הרשמה

ביקורת: Dead Space 2

יצחק מי שיצחק אחרון.

מאת: CoreOxide

       

מפתחת: Visceral Games
מפיצה: Electronic Arts
תאריך יציאה: 25.01.2011
פלטפורמות: PC, X360, PS3

Dead Space הפתיע רבים עם צאתו. הוא לא עשה המון רעש, לא הופיעו לו מאתיים כתבות "בקרוב" ברשת ואף אחד לא ישן לילה מחוץ לחנות משחקים על מנת להיות הראשון שירכוש אותו (*אהמ* היילו *אהמ*). הרעש הגיע דווקא לאחר שיחרורו של המשחק, כאשר הוא הדגים לכולם איך עושים משחק אימה-הישרדות עתידני אפקטיבי. Dead Space 2 לא סוטה יותר מדי מהנוסחא המקורית, אבל מביא איתו מספיק חידושים כדי שאי אפשר יהיה להאשים אותו ב"חבילת הרחבתיטיס".

 

הטוב:
  • נראה טוב יותר, עם אנימציות אמינות במיוחד. 
  • עדיין משרה את אחת מהאווירות המלחיצות ביותר בתחום הגיימינג.
  • הדמות הראשית מראה יותר אופי...
הרע:
  • ... אבל עדיין נשלחת למשימות של נער פיצה.
  • מולטיפלייר חצי-אפוי.
והשמחה:
  • תינוקות מתפוצצים!


טכנאי, יש לנו תקלה קטנה

אייזק קלארק (שנקרא על שם אייזק אסימוב וארתור סי קלארק, ומרגע זה יכונה פשוט "איציק") הוא אדם שחי לפי חוקי מרפי. מה יכול להיות יותר גרוע מהתפרצות נקרומורפים? – שתי התפרצויות נקרומורפים, ואייזק לא מתכוון לפספס אף אחת מהן.

Dead Space 2 מתרחש כשלוש שנים לאחר אירועי המשחק הראשון, בו איציק שרד מיני-אפוקליפסה של אל-מתים הנקראים Necromorphs. הפעם תמצאו את עצמכם על Titan, הירח הגדול ביותר של שבתאי, במושבת חלל גדולה. למרות המיקום המרכזי יותר, המשחק נותר מלא במסדרונות שהזכירו לי מאוד את ה-USG Ishimora, ספינת הכריה המקוללת מהמשחק הראשון.

 

זכרונות פוסט-טראומתיים טריים

הרבה השתנה בשלוש שנים, בעיקר לטובה. סביבות המשחק נהיו מגוונות יותר ויפות יותר לעין, היכולות הקינטיות של איציק עברו שידרוג, נוספו נשקים חדשים לארסנל והופיעו נקרומורפים חדשים שתצטרכו להפריד אותם מגפיהם.

דבר אחד שרק הדרדר הוא הבריאות הנפשית של איציק, המלא ברגשות אשמה על כך שחברתו מתה על ה-USG Ishimora, זאת לאור העובדה שהוא היה זה ששיכנע אותה לעבוד על הספינה מלכתחילה. זאת בנוסף למראות של המון זומבים רצחניים, כמובן, ומה שה-Marker, אותו ארטיפקט הנערץ על כת הסיינטולוגיה, סליחה, היוניטולוגיה, עשה למוח שלו.

המאבק הפנימי של איציק ילווה אתכם במהלכו של המשחק ואתם תהיו עדים לו בסצינות מעבר מדהימות באיכויות ההפקה שלהן, שישתפו אתכן בהזיות - חביבות ושמחות הן לא - שמוחו המשובש מייצר.

     

טכנאי בהכשרתו, רוצח נקרומורפים על סמים בכישוריו

תראו את איציק בהרבה מצבים מסוכנים, מלחיצים ומקפיצים, ולכל מצב הוא יגיב באנימציות טבעיות. למשל, אם יקפץ לו פתע משהו מהתקרה וינחת ממש מולכם, תראו את איציק מרים את ראשו בפליאה, נאחז פחד, מרים את ידו על מנת להגן על פניו מנזק מיידי ופוסע לאחור באינסטינקטיביות. זו בדיוק הצורה בה אני הייתי מגיב אילו היה קופץ מולי מפלץ מגיר ריר ודם - אולי רק עם טיפה יותר צרחות.

