הרשמה

סדרת לייב-אקשן של God of War הוכרזה רשמית ותעלה ב-Amazon Prime

תודה לאל

וכן, היא תעקוב אחרי המשחק מ-2018

החודש וקצת האחרונים כמעט כולם בסימן סדרת האקשן המעולה של סוני (Sony) - God of War. הסדרה, שהכותר האחרון והמוצלח שלה - God of War Ragnarok יצא רק בתחילת נובמבר, חווה תקופה נהדרת עם שבירת שיאי מכירות של סוני וכמות פרסים יפה בטקס משחקי השנה. למרות שהכל מכובד, אנחנו חושבים שדווקא ההכרזה הבאה היא זו שתקדם את הסדרה להצלחה אפילו יותר מסחררת ממה שהיא עכשיו.

למרות ששמועות על הפרוייקט קיימות כבר מתחילת השנה, כעת הכריזה Amazon באופן רשמי שסדרה על המשחק הפופולארי נמצאת בפיתוח. הסדרה צפויה לעלות בשירות הסטרימינג  Amazon Prime, כשההפקה תקרא בשיתוף מלא בין Amazon לסוני תוך כדי שיתוף של יוצר המשחק מ-2018 קורי בארלוג (Cory Barlog) כמפיק בפועל. בהכרזה המורחבת שיתפו שהבחירה בבארלוג לא מקרית - והסדרה תעקוב באדיקות אחרי עלילת המשחק המתרחשת אחרי ההרפתקאות ביוון- ותכלול כמובן גם את Atreus. פרטים נוספים לגבי הקאסט או תאריך יציאה אפשרי עוד לא סופקו, אך רייף ג׳ודקינס (Rafe Judkins) אושר כאחראי על הפרוייקט. ג'ודקינס אמנם מוכר בעיקר מהעבודה שלו על Wheel of Time, אך הקשר המעניין פה הוא לסוני - איתה עבד בעבר ככותב לסרט Uncharted.

כשזה נוגע לתקציבים של Amazon, אין ספק שמדובר בהכרזת ענק. אנחנו לא יכולים לחכות איך הסדרה תראה, באיזה רמה האקשן ישוחזר - וכמובן לדעת מי יזכה לשחק את קרייטוס. מי אתם חושבים ראוי לתפקיד? כתבו לנו בתגובות.

 

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

 

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    21:27 14.12.2022 | בייגלה בייגלה (אורח)

    אם זה לא כריסטופר גאדג שישחק את קרייטוס אני לא רוצה את הסדרה הזאת בכלל.
    עם הליהוקים של אנצ'רטד שסוני בחרו לסחוט כסף מאשר נאמנות למשחק אני לא אופתע אם אליזבת' אולסן תשחק את קרייטוס

  2. 2

    06:56 18.12.2022 | למה למה (אורח)

    אני לא מבין למה הם ממשיכים לעשות אדפטציות למשחקים. זה הולך להיות פשוט גרוע בכל רמה אפשרית.
    הזיכיון הזה ידרוש כמות של כסף עצומה בשביל לעשות עימו חסד (בגלל כל האפקטים והעולם, היצורים והדמויות שיש בו), כמות עצומה של כסף שלא תושקע בו.
    בנוסף לזה הסדרה תצטרך להיות rated R מינימום אם הם מתכוונים לכבד את הזיכיון (מה שאומר קהל יעד יותר מצומצם).
    שלא נדבר על זה שקרייטוס הוא דמות יחסית מאוד שקטה שבקושי מדברת, אומנם היה לו יותר דיאלוג בשני המשחקים האחרונים, אבל עדיין הוא דמות שיחסית לא אומרת הרבה.
    איך הם מתכוונים לעשות סדרה של סביר להניח 8-10 פרקים באורך של שעה כל אחד, שקרייטוס הוא הדמות הראשית בה, בלי לגמרי לשנות את הטבע של הדמות?

    יש דברים שפשוט לא עובדים כסרט\סדרת טלוויזיה והמשחק הזה הוא אחד מהדברים האלה. אין מנוחה בהוליווד כשזה מגיע לעשיית אדפטציות כושלות של משחקים\ספרים (ואנימה).

  3. 3

       | פורסם ע"י