הרשמה

P-ינת ה-PSP: נת'ן דרייק בדרך?

מאת: מתי שמוקלר

Uncharted: ה-PSP על המפה

הפצצת המשחקים של סוני לא הולכת להירגע, רק להתגבר בעוצמתה. אם חשבתם ש-GoW: Ghost of Sparta סימל את סופה של תקופה, חשבו שנית, כי שמועה עדכנית מתעקשת שהמותג הכי גדול של סוני, סדרת Uncharted, נמצאת בדרכה ל-PSP.

השמועות מסוג זה החלו עוד לפני שנה בערך, כשאוון וולס, נשיא-שותף במפתחת Naughty Dog, נשאל "האם תהיה מעוניין במשחק מסדרת Uncharted על הPSP?" וענה "כמובן!, אני מאוד מעוניין, והייתי רוצה לראות איך Uncharted ייראה על קונסולה חדשה, איזה החלטות מעניינות נצטרך לעשות לגבי העיצוב והשליטה שלו", אבל שככל הנראה משחק כזה לא יגיע מ-ND בעצמם, מאחר והם מורכזים בפיתוח ל-PS3.

לפי השמועה החדשה, נמצא אולפן שייפתח את Unchartd PSP, הלא הוא SONY BEND, האחראי על Resistance: Retribution, הספין-אוף הנייד של סדרת סוני מפורסמת אחרת. הולך להיות מעניין.

FF4: שיאן הרימייקים?

המשחק בפיתוח הבא הוא מעט פחות מרגש בעבור המיינסטרים, ונועד לחובבי Final Fantasy מושבעים. נראה ש-Square-Enix יוצרת רימייק ל-Final Fantasy IV בפעם המי יודע כמה, למרות שהפעם הגרסא נראית מעט יותר.... מעניינת.

SE לא רוצה שייזכרו את זה בתור סתם עוד רימייק, ומוסיפה כמה בונוסים שייתנו לאלה שעוד לא שיחקו את "החוויה המלאה". במארז תוכלו למצוא את FFIV המקורי, את FFIV: The After Years ומשימה שתקשר בין שני המשחקים. הגרפיקה שופרה, ולפי IGN נראית עכשיו כמו FFIV: The After Years ל-WII, למרות שעל מסך ה-PSP הקטן זה צפוי להיראות אפילו טוב יותר.

היפנים יקבלו את האוסף\רימייק באביב, וכל השאר - מקווים שבשנה הבאה.

סיפורי מקלחת

אם לא הייתם סגורים על הסיפור של משחק הפעולה-אימה The 3rd Birthday, עכשיו אתם יכולים להיות רגועים, SE שיחררה טריילר שמסביר את הרקע הסבוך לעומק ומראה לנו גיימפליי, הרבה גיימפליי, מההמשך הזה לסדרת Parasite Eve.

עוד מסר מוביל הפיתוח על המשחק שסצנת המקלחת הלוהטת מ-Parasite Eve 2 חוזרת - לא רק לגיבורה של Heavy Rain מותר.

תתכוננו לחגוג יומולדת בפעם השלישית כשהמשחק מגיע ליפן ב-22 החודש' ולשאר העולם ברבע הראשון של 2011.  

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    19:39 21.12.2010 | ShiTDemoN ShiTDemoN

    בואו נגיד שאני מקווה בשביל בעלי הPSP שUNCHARTED יגיע אליהם [=

  2. 2

    20:39 21.12.2010 | ghygh ghygh (אורח)

    אני שונא שסוני עושים כזה הייפ מטורף שי "מיליוני משחקים מדהימים ממותגים מוכרים"!
    ואז אתה מגלה שזה 50 RPG יפניים, ועוד משחק ממותג מוכר אחד....

  3. 3

    22:46 21.12.2010 | jjjjj1 jjjjj1 (אורח)

    *שיש

  4. 4

    10:33 22.12.2010 | מישה מישה (אורח)

    ימכר בטריי זוזי

  5. 5

       | פורסם ע"י