הרשמה

הצבע והקלק: פנטזיה אירופאית

Black Mirror 3

נחשף חלק שלישי וסופי לסדרת הרפתקאות האימה הפופולארית אשר משתמשת בשילוב של דו ותלת מימד. כמו בשני המשחקים הקודמים, גם המשחק הנוכחי עוסק במקרי מוות לא בדיוק טבעיים הקשורים לשושלת משפחת גורדון ולאחוזה המסתורית על שמה נקראת הסדרה. הצוות שהיה אחראי למשחק השני והמוצלח יותר אחראי גם לחלק הזה, כך שלמעריצים או חובבי אימה באופן כללי יש למה לצפות.

פנטזיה אירופאית

משחקי הרפתקאות עדיין פופולאריים מאוד במדינות דוברות גרמנית, כגון גרמניה אוסטריה ושווייץ. לעיתים שחקנים דוברי אנגלית ושפות אחרות נאלצים לחכות חודשים רבים לפני שהם יכולים לשחק בהם. שיתוף פעולה בין שלוש מפיצות המתמחות בז'אנר : DreamCatcher, JoWooD Entertainment ו - HMH Interactive יביא שני משחקים מבטיחים במיוחד אל שאר העולם בחורף הקרוב.

Book of Unwritten Tales היא הרפתקת פנטזיה קומית, בה גורל העולם כולו מונח על כתפיו של ארכיאולוג זקן שהוא במקרה גם גרמלין. המשחק יצא במקור הגרמני ב-2009 וזכה לביקורות נלהבות.

Haunted היא הרפתקה של הומור שחור, המתרחשת בלונדון של המאה ה19, ובה גיבורת המשחק מתקשרת עם אחותה המתה ויוצרת קשר עם ישויות אחרות מהעולם הבא...

אם להאמין להבטחות, הרי שבניגוד למקרים קודמים שני המשחקים אמורים לקבל טיפול איכותי ופרטני בכל מה שקשור לדיבוב, נקודת תורפה של הרפתקאות רבות.

ננסי לא עוצרת במספר 23

סדרת המשחקים הארוכה (מאוד) של הבלשית הצעירה ננסי דרו (המבוססת על סדרת ספרים ארוכה אף יותר) זוכה לשני פרקים נוספים. הראשון, שיצא כבר בסוף אוגוסט, הוא חידוש למשחק הראשון בסדרה, Secrets Can Kill, שיצא ב-98'. המשחק החדש וה-23 במספר נקרא Shadow at the Water's Edge והוא מתרחש במלון רדוף בעיר קיוטו, יפן - ולוקח יותר מקורטוב השראה ממותג אימה יפני מצליח - הצלצול.

מי שלא נבהל מקריאת טקסטים רבים, חידות היגיון ואנימציה מינימאלית, כדאי שישים עין על המשחק הזה . אחרי הכול ,עם הצלחה לא מתווכחים...

המסע התחתון ביותר

The Journey Down הוא משחק חינמי חדש שיופץ בארבעה חלקים ומפותח כבר מ-2005. אמנם אין כאן דיבוב וגם הרזולוציה נמוכה למדי, אבל תשומת הלב לפרטים הקטנים ובעיקר לסביבות השונות היא מדהימה. המראה הכללי עלול להזכיר במעט את The Dig (בעיקר בגלל כל הכתום הזה), אבל ההומור הציני והדמויות המשונות מזכירים יותר דווקא את סדרת Space Quest המיתולוגית והעוקצנית. כמשחק אפיזודי, ניתן להשלים כל חלק בכמה שעות בודדות וגם המרחבים יחסית מצומצמים, אך לטעמי זה רק עושה יותר חשק לחכות לפרק הבא!

הורידו את החלק הראשון, Over the Edge, מכאן.

 חומר טוב

לסיום, טריילר חדש ל-Gray Matter, ההרפתקה החדשה של ג'יין ג'נסן שסוף-סוף, לאחר דרך ארוכה מלאת תהפוכות ויסורים, יוצאת למחשב ול-360 באוקטובר.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    15:50 27.08.2010 | omer681 omer681

    הטריילר של Book of Unwritten Tales זה פרודיה על הסרטון של WOTLK?

  2. 2

    17:04 27.08.2010 | InterAl InterAl

    מקווה ש-gray matter יהיה שווה את ה-7 שנות המתנה.

  3. 3

    16:24 29.08.2010 | xczxz xczxz (אורח)

    black mirror מזכיר קצת את הסיפור של אלאן וויק חושבים שהוא רצח את אישתו בשלבים מוסימים הוא מתחיל לחשוד שהוא באמת הרג אותה ואז זה נהיה דפוק לגמרי עם מכשפה שלא קשורה לכלום ואישה בזארית שמפחדת מחושך. בכול אופן זה נראה כמו אלאן וויק ובא לי לקנות את זה אבל לא שחקתי ב1 וב2

  4. 4

       | פורסם ע"י