למרות ההזיות ותגובות הרתיעה האנושיות, איציק הוא גיבור משחק אקשן, לא אנטי-גיבור של משחק כמו Amnesia, והוא לא יתחיל לחטוף סחרחורות ולהקיא בכל פעם שמשהו עם יותר מדי שיניים ועיניים ירדוף אחריו. למרות שהוא עדיין הולך בחצי-כיפוף ותנועותיו מסורבלות ואיטיות – הפעם הוא חמוש בנשקים חזקים יותר, מפזר מלכודות לייזר ומרביץ לזומבים קרובים ביעילות מרשימה. הרגשת עוצמה זו פגעה מעט באווירת האימה שהמשחק הקודם, לפחות בחלקיו הראשונים, הצליח לייצר אצלי.

 

לא תרצו לפגוש את האמא

על מנת לאתגר את איציק המנוסה והקשוח יותר הוצבו כנגדו כמה אוייבים חדשים ומעניינים במיוחד. אחד מהם הם ה-Pack, חבורה של תינוקות אנושיים מעוותים שמגיעים בקבוצות. חלקם יקפצו עליכם וינסו לתת לכם נשיקה עסיסית וחלקם, השמנים יותר, פשוט ינסו להתפוצץ בקרבתכם. אין כמו להרוג את התינוקות שכן מצליחים להיצמד לאיציק, שכן ההפרדה שלהם מגופו מתבצעת באמצעות פטיש ברזל לפנים.

עוד מצטרפים לחבורה Stalkers, נקרומורפים מחוננים שלא יסתערו עליכם פרונטלית אלא יחכו בצללים, יברחו למחסה, וכאשר הם לבסוף יתקפו, זה יהיה במהירות קטלנית. ה-Stalkers אחראים לכמות נכבדת מהנשמות שאני ואיציק איבדנו במהלך שעות המשחק.

  

אמנות אורגנית

הארסנל של Dead Space 2 כולל, בנוסף לרובה סער מגניב, גם רובה יתדות שיאפשר לכם למסמר נקרומורפים לקירות, כמו מין פיסול סביבתי מהסוג המפלצני ביותר. היכולות הקינטיות עובדות כעת הרבה יותר טוב ותוכלו להשתמש בכל חפץ ארוך וחד שתמצאו בדרככם - ותמצאו מספיק כאלה - או אפילו בחלקי גופם המחודדים של הנקרומורפים עצמם, על מנת לשדך אותם למקום שממנו הם לא יוכלו להזיק לאף אחד.

דרך נוספת וחדשה להרוג אויבים היא פשוט לנפץ את אחד החלונות בחדר בו אתם נמצאים. ברגע שתעשו זאת הכל, כולל איציק, יתחיל להשאב החוצה, ועליכם לירות במתג סגירת חירום אדום הממוקם מעל החלון על מנת להינצל. רגעים אלה נראים מעולה, כאילו הוצאו הרגע מסרט מד"ב הוליוודי.

  

A Man's Gotta Go Where A Man's Gotta Go

המפות בהן יתקדם איציק הן אפילו ליניאריות יותר מאלו של Dead Space הראשון, ורוב המשימות ידרשו מכם להגיע מנקודה אחת לאחרת במסלול אחד ויחיד. אולי תחשבו שזה רע – אבל מהצד השני, זה מה שמאפשר למשחק להיות מתוסרט בצורה מדוייקת ואפקטיבית כל-כך. לפחות כל אותם מקומות קלאסטרופוביים מפורטים הרבה יותר ומלאים בפרטים קטנים, כגון ציורי ילדים מוכתמים בדם, פרטים שירמזו על כך שלא מזמן היו כאן אנשים (חיים) שניהלו חיים אנושיים שלווים ומאושרים יחסית.

