הרשמה

אסטרטגיה: טרופיקו 3 בזול ועוד

טרופיקו 3 בגרושים, עדכונים ל- Starcraft 2, ועוד

חדשות האסטרטגיה של השבוע: הנחות ומבצעים, עדכונים לגבי Starcraft 2

מאת אליאב סולומון

ההרחבה ל-Tropico 3 בקרוב בסטים, המשחק המקורי ב-75% הנחה!

ההרחבה למשחק ניהול עיר Tropico 3: Absolute Power נוחתת בקרוב בסטים. לכבוד המאורע הורידו את מחירו של המשחק Tropico 3 ב- 75%, והוא כעת נמכר ב-7.5$ עד ה-21 במאי. אז הזדרזו לקנות אותו, אם אתם בקטע.
אמנם המבצע הוא על המשחק המלא, אבל הטריילר לחבילת ההרחבה נראה פשוט מגניב. יש בו שיק שפשוט אין לטריילרים אחרים. Like.


Starcraft II – פינת הבאזז

נחשו מהו המשחק שהתמקם במקום השלישי בטבלת המכירות של Amazon לחודש אפריל? אהה.. מה?? לא, זה לא 'פיפוש 3D – המהפכה', אהה, לא גם לא 'טמגוצ'י – הנקמה'... מה?! לא, בטח שזה לא Farmville, בכלל לא מוכרים את Farmville ! טוב, לא משנה, אני אספר לכם. אחרי שהרסתם את כל האווירה המותחת, בוודאי תשמחו לדעת כי זהו Starcraft II ! ואל תגידו שלא הופתעתם!

למרות שהמשחק עוד לא יצא בכלל, הוא כבר התברג למקום השלישי בטבלת המכירות החודשית באתר המכירות Amazon ! נהדר, לא?
מה?? מה לא?! אוח, לעזאזל איתכם!....

וחזרה לחדשות. המעצב הראשי של המשחק התראיין השבוע לאתר CVG הותיק. בראיון נחשפו מספר פרטים מעניינים:
ראשית, ישנה אפשרות שהמשחק יעבור לקונסולות בשלב מסוים, ובבליזארד דאגו לפתח את המשחק בלי לחסום לגמרי את האפשרות הזאת. הם מודעים לה ושוקלים אותה כאפשרות ממשית. אמנם, הוא טוען כי קשה לו לתאר משחק RTS קלאסי שימצא לו תחליף ראוי בבקרי התנועה של הקונסולות אל מול השליטה המסורתית של עכבר-מקלדת, אבל עם הזמן עולים רעיונות בעניין ולאט לאט מתקרבים אל פתרונות מתאימים.
שנית, כרגע אין התקדמות בתהליכי הפקת הסרט המבוסס על המותג והוא נמצא בשלבים ראשוניים מאוד של זריקת רעיונות אל מול חברת הסרטים, ללא תאריכים מדויקים לעמוד בהם.

ושימו לב לאתר הזה. באתר, המתמחה בשמירת מודים ומפות למשחקי האסטרטגיה של בליזארד, ה-data base כולל כבר כמעט 600 מפות שפותחו למשחק על ידי המשתתפים בבטא, והמספרים ממשיכים להתעדכן כמעט כל כמה דקות. נתון מדהים, בהתחשב בעובדה שעורך המפות בסך הכול יצא לפני כשבועיים ושרבים מהמפות לא הועלו דווקא לאתר הזה, אם בכלל.

Defense Grid – בקרוב DLC חדש

בעדכון החדש שיצא למשחק השבוע, מלבד שיפור התמיכה בכרטיסי ATI, נוספה אופציה להורדת DLC עתידיים כעדכון אוטומטי למשחק. בבירור אל מול הבלוג של המשחק באתר החברה, מסתבר כי בקרוב תצא חבילת DLC למשחק שתכלול לא פחות מ-8 (!) מפות חדשות, מספר יחידות חדשות, שדרוגים חדשים ועוד. החבילה כרגע בהרצות בטא ולא ידוע מתי היא עתידה להיות זמינה להורדה ל-XBOX או למחשב האישי.

