הרשמה

ליהוקים חדשים הוכרזו ל-Saw 10, וביניהם שחקנית אחת ומפתיעה במיוחד

איך הם יצדיקו את זה, אני כבר לא יודע...

חוץ מטובין בל, הודעה רשמית של Lionsgate מכריזה על החזרה של של שואנה סמית' ועוד שחקנים נוספים שמצטרפים לקאסט.

למקרה שאתם לא מכירים, "המסור" היא סדרת סרטי אימה שהחלה לצאת ב-2004 שלקחה את העולם בסערה. הסרט הראשון היה מעניין במיוחד, ועקב אחר מספר אנשים, כולם עם מכנה משותף, שנחטפו ואולצו לשמש כלים במשחק חולני של ה-Jigsaw Killer. הסרטים העוקבים אומנם עקבו אחר אותו הרעיון באופן כללי, אך העלילה הכללית שלהם החלה להסתבך מסרט לסרט וכמויות האלימות החלו להפוך לסוג של מצג שיגרתי ובמקום מסויים, אף מוגזם ברמה שקשה להשוות לסרטי סלאשר. מאז הסרט השביעי שהיה אמור להיות האחרון עברו כ-7 שנים, הסדרה חוותה תחייה מחודשת וכעת אנחנו כבר יודעים שהסרט הבא והעשירי בסדרה עתיד להגיע בסתיו הבא, וכעת וקיבלנו מספר אישורים לקאסט של הסרט.

דבר אחד שכבר ידענו באופן רשמי מראש הוא שטובין בל (Tobin Bell), השחקן האגדי (והאהוב) של ג'ון קריימר, ה-Jigsaw Killer, חוזר לשחק את הדמות הכל כך מזוהה עם הסדרה אחרי היעדרות בסרט האחרון - Spiral. לעומת זאת, הליהוק המפתיע במיוחד של הסרט הוא לא אחר מהליהוק של השחקנית של אמנדה, שוני סמית' (Shawnee Smith). אנחנו מאמינים שמעריצים רבים יבינו למה הליהוק הזה מפתיע במיוחד ומעלה לא מעט סימני שאלה. לאחר מכן יש לנו מספר ליהוקים חדשים ודנדשים, ביניהם ניתן למצוא את סינובה מאקודי לאנד ("Synnove Macody Lund, "Ragnarok), סטיבן בראנד ("Steven Brand, "The Sandman), מיקאל ביץ' ("Michael Beach, "Dahmer), רנטה וואקה (Renata Vaca, "Midnight Family"), פאוליט הרננדז (Paulette Hernandez, "Crown of Tears") ג'ושוע אוקאמוטו (Joshua Okamoto, "Control-Z") ואוקטאביו הינוג'וסה (Octavio Hinojosa, "Come Play With Me").

הסרט צפוי לצאת (נכון לעכשיו) ב-23 באוקטובר, 2023, אז יש לנו עוד הרבה למה לחכות ולצפות בנוגע לסרט! מה דעתכם על הליהוקים השונים? האם אתם צפיתם בסרטים ותוהים בנוגע לליהוקים של הסרט? מוזמנים לשתף אותנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

אור יהודה סגל - כתב תוכן

אור יהודה סגל - כתב תוכן

משחק על: PC, Nintendo Switch, Ps4, PsVita (ושאר שאריות של דורות קודמים)

בחיים לא תנצחו אותי ב: PVE, אין מצב שתנצחו אותי!

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Star Wars: Shadows Of The Empire

כשאני לא משחק אני: סטודנט להנדסה, צילום

מסר לעולם: UP, UP, DOWN, DOWN, LEFT, RIGHT, LEFT, RIGHT, B, A, START

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    13:44 21.12.2022 | יוחאי יוחאי (אורח)

    ולמי שלא מבין למה זה מפתיע,
    למה בדיוק זה מפתיע?

  2. 2

       | פורסם ע"י