הרשמה

P-ינת ה-PSP: הנמר השחור האמיתי

המפיק של יאקוזה לוקח את העבודה ברצינות, וגם: חיילי קילזון עוברים לטניס

 מאת: מתי שמוקלר

הנמר השחור של סגה

קודם כל, השם הרשמי נחשף: מעתה נכיר את המשחק החדש בסדרת יאקוזה כ-Yakuza New Chapter: Black Leopard, לפחות עד שהוא יקבל שם מערבי.

עכשיו לנושא המרכזי. לא כל מפתחי המשחקים מתלבשים כמו הדמויות במשחקים שלהם. למען האמת, נדיר לראות אחד כזה, כמעט כמו לראות את ההודעה "סוני ונינטנדו מתמזגות".
אבל תאמינו או לא, המפיק של סדרת יאקוזה, שפעם, בימים שהוא היה אחראי לסדרת מונקי בול, היה יפני חיוור עם חיוך חביב, ידוע כיום בתור חובב יתר של מיטות שיזוף, טרנינגים ותכשיטים. טושיהירו נאגושי נצפה לאחרונה לבוש באותה חליפת טרנינג שלובשת הדמות הראשית במשחק, טאצויה אוקיו.
משתמע מזאת? שהבן אדם מאוד אוהב את העבודה שלו. מאוד. כאן, משמאל, אתם יכולים לראות אותו באחד משלבי הטרנספורמציה שלו לאיש יאקוזה, מחלק חתימות למעריצים בעת הדגמת יאקוזה 3 לפני מספר שנים.

בחזרה למשחק החדש בסדרה ל-PSP: שוחרר טריילר (ביפנית) שמתאר את סיפור הרקע של גיבור המשחק, ואת עלייתו למעמד של תהילה כלוחם רחוב המכונה "הנמר השחור", או פשוט "הפנתר". סגנון האנימציה של הטריילר הוא זה שנבחר לקטעי הקישור העלילתיים.

לקראת הסוף תוכלו להציץ בכמה משחקני הקול של הגרסה היפנית, ומעניין מכך, לראות כדקה של משחקיות, הכוללת באופן טבעי הדגמה של מערכת הקרב הברוטאלית של המשחק.

 E3 של הניידות?

מן הסתם כולכם כבר התעדכנתם בשמועה לפיה יחשף דגם PSP חדש ב-E3. למה שנאמין לכזה דבר? להלן כמה סיבות טובות:

  • זאת כבר כמעט מסורת של סוני להכריז על דגם חדש ב-E3. בשנה שעברה זה היה ה-Go, לפני שנתיים זה היה ה-3000.
  • השקה של קונסולה חדשה מביאה עימה קבוצה של כותרי השקה שנועדו למכור אותה. מאחר ולאחרונה הוכרזו הרבה משחקים ל-PSP, ועוד עם תאריכי יציאה די קרובים זה לזה, אני לא יכול שלא לתהות אם זה לא לכבוד PSP חדשה.
  • מכירות ה-PSP נמצאות בירידה. ב-2008 נמכרו 14.1 מליון יחידות וב-2009 רק 9.9 מיליון. זאת נפילה גדולה, במיוחד לאור השקת ה-PSP Go, כך שנראה שהגיע הזמן להלהיב את השוק עם משהו חדש - בתנאי, כמובן, שהוא יהיה אטרקטיבי יותר מה-Go.
  • האם באמת אפשרי שנינטנדו תשיק דגם חדש ומשוכלל של ה-DS וסוני תישאר הרחק מאחור ללא לפחות הבטחה לקונסולה חדשה? דבר כזה יראה כמעט כמו הודאת תבוסה סופית במלחמת הניידות.

טניס באזור מלחמה

לא הייתם יכולים לראות את זה מגיע: במשחק הטניס הנייד Hotshots Tennis 2010 (או Everybody's Tennis 2010 באירופה), חלק מהשחקנים יהיו דמויות ממשחק הפעולה Killzone. האמת? דווקא מתאים להם, כמו שאתם יכולים לראות בתמונה הבאה, במיוחד הרקע הפסטלי-רך מאחור:

לפי הבלוג הרשמי של סוני, המשחק יהיה זמין בחנויות וגם להורדה דיגיטלית ב-29 ביוני.

המשך יבוא?

אם תחפרו מעט בעבר, תוכלו לראות שהמון משחקי המשך שיצאו לפלייסטיישן 3 סיפקו תירוץ מצויין לסוני להוציא משחק PSP שמקשר בין משחקי הסדרה או סתם נותן לה ספין נייד. דוגמאות כוללות את Resistance: Retribution, את Killzone: Liberation, את SOCOM: Fire Team Bravo 3 ועוד.

עם ההכרזה על SOCOM 4, Killzone 3 והמשכים לעוד כמה מותגים, חלפה בראשי המחשבה, או אולי תקווה, שבקרוב נראה עוד משחקי המשך גם לאח הקטן. נכון, הם בכל מקרה לא יצאו ממש בקרוב, אבל רק המחשבה על הכרזות כאלה עושה לי טוב בלב. 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    11:29 17.05.2010 | tripel5 tripel5

    אז לפי מה שאתה אומר זה לא יהיה PSP2 אלה PSP4000?
    זה כבר נשמע מוגזם.

  2. 2

    13:17 17.05.2010 | שני שני (אורח)

    שני

  3. 3

    14:00 17.05.2010 | מתי שמוקלר מתי שמוקלר (אורח)

    1, אני לא אומר כלום, יכול להיות שזה יהיה המשך של PSPGO (אני מקווה מאוד שלא), יכול להיות שזה יהיה PSP 4000 ויכול להיות שזה הPSPHONE הידוע בשמועותיו, הכל יכול להיות, נחיה ונראה.

  4. 4

    15:35 17.05.2010 | מוריס מוריס (אורח)

    וכך חוךפת עוד כתבה משעממת של ududy...

  5. 5

    16:13 17.05.2010 | Shmati Shmati

    אם זה משעמם לך אז אל תגיב.

  6. 6

    19:17 17.05.2010 | NINTENDO OWNER NINTENDO OWNER (אורח)

    סוני מאבדים מהאמינות שלהם
    3 שנים ברצף דגם חדש??אפילו הם לא יכולים

  7. 7

    09:40 18.05.2010 | דוד דוד (אורח)

    זה מטומטם ברמות להוציא דגם חדש של psp כל שנה, זה כמו שעכשיו היינו עם XBOX 1440  

  8. 8

    15:13 24.05.2010 | DarkRising DarkRising

    חחחח סוני כבר הוציאה 4 דגמים , למה 4 , מה כל כך השתנה בהם ? מיילא נינטנדו מחדשים באמת את ה-DS , את ה-Lite הם באמת הוציאו במבנה חדש (יש לי Lite שחור) , אחרי זה ב-DSi הגדילו את המכשיר , המסכים ועשו אותו דק יותר , וכמובן המצלמה , הרשת , ה-DSi Shop , ועכשיו יצאו עם ה-DSiXL שבאמת מייועד יותר לקהל של קשי-ראייה שלא יכולים לשחק על מסך קטן.

  9. 9

       | פורסם ע"י