הרשמה

לא רק מאריו: סגה מצילה קיפודים

מאת: ערן שבי

זהירות! קיפודים חוצים

כחלק מהנסיונות להחיות את הקיפוד הגוסס שלה, החליטה סגה לעזור לקיפודים בריטים שנמצאים בסכנת הכחדה אמיתית. יותר מ-50,000 קיפודים מתים מדי שנה בממלכה המאוחדת כי הם לא חוצים את הכביש מהר כמו סוניק, לכן החליטו בסגה להעלות את המודעות לדריסת קיפודים, ועל הדרך גם את זו של Sonic Colors (סליחה, Colours), שיצא זה עתה לווי וקיבל ממוצע ביקורת פושר, אם כי מעניק תקווה, של 78.

את המטרות תשיג סגה על ידי הצבת משמרות בטיחות שיעבירו קיפודים בבטחה את הכביש בעזרת שלט ה"עצור" שלהם, עליו מצויר ראשו של קיפוד הבית. אם רק לדו-דו הייתה סדרת משחקים כושלת משלו...

המשך ל-Overkill, לעזאזל

מקורבים לסגה מסרו שמתוכנן משחק המשך לאחד המשחקים הבולטים יותר של החברה לווי - House of the Dead: Overkill, המשחק והקללות.

בינתיים אין פרטים או אפילו הכרזה רשמית, מלבד שהמשחק ייצא כנראה בתחילת או אמצע השנה הקרובה. בנוסף נמסר שהשם הזמני של המשחק הוא כמובן House of the Dead: Overkill 2, ושהוא מיועד ל-Wii ואולי הפעם גם ל-PSMove. לקינקט לא. בכל זאת גיימרים לא מוכנים להביך את עצמם עד כדי כך.

סופר קונג, לשירותכם

ידוע שמשחקי מחשב הופכים קלים יותר עם השנים. כשנפסלתם בסופר מריו הראשון נאלצתם להתחיל את כל המשחק מהתחלה; במריו לווי, המשחק כבר עבר חלקים מסוימים במקומכם, באפשרות הנקראת "סופר מדריך".

עכשיו מסתבר שה"סופר מדריך" מגיע גם ל-Donkey Kong Country Returns, ההפך ממה שמצופה מהמפתחת RETRO ומשחקי המטרויד "הרבה פסילות" פריים שלה.

לפי מגזין IGN, אם השחקן יפסל שמונה פעמים, יחליף סופר קונג לבן השיער את דונקי וימשיך בשלב במצב של "טייס אוטומטי". השחקן יכול לקחת שליטה בכל רגע ולהמשיך לשחק וכך להשיג אותיות ובננות ובונוסים אחרים שסופר קונג לא יאסוף, או לתת לווי לשחק עם עצמו. איזה כיף. באמת, בשביל מה צריך את השחקן? הוא רק מזיע על הבקרים.

מנגנים בלי שרברבים

לפי כמעט שנתיים יצא משחק מוזיקה לווי שהיה אפשר לנגן בו כרצונכם, לשמור את היצירות שלכם ואפשרויות נחוצות אחרות. קראו לו Wii Music, ומיאמוטו דווקא היה מרוצה ממנו ולא הבין את הביקורות השליליות.

עכשיו מסתבר שנזכה לראות המשך לזוועה עוד במהלך חיינו. בראיון ל-Techland הכריז מיאמוטו ש"יש הרבה פוטנציאל לווי מיוזיק, נראה לי. כי אנחנו הולכים לשנות אותו, ממשק חדש וכאלה".

כשנשאל אם מאריו יופיע במשחק השני אמר מיאמוטו שזה עלול לבלבל את השחקנים, כי מאריו יותר מקושר לאקשן ולא לנגינה. בנקודה זו הזכיר המראיין למיאמוטו ששלל תפקידיו של מאריו בעשרות משחקי נינטנדו כלל מקצועות כמו רופא, צייר, דייג, נהג, אביר, מורה, דבורה ומנקה, זאת בנוסף להתמחותו המקורית כאינסטלטור. כנראה שלנגן לא תהיה לו בעיה. "בכל מקרה, הוא לא יכול לנגן בגיטרה עם הידיים האלה. וגם בסקסופון לא" התעקש מיאמוטו. כנראה שהוא עדיין מתקשה להבין את כל העניינים האלה של מותג, שיווק ושאר הזבל המערבי הזה.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    13:47 16.11.2010 | John Basilone John Basilone

    חחחחחח

  2. 2

    14:13 16.11.2010 | kutvn kutvn (אורח)

    כמה קללות. אין כזה דבר אפילו בgta

  3. 3

    17:13 16.11.2010 | ET2k ET2k

    Everyone in the family will enjoy jamming together, while music fans will enjoy creating their own fresh, stylized takes on a variety of songs.

    באמת מחורבן השיווק המערבי הזה...

  4. 4

    18:06 16.11.2010 | רונן רונן

    Overkill אדיר. המשחק הכי מצחיק ששיחקתי. והוא גם משחק מצוין באופן כללי.

    הלוואי שסגה תשחרר ל-PS3 את שני המשחקים בחבילה אחת. למרות שיש לי את המקורי, אבל סבל מעט מזמני תגובה בעייתיים.

    (רונן)

  5. 5

    23:01 16.11.2010 |  (אורח)

    נהניתי וגם התעצבנתי מהחלק על סוניק
    שלושת המשחקים האחרונים של סוניק הרבה יותר טובים מהמשחקים שהוציאו בעשור האחרון, אז הם חוזרים לדרך הישר עם משחקים יחסית טובים.
    סוניק כבר לא גוסס! הוא אולי לא CoD black ops, אבל גם לא מה שהיה ב-2006.

  6. 6

       | פורסם ע"י