למרות שאיציק הוא דמות בשלה יותר הפעם, עם פנים ודיאלוג משלו, המשחק עדיין סובל ממספר משימות של "לך לשם, תקן את זה" שגרמו לי להרגיש כמו נער שליחויות שעושה כל מה שקולות של אנשים אחרים אומרים לו לעשות בקשר. תיקנתי הרבה מאוד מעליות וקילקלתי כמה מנגנוני נעילה של דלתות על מנת להתקדם הלאה, ואני מעדיף שאלה יוחלפו בקרבות בוסים עצומי-מימדים לפעם הבאה. אפשר גם דיאלוגים עם בחירה בסגנון Mass Effect. תודה.

 

הפלישה לאינטרנט

Dead Space 2 הוסיף למשוואה גם מצב משחק מרובה משתתפים, בו קבוצה של בני-אנוש צריכה להשלים שורה של משימות, בעוד קבוצה של נקרומורפים עושה הכל על מנת לעצור בעדם. במשחקים שאני שיחקתי, קבוצת ה"איציקים" אף פעם לא הצליחה להשלים את המשימות, וכל המשחקים הפכו בסופו של דבר ל-Deathmatch פשוט, שתוצאתו מבוססת על מספר הריגות.

אין במולטיפלייר מערכת עלייה ברמות והתקדמות משמעותית, אם כי אפשר לשדרג את הנשקים והחליפות, כאשר הנקרומורפים מקבלים שדרוגים למד החיים ולכח המכה שלהם.

למרות שהנקרומורפים, כעיקרון, צריכים להיות הצד המהנה יותר למשחק – בזכות יכולות מיוחדות כמו ריצה על תקרות והופעה אסטרטגית מכל מיני פתחי אוורור – לא מאוד נהניתי לשחק איתם. השליטה פשוט לא כווננה מספיק, והתחושה לא מזכירה כלל את הכיף הלא-נורמאלי של משחק כמו L4D.

   

השורה התחתונה

Dead Space 2 ללא ספק מרשה לעצמו יותר, גם בכמות הדם והזוועה - שלא הייתה מבוטלת בכלל במשחק המקורי - וגם בכמות הקללות שאיציק, מהרגע שקיבל את זכות הדיבור, זורק לאוויר. הוא לא ממציא את הסדרה מחדש אבל עושה הכל גדול יותר, מגעיל יותר ומגוון יותר, בעודו מרחיב את הצוהר שלנו אל העולם המפחיד של העתיד. אם הקיבה שלכם יכולה לעמוד בזה, מדובר בפרק המשך מוצלח ומומלץ.

 

משחקיות - דומה למשחק הראשון אבל עם פחות קטעים מתים ויותר אויבים גדולים ונשקים. יותר אישיות לסביבה ולגיבור.

גרפיקה - שופרה מאז הכותר הקודם עם אפקטים פיזיקליים וזויות מצלמה קולנועיות.
סאונד ופסקול - לדיבוב וסאונד יש עבודה קריטית לעשות במשחק אימה, וכאן הם עומדים במשימה בהצלחה.
טכני - זורם, זמני טעינה קצרים, בעיות התמצאות קלות של הבינה המלאכותית.
אורך חיים - כ-12 שעות משחק בקמפיין הראשי וכמה שעות מולטיפלייר עד שימאס לכם.
מולטיפלייר - הכיוון נחמד, אבל לא עבדו עליו מספיק כדי להפוך אותו לתוכן חיוני.

ציון סופי88

 

 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    14:24 28.01.2011 | הבחור עם הכובע הבחור עם הכובע (אורח)

    איך אמא שלכם לא תשנא את זה? :)

  2. 2

    14:32 28.01.2011 | מישהו מישהו (אורח)

    איך הוא קיבל 88 כשהממוצע זה 8.16666666667?

  3. 3

    14:34 28.01.2011 | תומר תומר (אורח)

    מגיע לו יותר מ88 תאמין לי!!!
    מתחת ל90 עושה למשחק הזה עוול...

  4. 4

    14:42 28.01.2011 | deadspace2 deadspace2 (אורח)

    לדעתי המשחק באמת צריך לקבל ציון יותר מ88, EA ממש שיפרו מאז המשחק הקודם,המולטיפלייר לא משהו, אבל הם לא עשו את המשחק הזה רק בשביל מולטיפלייר, הם ממש השקיעו במשחק עצמו (לדעתי, לא יודע מה אתכם).

