים איך אפשר להשקיע כשיש כאלה מישחקים!

  73. 73

    22:18 06.01.2010 | MUZIMUZI MUZIMUZI

    מה פתעום שמת את AVP2 ב"שווים הזכור" =P

  74. 74

    01:52 07.01.2010 | נחום נחום נחום נחום (אורח)

    ספלינטר סל וביושוק 2 הולכים להיות טובים
    מאס אפקט 2 יהיה גדול
    ומעל כולם פיינל פנטזי 13.
    לא יכול לחכות.

  75. 75

    09:04 07.01.2010 | zivbu9 zivbu9

    אני קונה bfbc2 ו-jc2
    נ.ב:מישהו יודע מתי לעזאזל יוצא crysis 2?!

  76. 76

    17:16 08.01.2010 | /// /// (אורח)

    קונה BF1943 וNapoleon Total War

  77. 77

    14:40 18.01.2010 | dexis dexis (אורח)

    ומה עם halo 3 pc ו halo:reach???

  78. 78

    13:57 26.11.2010 | יצחק יצחק (אורח)

    מה איך יש לכם כולכך מלה מישחקים?
    איך השם איך מעלים את המישחקים האלה?
    הם ניראים טובים!

  79. 79

       | פורסם ע"י