הרשמה

מהקופסה: עוד מעט היילו

מאת: גדעון ברוט

מיקרוסופט נלחמת בפיראטי Halo Reach

המשחק הבלעדי הכי גדול של מיקרוסופט השנה; שירת הברבור של באנג'י בעולם היילו; מי שמקווה להיות ה-Modern Warfare Killer של רשת ה-Live - דלף לאתרי הורדות, כידוע לרוב המתעניינים, כחודש לפני הגעתו המתוכננת לחנויות ב-14 בספטמבר.

מיקרוסופט לא אישרה רשמית את דליפת המשחק לרשת וכנראה גם לא מתכוונת לעשות כן (להכריז בשופר שהצליחו לגנוב לך מתחת לאף משחק חשוב כמו Reach זה לא משהו שמישהו היה מתנדב לעשות). אבל, מדווחים שחקנים שהורידו את העותק הפיראטי של המשחק, זה לא אומר שמיקרוסופט לא עושה משהו בנידון. מסתבר שכל פעם שהחברה מזהה קונסולת אקס בוקס ש"שיחקה" בהיילו ריץ' לפני מועד יציאתו, היא מכה בפטיש הבאן שלה ומשתמש מקבל הודעת חסימה לכל החיים.

לא נעים בשביל כל האנשים שעבדו קשה ביצירת Halo Reach, שבאמת עושה רושם שלא נח על זרי הדפנה של עבר הסדרה, אבל לפי ההזמנות המוקדמות לכותר באמריקה בלבד, יותר מ-1.5 מיליון, לא נראה שהדליפה תעיב יותר מדי על הצלחתו.

גרסה אולטימטיבית לפורצה 3

פורצה 3,שיצא בלעדית לאקס בוקס באוקטובר של שנה שעברה, הוא אחד הלהיטים הגדולים של הקונסולה. שנה אחרי הגיע הזמן למהדורה חדשה, ה"אולטימטיבית".

הידיעה מסתמכת על פרסום באתר של הועדה האוסטרלית לדירוג משחקים וסרטים. מה שלא כתוב באתר, למרבה הצער, זה מה תכלול "המהדורה האולטימטיבית" ומהו תאריך יציאתה, מאחר ומיקרוסופט מסרבת כרגע להבהיר את העניין. לפורצה 3 יצאו במהלך השנה האחרונה מספר חבילות DLC קטנות עם עוד מכוניות ומסלולים -  אלה בוודאי יכללו באריזה החדשה, השאלה היא אם יהיה שם עוד משהו. ידוע שתמיכה ב-Kinect מתוכננת רק למשחק פורצה הבא.

שניים במחיר חצי

עוד סדרה פופולרית מקבלת באנדל לאקס בוקס - הפעם זה תורה של Saint's Row, חיקוי ה-GTA המופרע יותר של Volition Software ו-THQ. שני המשחקים הראשונים בסדרה יגיעו במארז מיוחד, בלעדית לבוקס, במחיר 30 דולר בלבד.

THQ הודיעה על הוצאת החבילה כצעד הכנת הקרקע לקראת יציאתו של המשחק השלישי בסדרה, דבר שיקרה רק ב-2012 - בינתיים, שלא ישכחו את השם. תאריך היציאה של Saints Row: Double Pack הוא ה-7 בספטמבר, ממש עוד רגע.

עדכון הסתיו של הלייב ישפר את הצ'אט הקולי

כמידי סתיו, צפויה מיקרוסופט לשחרר עדכון רציני לרשת הלייב. בד"כ עדכונים אלה כוללים שיפורים לרוחב המערכת וגם הפעם כנראה נותר מה לשפר.

על פי ראיון שהעניק ג'רי ג'ונסון, המנהל הכללי של הלייב, ליורוגיימר, מתכוונת החברה לעדכן את קודק האודיו (התוכנה שמכווצת\פורשת את קבצי הקול) של שירותי הרשת, בכדי לשפר את אפשרויות התקשורת הקולית.

"הקודק שבו השתמשנו כאשר יצאה הקונסולה,הוא בעל איכות נמוכה ונתקענו איתו" אמר ג'ונסון. “הגיע הזמן לעבור הלאה".

פינת ההורדות

מבצע הסאמר אוף ארקייד של מייקרוסופט נגמר אבל גם השבוע הגיע זוג משחקים מעניינים לחנות הלייב:

Shank

משחק המשלב בין משחקיות Beat-Em-Up ו-Run & Gun בדו מימד קלאסי עם גרפיקת קומיקס מרשימה וסטייל של סרטי פעולה במסורת הונג קונג, שאנק הוא אחד המשחקים היותר מוכרים למי שעוקב אחר המשחקים העצמאיים שבדרך.

עד עכשיו הביקורות סבירות, מעט מאכזב ביחס למשחק שציפו ממנו להיות יותר מזה, וטוענות שלמרות הסיפור החביב והסגנון הגראפי המיוחד, המשחק מונוטוני משהו והאתגר קלוש.

הציון הממוצע שלו עומד על 72, והמחיר - 15 דולר.