  5. 5

    14:43 28.01.2011 | ... ... (אורח)

    אין ראשונים היום

    קיצר, נשמע משהו טוב, אחלה כתבה

    האלק איציק LOL

  6. 6

    14:48 28.01.2011 | דשג דשג (אורח)

    כולם הביאו למשחק יותר מ-90 אבל ויגיימס חייבים להיות האנדרדוגים המאגניבים שהולכים נגד הזרם, אז סתם יביאו לו מתחת ל-90. האימרה "אוף, המשחק לינארי מדיי" מגוכחת, נו, מה ציפית? זה לא משחק עולם פתוח, הוא לא נועד לזה. זה כמו שתשחק במשחק מרוץ מכוניות ותגיד "אוף, למה אני צריך לעשות סיבובים על אותו מסלול?"...

  7. 7

    14:50 28.01.2011 | kratos6 kratos6

    סיקור מעולה!

  8. 8

    14:58 28.01.2011 | ז'ק ז'ק (אורח)

    זה פשוט מפגר

  9. 9

    15:01 28.01.2011 | DobiDoberman DobiDoberman

    חחחחח 9 הרג אותי :)
    LOL איציק

  10. 10

    15:04 28.01.2011 | Sudden_Hitman Sudden_Hitman

    נדיר לראות אצלכם ביקורות שהם מעל 90.
    למשחק הזה מגיע הרבה יותר...

    בנוסף לזה שהוא מפחיד ומותח, יש בו גם המון מקוריות בעלילה, בדמות עצמה ובגיימפליי.

    95 הוא מקבל אצלי

  11. 11

    15:23 28.01.2011 | fff fff (אורח)

    אני חושב שזה טוב שלא כול משחק מקבל 90 אני חושב שIGN לדוגמא ממש מגזימים עם הביקורות עם ציון או גבוה להפליא או נמוך מדי; פה זה מתון וכשמשחק מקבל ציון גבוה אתה יודע שהוא טוב.

  12. 12

    15:56 28.01.2011 | אחחח אחחח (אורח)

    תגידו למה אתם לא עושים ביקורת על הגירסה של הסוני? יש שם גם משחקון למוב זה גם מוסיף משהו! האתר הזה ממש גזען לכל בעלי הסוני...

  13. 13

    16:09 28.01.2011 | סוטה סוטה (אורח)

    (.) (.)

  14. 14

    16:25 28.01.2011 | Klayman Klayman

    ואללה צריך לתת לו צ׳אנס נראה אחלה משחק. בקרוב אצלי.
     

  15. 15

    16:38 28.01.2011 | שי ירדני שי ירדני

    2- תמות ! מה הבעיה שלך להבין שזה לא ממוצע ?!

  16. 16

    16:38 28.01.2011 | Chef Chef (אורח)

    [But A prostitute is someonen who would love you
    No matter who you are, or what you look like. Yes, it's true, children.
    That's not why you pay a prostitute,
    no, you don't pay her to stay, you pay her to leave afterwards.
    That's why I pays a lot for prostitutes!
    Ladies and Gentlemen, Mr. James Taylor

  17. 17

    16:38 28.01.2011 | James Taylor James Taylor (אורח)

    A prostitute is like any other woman
    They all trade somethin' for sex and they do it well

  18. 18

    16:39 28.01.2011 | Chef Chef (אורח)

    And that's why I say

  19. 19

    16:39 28.01.2011 | Chef and James Taylor Chef and James Taylor (אורח)

    Prostitutes! Prostitutes!

  20. 20

    17:50 28.01.2011 | ניצן ניצן (אורח)

    אחלה סיקור, אבל מה הקטע שלך עם איציק? קוראים לו אייזיק!

  21. 21

    18:31 28.01.2011 | Itay_pro Itay_pro

    אייזיק זה איצק כמו שגונתן זה יונתן וכו
    וזה לא משחק אימה
    אנשים שחכו מזה אימה היום בטוחים שאימה זה לזרוק עליך דברים באמצע המסך סתם

    משחק מפחיד צריך לבנות בך מתח ותסכול כמו משחקי סיילנט הייל או אמניסיה או פנבורה

  22. 22

    19:19 28.01.2011 | . . (אורח)

    על מה אתה מדבר אני ממש נלחצתי כשראיתי את הסרטון או כששיחקתי בדד ספייס 1

  23. 23

    19:22 28.01.2011 | . . (אורח)

    וההפך, מה שמלחיץ בדד ספייס זה שאתה יודע שבקרוב משהו יקפוץ עליך.

