הרשמה

מהקופסה: בטא Gears

מאת: גדעון ברוט

Epic Bulletstorm

המשחק החדש של Epic ומפתחי Painkiller, בולטסטורם, נוטה להזכיר בהרבה דברים את סדרת גירס. יש בו נשקים גדולים, סביבות אפוקליפטיות וכמובן חייזרים ומפלצות שחייבים לחסל.

השבוע התחזק הקשר בין שני המותגים,כאשר אפיק הכריזו שמי שירכוש את מהדורת ה-"אפיק", גרסת האספנים של Bulletstorm ל-360, יקבל מפתח כניסה לבטא של GOW 3.

בהמשך להצהרה הודיעה אפיק שהבטא של גירס 3 תתחיל בסביבות חודש אפריל, תאריך היציאה המקורי של המשחק לפני שנדחה לסוף השנה.

יחד עם מפתח הכניסה לבטא יגיעו במהדורת האפיק שיפורים שונים לנשקים ,עיצובים בלעדיים ו-25,000 נקודות ניסיון, עליהן שאר השחקנים יצטרכו לעבוד על ידי חיסול אויבים בסטייל.

החגים מגיעים ללייב

כותרי ה-AAA הם אלה ששולטים בד"כ בשוק המשחקים בסוף השנה, אבל משחקי האינדי הולכים ונעשים חצופים בשנים האחרונות, ואפילו חג המולד כבר לא בטוח מהפופולריות הגדלה שלהם.

השבוע חשפה מייקרוסופט את מבצע סוף השנה השנתי שלה, שמוטביו העיקריים הם משחקים עצמאיים ולהורדה. בין ה-21 ל-31 בדצמבר תציע מייקרוסופט דילים יומיים על משחקים להורדה ב-Market Place. בנוסף לדילים המתחדשים,מייקרוסופט הכריזה על הנחות של 25-50 אחוז על כותרי אינדי ו-DLC מובילים מהשנה האחרונה כגון Super Meat Boy, Cosmic Jumper ואחרים.

פינת הלייב השבועית

השבוע בלייב, הצד האפל מנצח ומכוניות קלאסיות לפורצה.

Star Wars: The Force Unleashed 2 Endor DLC

חבילת ההרחבה למשחק מלחמת הכוכבים החדש והמאכזב משהו שמה אתכם במגפיה של גרסה מרושעת של סטארקילר, בדרכו לצרוב בעזרת חרב האור שלו סוף חדש ל"שובו של הג'די".

מחיר: 1$

Forza 3: Community Choice Classics DLC

תוכן להורדה שתוכנו נקבע על ידי קוראי בלוג המכוניות JALOPNIK, אשר נשאלו אילו מכוניות קלאסיות הם היו רוצים לראות במשחק. בין הבחירות ניתן למצוא את הפרארי 250 קליפורניה משנת 1957 ואת המרסדס-בנץ 190E מ-1990.

מכונית נוספת ומיוחדת אשר כלולה בחבילה היא הדלוריאן DMC-12 מודל 1982, אשר ידועה בתור מכונת הזמן בטרילוגיית "בחזרה לעתיד".

מחיר: 5$

 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    19:17 22.12.2010 |  (אורח)

    לגביי פורצה 3, הייתי מעדיף DLC של מפות, זה החיסרון היחיד של המשחק הזה.

    הגעתי לאמצע המשחק והתחלתי להתייאש בגלל שנסעתי באותם מסלולים שוב פעם, אבל במגמה של המון סיבובים ,וזה התחיל לשעמם אותי.

    בוא נגיד, שאם היה יותר מסלולים הייתי מסיים את המשחק הזה ב100 אחוז.

    אבל זה ניהיה מעייף, והכי גרוע...שמצאתי את עצמי נרדם תוך כדיי נסיעה.

  2. 2

       | פורסם ע"י