הרשמה

הצבע והקלק: אבודים ב-87'

 

Alter Ego

משחק אימה חדש עוקב אחר תעלומת רצח באנגליה של אדם אשר ידוע בעצמו כרוצח סידרתי... כמו בהרבה משחקים אחרים, הגיבור נדרש לפתור את התעלומה לאחר שכוחות השיטור המקומיים נשארים חסרי אונים. הביקורות המועטות שהתפרסמו עד עכשיו אינן נלהבות במיוחד. רוב התלונות נוגעות לחידות הקלות, לסיפור הצפוי ואפילו לגראפיקה המיושנת (אף על פי שמדובר בז'אנר שכבר לפחות חמש-עשרה שנה לא נמצא ב-Cutting Edge). אם זה עדיין מדבר אליכם, תוכלו לרכוש את המשחק בסטים.

Doctor Who: The Adventure Games

מדובר על סדרה של ארבעה משחקים קצרים המבוססים על ומשלימים את סדרת הטלוויזיה הידועה. שני הפרקים הראשונים היו זמינים לתושבי אנגליה כבר מסוף יוני (ובחינם). לשאר העולם הם הגיעו רק בסוף החודש שעבר דרך החנות הדיגיטאלית Direct2Drive, תמורת מעט פחות מ- 5$ בעבור שניהם. חשוב לציין כי אמנם מדובר במשחקי פעולה, אך יש בהם גם לא מעט אלמנטים של שימוש בחפצים ופתרון חידות. ניתן לגמור כל אחד מן הפרקים בקצת יותר משעה.

- לעמוד המוצר בחנות D2D

Rein: בלי פאניקה... בעצם עם

נראה שמאז ההצהרה של לוקאסארטס בשנות התשעים המוקדמות, ולפיה שחקנים רוצים להנות ולא לסבול כל פעם שהם עושים טעות, היו מעט מאוד אנשים שהעזו לקרוא תיגר על האקסיומה הזו - כולל יריבתה המושבעת של לוקאס, סיירה, מומחית המוות-אקס-מכינה.

Rein רוצה לחלוק. מדובר במשחק חינמי קצרצר אך אכזרי, שכמעט בכל מסך יהרוג אתכם אם לא תפעלו כראוי ובזמן. בעלי עצבים חזקים יכולים להוריד אותו מכאן.

אבודים ב-87'

ואם כבר לוקאס ארטס, כמעט כל סדרה פופולאריות היום זוכה למוק-אפ של "איך היה נראה משחק של" בצורת מצגת שקופיות או קטע וידאו משונה ביו-טיוב (בדרך כלל סטייל ה-NES). הסיום של אבודים לפני כמה חודשים לא השאיר את קהל המעריצים בלי עבודה, וכמה מהם החליטו לבדוק מה היה קורה אם הסדרה הייתה יוצאת בשנות ה-80 המאוחרות בתור הרפתקה של Lucasarts... התוצאה מעניינת למדי.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    21:21 16.08.2010 | ראשון ראשון (אורח)

    ראשון :)

  2. 2

    22:20 16.08.2010 | dsa dsa (אורח)

    ראשון זה גיי

  3. 3

    23:19 16.08.2010 | DK1995 DK1995 (אורח)

    מאכזב... טוב אפשר לצפות לזה מז'אנר מת...

  4. 4

       | פורסם ע"י