  24. 24

    19:25 28.01.2011 | D.O.R D.O.R

    נראה משחק קטלני! מוסיף אותו לרשימת המשחקים שאני קונה בשבוע הבא!

  25. 25

    19:26 28.01.2011 | Zeev Zeev (אורח)

    נהנתי יותר מהמולטי של Dead Space 2 מאשר משחקים אחרונים כמו Black Ops. סוף סוף משהו מקורי וכולם קוטלים את זה. פשוט עצוב....

  26. 26

    19:30 28.01.2011 | דודידו דודידו (אורח)

    חחח שף, איזה חמודידו

  27. 27

    19:56 28.01.2011 | אייזיק אייזיק (אורח)

    אני חושב שאחרי אמניזיה שום דבר בחיים לא יפיחד אותי...אבל עדיין המשחק הזה עושה מה שהוא אמור לעשות והוא עושה אותו טוב, הוא אגרסיבי, מותח ומקפיץ אותך ברגע שאתה הכי לא מצפה לו (סטוקרס-רעיון אדיר) ח"ח EA מתייוצא 3?

  28. 28

    22:12 28.01.2011 | HeadChopper HeadChopper

    אני מחשיב משחק אימה שהמשחק גורם לך לחשוב מה יקרה בעתיד ולא אם מפלצת הולכת לקפוץ אליי בעוד שניה.

  29. 29

    23:03 28.01.2011 | Zeev Zeev (אורח)

    #28 אז אתה מקרה נדיר.
    תראה לי סרט אימה בלי שמישהו קופץ עליך.
    במשחק הזה הרבה דברים קופצים עליך, אבל לא בכל החדרים (בהשוואה לDOOM3). מה שמוסיף לתחושת האימה זה הsound המעולה. כמו במשחק הקודם, גם כאן אתה שומע צרחות, חריקות, וכל מני קולות שקצת רחוקים ממך, ואפילו שאתה יודע שזה לא קולות של מפלצת "אמיתית"/AI שהולך לתקוף אותך, זה עדיין יוצר בך תחושת אימה ומכניס אותך למחשבה שאתה באמת נמצא במקום מלא בייצורים ושכל דקה מישהו צורך הרחק ממך בגלל שהוא נקרע לגזרים על ידי נקרומורפים שאחרי זה יתפנו כדי לרדוף אחריך.

  30. 30

    23:16 28.01.2011 | אורנה דץ XD אורנה דץ XD (אורח)

    נראה משחק טוב, ההורים שלי לא יאהבו אותו, אבל אני לא כל כך בקטע ביינתיים נראה לאן זה יתפתח.
    זה דיי מזכיר לי את הלו.

  31. 31

    23:23 28.01.2011 | איציק איציק (אורח)

    מה איציק מה??? גם לאסימוב היית קורא "איציק אסימוב"?! ניסית להיות מצחיק והרסת את הכתבה עם זה

  32. 32

    07:59 29.01.2011 | . . (אורח)

    הכתבה לא נהרסה, עדיין כולם הבינו למי מתכוונים כשאומרים "איציק"

  33. 33

    11:39 29.01.2011 | rw rw (אורח)

    כל פעם שאני קורא "איציק" אני נזכר בשיר של משינה... וזה דיי מוציא אותי מאימת הכתבה, חחח

  34. 34

    13:35 29.01.2011 | נדב נדב (אורח)

    למה להכניס פסקאות מיותרות ודביליות על זה שהמשחק לינארי, זה משחק אימה, עם מסדרונות ומפלצות שקופצות עליך פתאום מחוריי אוורור, איפה ראיתם משחק אימה שהוא לא לינארי?

  35. 35

    15:24 29.01.2011 | ek355 ek355

    היה אפשר לוותר על איציק אבל שיהיה.הציון צריך להיות הרבה יותר גבוה ולינארי מידי? באמת?