Scott Pilgrim Vs the World: The Game

משחק שיוצא ביחד עם הסרט המבוסס על הקומיקס, "סקוט פילגרים: המשחק" הוא אחד מהעופות המוזרים יותר שמגיעים ללייב ארקייד לאחרונה . הוא אמנם משחק עכשווי, שכמו הקומיקס עליו הוא מבוסס מושפע רבות מעולם משחקי הוידאו המודרני, אבל הוא גם שומר על מראה 8 ביט ומשחקיות דו-מימד מסורתית.

המשחק משובח ברחבי הרשת על סגנונו המיוחד, אך סופג ביקורת על אורכו הקצר ושוב, כמו Shank, על מחסור בגיוון.

הציון הממוצע עומד על 76, והמחיר - 10 דולר.
 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    20:04 02.09.2010 | D.O.R D.O.R

    כתבה יפה

  2. 2

    20:05 02.09.2010 | roi.g roi.g

    הבחור מהלו הוא אל!! בחיים לא ראיתי דבר כזה.

  3. 3

    20:06 02.09.2010 | עעע עעע (אורח)

    סוף סוף פינה לאקס בוקס חשבתי לשנייה שזה אתר לפנבויז בלבד

  4. 4

    20:12 02.09.2010 | פאק פאק (אורח)

    כמה פאקינג אנשים נלחמו ביצור הזה (מחזק את שתיים) בהילו ריצ'?!

  5. 5

    20:38 02.09.2010 | עמי עמי (אורח)

    יש לכם טעות בפיסקה הראשונה.
    אלאן וויק הוא הבלעדי הכי גדול של השנה :D
    אבל הוא בניגוד להיילו, בלי מולטיפלייר ומתמקד בעיקר בעלילה סבוכה, כתיבה איכותית, אווירה מדהימה, ופחות במה שיש לו להציע כתור משחק וידאו (דם, מכות וכל מה שרוב הגיימרים כיום אוהבים).
    למרות שלדעתי המשחקיות שלו ייחודית ומעולה.

  6. 6

    20:44 02.09.2010 | תגידו תגידו (אורח)

    למה, בנגידו לכמו במחשב, לא מוכרים בצורה וירטואלית עותקים גם למשחקי קונסולה?
    מה הבעיה בזה?

  7. 7

    20:47 02.09.2010 | Ninjakid Ninjakid

    ל-5:כתבתי שהיילו הוא הבלעדי הכי גדול של השנה משתי סיבות:א.הוא חלק מסדרה שמכרה עשרות מיליוני עותקים במהלך השנים(בעיקר על האקס בוקס,שניהם) וגם כי תקציב השיווק של היילו גדול בהרבה מזה של אלן וייק.
    ל-3:זאת הכתבה השמינית בפינה,מוזר שלא שמת אליה לב עד עכשיו.

  8. 8

    20:50 02.09.2010 | yarden la yarden la

    תוספת ל7 על 5: וגם היילו מכר יותר, ימכור יותר, ויזכר וישוחק ליותר זמן. ורק כדי להדגיש:
    יש XBOX- יש אלן והיילו.
    אין אלן- יש XBOX להיילו
    אין היילו- אין XBOX = לא היה מצליח להגיע לאן שהוא היום.

  9. 9

    21:02 02.09.2010 | DrizziTx DrizziTx

    ל-5, לא קוראים לזה טעות, קוראים לזה טעם וריח, או העדפה אישית, תבחר.
    למיטב ידיעתי אלאן ווייק גם לא הצליח יותר מדי במכירות וחבל אז גם כאן יכולה להיות בעיה בלהגדיר אותו "הבלעדי הכי גדול". בשביל משחק ש-6 שנים בפיתוח הוא לא מוכר(sell) מספיק ולא מוכר(known) מספיק

  10. 10

    21:09 02.09.2010 | ududy ududy

    בקנה מידה אובייקטיבי של מרכזיות בתעשיה, חשיבות המשחק מבחינת המפיצה, התקציבים המעורבים, Halo: Reach גדול לאין ערוך מ-Alan Wake. אף אחד פה לא התכוון לטעון דבר לגבי ערכו הסובייקטיבי כמשחק של Halo Reach.

  11. 11

    22:23 02.09.2010 | היי היי (אורח)

    מחזק את כולכם מייקרוסופט בעצם לוקחת חברות מאד מאד קטנות ועושה להם פירסומות ולמשחקים שלהם שיוצאים לבלעדיים אגב מייקרוסופט מרוויחה גם ממחשקי המחשב שיוצאים כבלעדיים לקונסולה ולpc עכשיו כל המשחקים של מייקרוסופט הם טובים גם אלן וויק halo gears fable ואת האמת מייקרוסופט מוציאה בלעדיים שיתאימו לכולם אין מה להגיד אני מקווה שhalo reach יהיה קצת יותר טוב מהמשחקים הקודמים

  12. 12

    23:42 02.09.2010 | ET2k ET2k

    מחסור בגיוון ועדיין לא רוצים להניח את השלט עד הסוף, משהוא ש90% ממשחקי הAAA בכלל לא מגיעים אליו כי בשלב החמישי כבר נמאס...

  13. 13

    00:04 03.09.2010 | -Black- -Black-

    סקוט פילגרים זאת אחת מהקניות הכי טובות שהיו לי. מומלץ

  14. 14

    11:27 04.09.2010 | 12 12 (אורח)

    למה halo reach לא יוצא למחשב

  15. 15

       | פורסם ע"י