הרשמה

האקדמיה מתרחבת: My Hero Academia יקבל סרט לייב אקשן ב-Netflix

אנימה נוספת מקבלת גרסת לייב אקשן

נטפליקס לוקחת אותנו לאקדמיית הגיבורים

מי שקורא את האתר באופן קבוע בוודאי יודע, לפחות מהביקורת האחרונה שלי על סדרת לייב אקשן שיצאה בנטפליקס שמבוססת על כותר אימה אהוב עלי במיוחד, שהאדפטציות לייב אקשן של נטפליקס לכותרי משחקים הן לא מרשימות במיוחד. באיחור אופנתי פרסמתי ביקורת לסדרה של Resident Evil לפני כמה חודשים ובה פירטתי את כל מה שבעיניי היה לא טוב בסדרה (שזה לא מעט בכלל) ולצערי, קשה לי להגיד שנהניתי מהרבה אדפטציות שונות של נטפליקס ללייב אקשן, ביניהן יש את The Witcher, Death Note, Fullmetal Alchemist, Cowboy Bebop ועוד. בעוד שעדיין מתוכננות עוד אדפטציות בעתיד כמו Avatar ו-One Piece, היום אנחנו מקבלים דיווח על פרוייקט נוסף ומפתיע במיוחד שמצטרף לרשימה.

על פי דיווח של Variety, הסדרה הבאה שעומדת לקבל אדפטציית לייב אקשן ב-Netflix היא האנימה הפופולרית My Hero Academia. התסריטאי הוא ג'ובי הארולד (Joby Harold), הכותב של Obi-Wan Kenobi, והבמאי עומד להיות שינסוקה סאטו (Shinsuke Sato) שביים אדפטציות נוספות של אנימות נוספות כמו Gantz, Bleach, Inuyashiki ועוד. נכון לרגע זה עדיין אין פרטים בנוגע לליהוק לסדרה. למקרה שאתם לא צופים באנימה (או קראתם את המנגה), מדובר באנימת שונן (מכוונת לבני נוער) פופולרית שעלתה ב-2016 וזכתה ל-6 עונות (כאשר האחרונה עלתה באוקטובר האחרון) ו-3 סרטים שונים (כאשר האחרון אפילו שודר בישראל) ושני משחקים העונים לשם My Hero's One Justice.

האנימה עוקבת אחרי מידוריה איזוקו (Midoriya Izuku), נער שנולד לעולם שבו כ-80 אחוז מבני האדם מחזיקים בכוחות על ולהיות גיבור על היא עבודה, אך הוא בין ה-20 אחוז שלא זכו בכוחות על, וכל מה שהוא חולם עליו הוא ללכת לאקדמיית הגיבורים. אבל איך עושים את זה ללא כוחות על? הסדרה עוקבת אחרי מידוריה והמסע שלו להיכנס לתוך האקדמיה לגיבורים על מנת לרדוף אחר החלום שלו ולהפוך לגיבור על ברמה של גיבור העל האהוב עליו, All Might. מה דעתכם על הידיעה הזאת? האם לדעתכם יש למה לחכות? מוזמנים לשתף אותנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

 

אור יהודה סגל - כתב תוכן

אור יהודה סגל - כתב תוכן

משחק על: PC, Nintendo Switch, Ps4, PsVita (ושאר שאריות של דורות קודמים)

בחיים לא תנצחו אותי ב: PVE, אין מצב שתנצחו אותי!

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Star Wars: Shadows Of The Empire

כשאני לא משחק אני: סטודנט להנדסה, צילום

מסר לעולם: UP, UP, DOWN, DOWN, LEFT, RIGHT, LEFT, RIGHT, B, A, START

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י