הרשמה

חדשות התפקידים: מצולק וסקסי

מאת: רונן אטיאס

הדמויות המקסימות של The Witcher 2

בסרטון חדש מדברים מפתחי CD Projekt על כמה מהטיפוסים והדמויות שנכתבו לתוך המשך התפקידים שלהם, שמגיע למחשב במאי - ומשוויצים בצלקות של גראלט, הגיבור. מעניין, למרות שאפשר היה לבקש קצת יותר קטעים מתוך המשחק, קצת פחות ראשים מדברים של מפתחים.

נפש לוחם הומיה

השבוע פורסם טריילר חדש לכותר התפקידים ההמוני בעולם פנטזיה Rift. הסרטון מרשים - במיוחד בתחום הגרפי, שם הוא נראה טוב מרוב חבריו לז'אנר, עם סביבות מרשימות ואנימציות מגוונות. הגימפליי בקרבות, למרות שהוא נראה סטנדרטי למדי, בכל זאת מצליח להראות יותר מהנה מהרגיל.

הוידיאו מדגים את הייחוד העיקרי של הכותר לעומת מתחריו - במקום להיות כבול למקצוע אחד בצורה סטנדרטית, השחקן בוחר בכל רגע נתון שלוש "נשמות" כדי להרכיב דמות יעילה למצב\סביבה איתם הוא מתכונן להתמודד. הכותר המבטיח הזה יצא ל-PC ב-1 במרץ.

- קראו רשמים מהבטא

DC Universe: יקום במבחן

משחק התפקידים ההמוני בעולם הקומיקס "די.סי יוניברס אונליין" יצא בשבוע שעבר ולכבוד המאורע קיבלנו סרטון דנדש - שמורכב ברובו מקטעי טריילרים קודמים. בסך הכול נראה לא רע, בעיקר מערכת הקרב האקשנית יותר שלו. עדיין לא פורסמו עליו ביקורות - וטוב שכך, אי אפשר לבדוק המוני בימים ספורים - אז נאלץ לחכות קצת כדי לדעת אם יש שם משהו ששווה 15 דולר בחודש (או 150 לשנה).

Late Effect

קצת באיחור' שנה ליתר דיוק, משוחררת השבוע גרסת ה-PS3 של כותר התפקידים-Shooter המשובח "מאס אפקט 2", וגם הוא מקבל טריילר השקה. השחקנים המקופחים יקבלו כפיצוי על ההמתנה הארוכה 6 שעות נוספות של תוכן וספר קומיקס (ממוחשב) שמספק רקע לסיפור, בהתחשב בכך שהשחקנים של סוני לא זכו אף פעם לקבל על הפלטפורמה שלהם את Mass Effect המקורי.

ה-DLC של ביושוק 2: עדיין בדרך

שתי חבילות DLC הגיעו בשנה שעברה לשחקני קונסולה של Bioshock 2. אחת, ה-Protector Trials, היא מבחר של אתגרי הגנה על "ליטל סיסטר", והשניה, Minerva's Den, הרחבה עלילתית שזכתה לשבחים מהעיתונות המקצועית.

Take 2 תכננה שלא להביא את ההרחבות האלה לגרסת ה-PC, אבל תגובה כועסת של הקהילה שכנעה את החברה שלטובת שם המותג כדאי להשקיע את המאמץ. למרות זאת, כבר חודשים שלא שמענו כלום על הפיתוח הזה, מלבד ההבטחה שכפיצוי על העיכוב, שחקני ה-PC יקבלו את ה-Protector Trials בחינם.

לבסוף, סימן חיים: בפורומים הרשמיים של המשחק פורסם השבוע שחבילת ה-Protector Trials קרובה להשלמת תהליך ה-QA שלה, וכנראה תגיע בתחילת פברואר. Minerva's Den, לפי אותה הודעה, תעקוב אחריה ככל הנראה במרץ.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    12:39 16.01.2011 | איש איש (אורח)

    Rift קופי מדויק ל-world of warcraft -_-

  2. 2

       | פורסם ע"י