הרשמה

P-ינת ה-PSP: שמועות עם כוח

מאת: מתי שמוקלר

Monster Hunter לא רואה את MGS ממטר

למי שפספס את המשחק החדש של קאפקום, Monster Hunter Portable 3rd, רק שיהיה מודע להיסטריה היפנית מסביב למשחק, שלפי קאפקום כבר מכר במולדתו - רק שם הוא זמין כרגע - 1.7 מליון עותקים, כל זה בשבוע הראשון שלו בשוק. למי שאין לו את הפרספקטיבה הדרושה כדי להתרשם כיאות, נזכיר ש ש-MGS: Peace Walker, קוג'ימה והכל, הסתפק ב-610,219 עותקים בשבוע הראשון שלו בכל העולם.

היפנים אוהבים את ה-Monster Hunter שלהם.

יש לך PS3 בכיס, או שהנייד הבא של סוני חזק כמו פופאי?

השאלה היא לא איך אלא למה, למה סוני לא חשבה על זה קודם? כי מי לא רוצה PS3 קטנה בכיס שלו (חוץ מהלוגו ספיידרמן הישן הזה, אף אחד לא באמת אוהב אותו)?

אם אתם באמת רוצים אז זה יום המזל שלכם: השמועה העדכנית טוענת של-PSP2 תהיה היכולת והעוצמה להריץ "משחקי PS3 מוקדמים". Uncharted ו-Resistance בכיס שלכם, על כל חיטובם המרונדר? היום הזה הולך ומתקרב, ואם להאמין לשמועה אחרת באותו נושא, יגיע לקראת סוף השנה הבאה.

להידחס בין החבר'ה

כמו שכבר ראינו, או לא ראינו, ההכרזה על ה-PSPhone, שהייתה אמורה על פי האינטרנט הכל יודע להתקיים ב-9 בדצמבר, לא התקיימה, מה שמשאיר אותנו (שוב) בציפיה לתערוכת הטכנולוגיה הבאה, CES בינואר, המהווה את המוקד הגדול ביותר וההגיוני ביותר להצגת ה-PSP המשולב בטלפון אנדרויד.

כל זה טוב ויפה, אבל זה משאיר אותנו תוהים, האם אנחנו באמת צריכים טלפון שמשחק משחקי PSP? היוזמה מבורכת ותספק אלטרנטיבה לאלה שלא רוצים לשחק בסגנון הארד – קור מסורתי, אלא יותר מעוניינים במשהו דמוי אייפון. מצד שני, יש להם כבר אייפון וטלפוני אנדרויד רבי עוצמה שמסוגלים להתחרות בו. מה ה-PSP פה יוסיף לחבילה?

 הישארו קשובים לאינטרנט ב-6 בינואר, אז, לכל המאוחר, צפויים להגיע עדכונים חדשים בנושא. או ששוב לא.
 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    22:13 13.12.2010 | עומר עומר (אורח)

    בקרים מתאימים למשחקים איכותיים וחנות מיוחדת לריימקיים של משחקי PSP וPS3

  2. 2

    17:52 14.12.2010 | aaa aaa (אורח)

    אההההה
    רק עכשיו הבנתי ש PSPHONE ו PSP2 זה שתי דברים שונים!

  3. 3

       | פורסם ע"י