הרשמה

זה רשמי: קונגו פו פנדה 4 יוצא בשנה הבאה, יכלול נבלים מהעבר של הסדרה

קונגו פו פנדה: אין דרך הביתה

לוחם הדרקון מכה שנית

לא פעם ולא פעמיים בשנים האחרונות ראינו חזרה של הוליווד לסדרות ישנות. הניסיונות שנדמים כבלתי פוסקים התגלו כמוצלחים במיוחד בקופות, אך מאוד שנויים במחלוקת בסביבות המעריצים כמו במקרה של "מלחמת הכוכבים".  מי שהצליחו, ובאופן מסחרר אפילו, הם סטודיו האנימציה DreamWorks שבשנה שעברה החזירו אותנו ליקום של שרק עם הסרט המעולה "החתול במגפיים: משאלה אחת ודי". כעת הם חוזרים לעוד סדרה שלהם, והפעם עם המשך ישיר לטרילוגיית קונג-פו פנדה.

הסרט כבר הוכרז למעשה בקיץ שעבר אך רק עכשיו גילנו בערך מה עומד לצפות לנו בהרפתקה הבאה של פו. בחיפוש אחר לוחם הדרקון החדש, מגיע פו לעיר הגדולה, שם פוגש נבל חדש בשם ה-Chameleon בעל היכולת לזמן רשעים מהעבר של פו. הבדיחות כבר התחממו וזמן קצר לאחר ההכרזה כבר החלו ברשת לכנות את הסרט כ"קונג-פו פנדה: אין דרך הביתה" כמו סרט הספיידרמן שהכיל גם הוא נבלים מהעבר. צוות השחקנים עוד לא הוכרז, אך ניתן לשער שג'ק בלאק (Jack Black) יחזור כפו, ובמידה והנבלים מהעבר ישחקו תפקיד גדול כמו שנכתב - אז גם את איאן מקשיין (Ian McShane) כטאי לונג.

הסרט אפילו קיבל תאריך יציאה, ויגיע לבתי הקולנוע ב-8 במרץ 2024. מה שמעניין הוא שבמאי הסרט מייק מישל (Mike Mitchell) לא ביים את החתול במגפיים אלא את הסרט הקודם של האולפנים - מה שמחזק את השמועה שקיים צוות שעובד גם ברגעים אלה ממש על שרק 5. מתרגשים לסרט הבא? גדלתם על המקורי? גם אנחנו. מוזמנים להתלהב איתנו בתגובות.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    22:58 06.05.2023 | AVI AVI (אורח)

    החמודים שלי!!!!!!!!!!!!

  2. 2

       | פורסם ע"י