  36. 36

    16:37 29.01.2011 | Klayman Klayman

    תכלס, עכשיו כשאני קורא את הכתבה, כל עניין האיציק באמת מיותר.. אבל מילא.. המשחק טוב וזה מה שחשוב . 

  37. 37

    17:41 29.01.2011 | איציק איציק (אורח)

    כמו שאומרים, צ'אק נוריס לא יושן הוא מחכה...

  38. 38

    18:51 29.01.2011 | evyatar_cohen100 evyatar_cohen100

    ביקורת מעולה!
    (ואיציק זה גאוני...)

  39. 39

    19:39 29.01.2011 | BlacKp0inT BlacKp0inT

    אני לא מסכים עם הציון שנתת, הסאונד ממש הכניס אותי לאווירת אימה, ולגבי הטכני אני לא נתקלתי בשום בעיה המשחק צריך לקבל 10, וגם אורך חיים צריך לקבל 9 כי הרי בכל זאת הקמפיין שלו ארוך יותר מכל המשחקים היום

  40. 40

    19:49 29.01.2011 | eldartassa eldartassa

    ביקןרת מדהימה!
    המשחק הכי ממכר ששיחקתי בחודשים האחרונים!!!

  41. 41

    20:52 29.01.2011 | אחד שיודע אחד שיודע (אורח)

    בכל הקטגרויות של ההשוואה צדקתם חוץ מהסאונד והטכני. הסאונד של DS2 הוא מהטובים והמשובחים ביותר שמכנסים אותך לאווירת פחד מצמררת.הסאונד בDS2 בונה את האווירה המצמררת עם קולות מעובתים של מפלצות. גם בטכני לא הבנתי למה הבאתם לו 8 ממש אין בעיות התמצאות יש אופציה שדרכה אתה רואה לאן אתה צריך ללכת מגיע לו יותר גם בטכני וגם בסאונד.
    אבל סה"כ מגיע לכם ח"ח כי אתם היחידים בארץ שמביאים ביקורות משחקים איכותיות,חדשות ועדכונים יומיומים בתכום הגיימינג בישראל. ממש החלוצים!

  42. 42

    21:37 29.01.2011 | alon116 alon116

    ניראה מצוין!

  43. 43

    23:16 29.01.2011 | Aldor Aldor

    21 צודק, המשחק הזה לא ממש אימה בשבילי, הוא יותר משחק פעולה יריות כזה נחמד עם עלילה טובה, אבל כששיחקתי בו בכלל לא ידעתי שהוא נכנס לקטגוריית האימה,משחק מפחיד הוא כמו ש21 אמר זה SILENT HILL ואמנזיה, אוי כמה שאמנזיה גרם לי להשתין במכנסיים ופשוט לעצור את המחשק ולצאת מפחד שאני עוד רגע יתמוטט.

  44. 44

    04:46 30.01.2011 | רועי רועי (אורח)

    43- זה שהמשחק הזה לא גרם לך להשתין במכנסיים לא אומר שהוא לא אימה מה נסגר איתכם, הוא אימה לכל דבר... פעולה?? מדובר על פאקין טכנאי שאין לו ניסיון עם כלי נשק וקופצים עליו מכל פינה יצורים, פעולה זה בטוח לא.

  45. 45

    14:14 30.01.2011 | Funny Man Funny Man (אורח)

    בואנה חחח איזה ציון גרוע אתם נתתם לו אני הייתי מביא לו 9.5 למה סנאוד ממש טובב !!
    עלילה טובה לא פחות ויותר
    משחקיות קצת מזכירה את Dead Space הראשון
    גראפיקה משופר ויותר ברור !

    קיצור אתם צריכים להבין מה הולך שם ואז תתנו ציון ממש טוב ולא מעפאן כמו 88 !!

  46. 46

    20:51 30.01.2011 | twisted_87 twisted_87

    כמה ילדים קטנים יש פה, זה משהו. אחלה ביקורת, תמשיכו ככה.

  47. 47

    08:02 31.01.2011 | תיקון קל תיקון קל (אורח)

    קלאוסטרופוביים ידידי, ולא קלאסטרופוביים.
    מעבר לזאת, ביקורת מעולה.

