הרשמה

רואים כפול: בונד וריו

מאת: רונן אטיאס

ה-3DS: הכרזה על הכרזה של תאריך ההשקה

נינטנדו כבר הבטיחה בעבר שקונסולת ה-3DS החדשה תשוחרר לכל השווקים המרכזיים (יפן, אמריקה ואירופה) עד מרץ 2011, אבל זה לא מספיק. למזלנו, היא לא רוצה להשאיר אותנו יותר מדי במתח, ולכן היא החליטה למסור לאתר המשחקים היפני "בלומברג" שתאריך ההשקה ומחיר המכשיר החדש יחשפו ב-29 לספטמבר, כחודשיים מהיום. לפני שאתם רצים לרשום ביומנים, תדעו שהניידת החדשה צפויה להיות הרבה יותר יקרה מהדיאס הקלאסית. אנליסטים מעריכים שהתענוג לשחק בתלת מימד יעלה לכם בין 250 ל-300 דולרים. כמובן שתצטרכו גם משחקים, ואלו ככל הנראה יעלו לפחות 5 דולר יותר.

ג'יימס בונד גולדנאיי לדור החדש

זוכרים את ההשערות לגבי גרסה ניידת לרימייק של ה-FPS הקונסולי החלוצי GoldenEye, המגיע ל-Wii? עכשיו זה רשמי, גרסה של המשחק תגיע גם ל-DS. 

בכנס קומיק-קון שנערך לאחרונה נחשפו פרטים חדשים אודות הגרסה הניידת: בנוסף לשינוי הבונד מפירס ברוסנן לדניאל קרייג, דבר שרלבנטי גם לגרסת ה-Wii, המשחק ינצל את מסך המגע למשחקוני פריצה. בשתי הגרסאות יהיה מעט יותר דגש על התגנבות, מספר דרכים חדשות בתוך השלבים, תוספת מכ"ם ל-HUD ואפילו שלב טנקים חדש לגמרי. כמו כן, הגרסה החדשה תוותר על שימוש בערכות ריפוי המפוזרות בשלבים, ותעבור הנפוצה לאחרונה, לנוח במקום מסתור עד שהבריאות חוזרת. הרימייק יתמוך גם במולטיפלייר, לפחות על ה-Wii, כולל המצבים הקלאסיים ועוד כמה חדשים - ביניהם מצב "קריירה" עם זכיה ב-XP ושדרוג הדמות.

רוח ערה

שוחרר טריילר חדש למשחק ההרפתקאות "גוסט טריק", שהוא בלי ספק אחד הכותרים המסקרנים ביותר שעומדים לצאת לדיאס בקרוב. הסרטון החדש מציג, מלבד כל התארים (המרשימים למדי) שבהם זכה ב-E3 וכו', גם קטעי משחקיות שמדגימים את מערכת השליטה בחפצים בהם נשתמש בתור רוח, בניסיון להחזיר את הזיכרונות שאיבדנו במוות, להבין מי הרג אותנו ולחזור לחיים לפני שיהיה מאוחר מדי.

Super Street Fighter 3DS

קאפקום העלתה השבוע אתר רשמי (ויפני) לגרסה התלת ממדית של "סופר סטריט פייטר 4". למה זה מעניין אותנו? באתר יש עוד 12 צילומי מסך חדשים מהמשחק, שנראה טוב מאוד, וזה עוד בלי התלת מימד.

למעשה, דרישות המשחק תובעניות כל-כך, לפי קאפקום, שהחברה טוענת שאין למה לחכות לגרסאות דיאס או פיאספי למשחק, כי הקונסולות הוותיקות פשוט לא יעמדו בו (למרות שלגבי ה-PSP, הטענה הזו נשמעת מעט מזויפת) . כמו כן, הם גילו שהתלת-ממד יהווה אפקט ויזואלי בלבד, כך שהמשחקיות הדו-מימדית של הסדרה נשמרת.


 

 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    20:48 01.08.2010 | דני דני (אורח)

    אומר את זה בסגנון הקלאסי: ראשון!!!

  2. 2

    21:07 01.08.2010 | DJFMBEN DJFMBEN

    אומר את זה כמו גיי : ראשון זה גיי =\?

  3. 3

    21:24 01.08.2010 | וואו! וואו! (אורח)

    זה נראה ממש טוב! כמובן שזה תמיד יכול להיות יותר...
    התמונה ה-2 דפוקה וגם החמישית...

  4. 4

    21:35 01.08.2010 | DK1995 DK1995 (אורח)

    אני לא קונה את הרעיון הזה של ה-3DS
    איך אפשר לדעת אם התלת מימד באמת עובד אם אין דרך לצלם את זה ואפשר לראות את זה רק בעיניים?
    מעבר לזה נינטנדו כבר הציגה לנו גימיקים מעפנים חסרי שימוש אמיתי בעבר (מוטיאון קונטרול... שלמשחקים אמיתיים בסופו של דבר היה חסר תועלת, טאץ' סקרין שהוא מגה גימיק) מה עושה את זה פחות גימיקי?
    ודרך אגב אם עוברים לגולדן איי מה הקטע של FPS לאחרונה לתקוע אותנו בפינה בלבכות כדי לרפא את הפצעים שלנו? מד החיים היה רעיון מעולה ונוח הרבה יותר מהקקה הזה...

  5. 5

    23:44 01.08.2010 | Darmadore Darmadore

    4: תגדיר "משחק אמיתי"?

    ואגב, אולי זה פחות ריאליסטי, אבל מד חיים זה ממש לא נוח...

  6. 6

    07:06 02.08.2010 | noan noan (אורח)

    ל4
    מסכים לגמרי עם הmotion control.
    אבל הtouch screen? אולי גם אנאלוג זה גימיק?
    ומשחקיות תלת מימדית, גם זה גימיק נכון?
    ומשחקים מגוף ראשון, גם זה גימיק אני צודק?
    הדבר האחרון שאפשר להגיד על touch screen זה שזה גימיק. שחק בזלדה, ותגלה כמה שזה תורם (יש עוד המון משחקים, אבל בזלדה הכי קל להבין כמה זה חשוב)

  7. 7

    07:08 02.08.2010 | noan noan (אורח)

    אני 6
    כדאי שתנסה לשחק גם בזלדה לgba כדי שתוכל להשוות עד כמה הtouch screen תורם לשליטה ולגיימפלי.

  8. 8

       | פורסם ע"י