הרשמה

מחשב ה-Piston יושק בנובמבר, 1000$ ומעלה

ה-Steam Machine הראשון שיגיע לשוק יעלה לנו ביוקר

שבוע אחרי ש-Valve הכריזה על עידן חדש בו Steam יגיע לסלון שלנו, חברת Xi3 ניצלה את ההזדמנות לספר לנו על המחשב המצופה שיתחרה על המקום המצומצם ליד הטלויזיה. המידע, שנחשף אחרי הטיזר שרץ במהלך השבוע שעבר, נותן לנו קצת יותר ממה שידענו בעבר על המחשב הסופר-קומפקטי. ה-Piston יהיה מיועד להיות Steam Machine, כלומר קונסולת-מחשב מבוססת Steam שתעבוד על מערכת ההפעלה SteamOS ולא תהיה שלמה בלי השלט הרשמי של Steam. המחשב בנוי בצורה מודולרית לחלוטין, כלומר שלא צריך לעשות הברגות מיותרות ולצאת מגדרנו בשביל להוסיף זכרון RAM או לשדרג את כרטיס המסך.

בתור התחלה, אנחנו יודעים על תאריך ההשקה – ה-29 בנובמבר, צמוד להשקת קונסולות הדור הבא ולא במקרה. למרות שה-Piston הוא בגודל 4 אינצ' בלבד וניתן לנשיאה כמו מחשב נייד, הוא יגיע עם חומרה מרשימה במיוחד: מעבד AMD Trinity במהירות של 3.2GHz, 8 ג'יגה של זכרון RAM ודיסק SSD קשיח בנפח של 128 ג'יגה. הוא יתמוך בשלושה מסכים במקביל בזכות כרטיס המסך העוצמתי מסדרת ה-7,000 של Radeon, ובאתר הרשמי של Xi3 הוא מוצג בתור "קונסולה" ולא כ"מחשב שולחני". למרות שהוא יעבוד הכי טוב עם ה-Steam Controller, הוא יגיע עם תמיכה בשלטי משחק שונים כך שלא נצטרך לשלם על שלט חדש אם כבר יש לנו כמה שלטי Xbox 360 שמסתובבים בבית.

למרות שזה לא מוזכר כרגע בעמוד המכירה באתר, ה-Piston יזכה לתמיכה מלאה של Valve ונוכל לרכוש אותו עם ה-SteamOS, מערכת ההפעלה החינמית של Valve שתחסוך לנו עוד כמה מאות שקלים על רכישת מערכת הפעלה כמו Windows 8.

מה אתם חושבים על ה-Piston? האם נקודת המכירה של 1,000$ היא חכמה למכשיר שמציג את עצמו כ"קונסולה" ולא מחשב?

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    23:02 02.10.2013 | yaniv545 yaniv545

    חחח כי מישהו קונה ווינדאוס

  2. 2

       | פורסם ע"י