  48. 48

    17:28 31.01.2011 | nieee nieee

    ביקורת 10

  49. 49

    21:35 02.02.2011 | תגיד מה אתה דפוק? תגיד מה אתה דפוק? (אורח)

    משחק מצוין 98

  50. 50

    15:08 07.02.2011 | KK KK (אורח)

    סתם משחק מעפן

  51. 51

    14:51 10.02.2011 | לך תמות המישחק מפחיד לך תמות המישחק מפחיד (אורח)

    אימלה!!! המישחק מפחיד כל כך אבל הסרט האמיתי אבלה!!!! סבלה!!! סבתלא! אל תחשבו שאני פחדן תיראו בהצמכם ותישברו את המיפרק תשתינו בתחתונים תירצו לאיתאבד תחשבו שזה תלת מימד DEAD SPEACE 2 שולט סך הכל מישחק טוב יאלה סליחה שבילבלתי לכם את המוח ועשיתי לכם כאב ראוש

    סוף

  52. 52

    17:06 10.02.2011 | מה הקטע של השם? מה הקטע של השם? (אורח)

    מה הקטע של השם חלל מת חחחחחחחח כאילו החלל מת או המקום מת או מי שהיה במקום

    סוף

  53. 53

    17:09 10.02.2011 | אושר אושר (אורח)

    אני יעשה עוד 10 תגובות

  54. 54

    17:43 10.02.2011 | מקסים מקסים (אורח)

    לא מסכים כלל וכלל אם הביקורת הזאת.
    DEAD SPACE 2 הוא משחק ענק!
    עצם זה שאתם לא אוהבים משחקי אימה זאת זכותכם המלאה, אבל לתת למשחק כזה גדול 88 זה טיפה מוגזם, למשחק הזה מגיע לא פחות מ-90 ומעלה..המשחק מביא מצבי אימה ממש נדירים שלא תראו בשום סרט אימה שקיים היום בעולם.
    בשביל מי שאוהב DEAD SPACE אני ממליץ לו לרוץ לקנות את שתי המשחקים(גם את הראשון וגם את השני), המשחק נהדר ונדיר מהסוג שלו.
    המשחק מקבל ממני ציון 90 ...

  55. 55

    20:32 15.02.2011 | ttohar ttohar

    הורדתי את המשחק משחק מצוין ממליץ

  56. 56

    16:30 07.03.2011 | energyaron energyaron

    כן משחק מאד טוב ומי שאמר שהוא לא מפחיד אז אין לו את הרגש הזה שנקרה פחד. ...

  57. 57

    15:12 09.03.2011 | wtf wtf (אורח)

    הוא לא מגיע בכלל לרמה של הראשון.

  58. 58

    00:59 28.03.2011 | מקסים מקסים (אורח)

    בתור אחד שסיים את כל ה-Achievements בגרסת XBOX 360, אני ממליץ לכם לא להתקרב לרמת קושי HARD CORE!
    לא רק שמקבלים על זה 50G, זה רמת קושי אחת הקשות שאפשר ליצור במשחק אימה!
    כל הפואנטה זה שאתם צריכים לחרוש את כל המשחק בלי למות, יש לכם אפשרות לשמור רק 3 פעמים..לא הגיוני אתם אומרים?
    אתם צודקים!! זה באמת לא הגיוני..אבל עובדה שסיימתי אותו!
    המשחק עצמו ההרחבה שלו מצויין!
    ציון סופי- 9!

  59. 59

    12:19 30.06.2011 | אילן אילן (אורח)

    שיחקתי במשחק הראשון ואני איך שהוא יכל לצפות מקומות שבהם קטעים מפחידים יקרו (כנראה כי רוב הזמן החבר שלי שיחק בזה) כך אני ממליץ ליוצרים של המשחק להתחיל קצת לשנות תזמונים. וחוץ מזה המשחק מגניב מהנה ומעניין והיה לי ממש כיף לראות איך אציק בחליפה המגניבה הזאת רומס את המפלצות אלו באכזריות רבה(זה מראה מתגברים על פחדים)
    . סך הכל אהבתי את המשחק

  60. 60

       | פורסם ע"י