הרשמה

רואים כפול: זמן לי באטמן

מאת: רונן אטיאס

סופר סקריבלנאוטס (סגול, גדול)

לאחרונה שוחרר טריילר חדש למשחק הפאזל-פלטפורמה Super Scribblenauts, הידוע גם באופן לא רשמי כ-Scribblenauts 2. הסרטון מדגים את מערכת שמות התואר שנוספה למשחק, שמאפשרת לנו לייחס לחפצים שאנחנו מזמנים תכונות כמו גודל, צבע ועוד, ובכך לעזור לנו ליצור את החפץ שבאמת רצינו, דבר שלעיתים היה קשה לקלוע אליו במשחק המקורי.

כמו כן מציג הסרטון גם את האפשרות החדשה לשליטה באמצעות כפתורים, שבהמשך תתקיים כחלופה לצד מערכת השליטה בסטיילוס.

Scribblenauts, למי שהיה קבור ב-WoW בשנתיים האחרונות, היה אחד המשחקים היותר מקוריים ושאפתניים של 2009, ואפשר לשחקן לפתור שלבי פלטפורמה\חידות בעזרת כל מה שעלה בראשו - פשוט כתבו את שם החפץ או היצור, והוא יופיע.

הכותר החדש מסתמן כצעד של ממש קדימה, עם שיפורים בשליטה, אוצר מילים אפילו גדול יותר ועורך שלבים יותר גמיש. על המדפים ב-12 באוקטובר.

היפים והעטלפים

עוד טריילר משחקיות חדש, הפעם למשחק המבוסס על סדרת הטלוויזיה המצויירת של באטמן The Brave and The Bold. משחקים מבוססי סרטים\סרטים מצויירים הם דבר מאוד שכיח על הדיאס, אך את הסרטון הזה אנחנו מציינים מסיבה אחת פשוטה - הוא נראה טוב. כמו שתוכלו לראות עוד רגע, מדובר בכותר פעולה-פלטפורמה במבט צידי, בו נשחק את באטמן ועוד מספר דמויות מעולם הקומיקס של DC, כל אחת ויכולותיה, ונצטרך להחליף ביניהן תוך התקדמות כדי להתגבר על המכשולים המגוונים שבדרך.

הכותר, המוצג בפיקסל ארט מפורטת ומושקעת, מבטיח גאדג'טים רבים ומגוונים לאביר האפל, וצפוי לצאת ל-DS (וגם ל-Wii) ב-24 בספטמבר.

פינת הפוקימון: חייבים לקרוא את כולן

השבוע בתוכנית "היפנים עושים מעצמם צחוק" (הידועה גם כ"פוקימון סאנדיי") נחשפו עוד מספר קטעי גיימפליי מכותר התפקידים החדש בסדרה, שחור ולבן. מלבד עוד הדגמה קצרה של קרב שלושה על שלושה, הסרטון גם מציג חלק מהמיני גיימס החדשים שיופיעו במשחק. לא נראים שוס - ובכלל, הדבר הכי מעניין בסרטון זה לראות שגם ליפנים יש דנה אינטרנשיונל משלהם.


 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    22:08 22.08.2010 | איתמר איתמר (אורח)

    נחמד מאוד.

  2. 2

    22:30 22.08.2010 | Spride Spride

    שני

  3. 3

    22:35 22.08.2010 | Calavera Calavera

    השמות תואר האלה זה בסך הכל מסך עשן לעובדה שהקונספט של כל חפץ הוא בסופו של יום, גימיקי. זה לא כזה משנה אם יהיה גימיק גדול, קטן, או סגול. יש להם משחקיות בסיסית לתקן, והם בוחרים לפתח גימיק על גימיק אחר. נו, שיהיה.

  4. 4

    23:43 22.08.2010 | NHAVU NHAVU (אורח)


    נכון מאוד בסופו של דבר עדיין תשתמששו בOOZE רק שהפעם הוא יהיה מנוקד בורוד

  5. 5

    11:46 23.08.2010 | PC Gamer PC Gamer (אורח)

    חבל שסקיבל לא מגיע ל- PC

  6. 6

    14:02 23.08.2010 | דניאל דניאל (אורח)

    זה רק אני או שניגמרו להם הרעיונות לפוקימונים וזה נראה כמו חיקוי סיני של חיות מדיסני ?!@#
    הם כאלה מכוערים החדשים האלה חחח מורידים את כל החשק מלשחק במשחק

  7. 7

    20:20 23.08.2010 | Barak Levi Barak Levi

    ל-6 אתה צודק סחטו מהחרא הזה שנקרא פוקימון את המיץ XP

  8. 8

       | פורסם ע"י