Men Of War חינם עד ה-23 במאי

ומבצע לא פחות שווה מזה של Tropico 3: המולטיפלייר של משחק ה-RTS הצבאי  Men Of War נפתח חינם לכולם עד ה-23 במאי. בזמנו המשחק התפאר במערכת קרב טובה, סטייל גראפי אפי למלחמת העולם השנייה, משחק בקרבות ריאליסטים יחסית לז'אנר, וממוצע ביקורות לא רע. את ה-client המלא למשחק ניתן להוריד מכאן. תיהנו!

עדכון נוסף ברצף העדכונים האינסופי למשחק Supreme Commander 2

אוקי, זה כבר נהיה מוגזם לגמרי. המשחק שיצא לפני כשלושה חודשים קיבל השבוע את הטלאי ה-הפסקתי-לספור-מזמן שלו. העדכון מכיל תיקון באגים ואיזונים למספר יחידות ושדרוג מאסיבי ל-AI הנקרא בשם הבומבסטי והלא מקורי "Overlord". שיהיה. רשימה של העדכונים העיקריים כאן. הטלאי ניתן להורדה דרך סטים.
בחיי, פשוט שהיו עובדים על המשחק עוד כמה חודשים ואז מוציאים אותו לשוק. איזה בזבוז. ועוד בהפצה של חברה מעולה כמו Square-Enix.

Stronghold 3, המשך לסדרת בניית המבצרים ולחימה עליהם, ייצא בשנה הבאה

המשחק רק הוכרז באופן רשמי ולא שוחררו פרטים כלל, מלבד שהוא יהיה משחק אסטרטגיה לכל דבר במנוע גראפי חדש ושהוא צפוי לצאת באביב 2011. צפו לפרטים נוספים בהמשך.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    11:51 17.05.2010 | swatman-ofer swatman-ofer

    טרופיקו משחק נחמד התבאסתי אבל של השקיעו במשאיות שאפשר לראות שנניח הם לוקחות משאב מסויים אז ממש לראות את זה על המשאית.
    כי זה מחזיר אותך למשחקים של שנת 2000 שיש גרפיקה אבל אתה לא מרגיש שבאמת דברים קוראים והם רק על הנייר

  2. 2

    12:55 17.05.2010 | Megalodon Megalodon (אורח)

    במקום להעריך את העובדה ש-SupCom2 עדיין מקבל כל כך הרבה עדכונים אחרי שיצא (והם גם ככה מותקנים אוטומטית בלי התעסקות עם הורדות ובלאגן אז בכלל אני לא מבין מה הבעיה), אתם יורקים לכל עבר כמו ילדים בכוונה תחילה.

    חבל שאתם נוקטים בגישה של 'לעשות דווקא' כמו אחרון הטרולים בפורום. פשוט חבל.

    אתם באמת לא שווים את זה וזו הפעם האחרונה שאני מגיב בנושא, או באתר הזה, לשמחתכם הרבה או לחוסר האכפתיות שלכם. אני יודע שלי אישית כבר לא ממש אכפת מכם או ממה שאתם חושבים.

    אה, וחבילת ההרחבה של טרופיקו 3 עדיין לא בסטים. תבדוק את העובדות שלך, טמבל.

  3. 3

    13:26 17.05.2010 | ork12 ork12

    אני שמעתי שבמשחק men of war אתה קבוצה של נאצים, זה נכון? tropico 3 נראה משחק נחמד..

  4. 4

    15:56 17.05.2010 | ברק מיכאל שמואל ברק מיכאל שמואל

    starcraft 2 הולך ליהיות "המשחק"!!!

  5. 5

    18:10 17.05.2010 | gfergre gfergre (אורח)

    קניתי את הטורפיקו הזה אני מקווה שהוא שווה את זה אחרת אני מאשים אותכם בשיכנוע חח...

  6. 6

    04:06 19.05.2010 | עד עד (אורח)

    רניתי משחק טוב אבל חופר אותם 3 שירים לשמוע במשך כמה שעות זה מחרפן

  7. 7

    00:39 26.05.2010 | שחקן שחקן (אורח)

    למה המשחק הוא לא כמו בסירטון נגיד אין את הלווינים ואת הכדור פורח במשחק ואין את זה שאפשר לאסוף ככה את הצבא או שהפם פוגשים את הנשיא ככה למה זה?

  8. 8

       | פורסם ע"י