הרשמה

השמועה אושרה: מיקרוסופט תשיק Xbox One מוזלת השנה

האם פער ה-100$ מול ה-PS4 יצומצם?

בשבוע שעבר נחשפה סדרה של שמועות הנוגעות לעתיד קונסולת ה-Xbox One: דובר על גרסה אלטרנטיבית ומוזלת לקונסולה, תאריכי השקה ברחבי העולם (כולל ישראל) וכן תאריכי יציאה לרוב משחקי ה-Xbox One שאנחנו יודעים עליהם. כמובן שכל המידע הזה עדיין מוגדר בתור שמועה, אבל נראה שהחלק המדבר על Xbox One מוזלת כבר ב-2014 אכן נמצא בשלבי תכנון מתקדמים, כך מאשר גורם בכיר בתעשיה לאתר VG247.

המקור אישר שמיקרוסופט מעוניינת להוריד את מחיר ה-Xbox One ולהשיק אותה מחדש עוד השנה עם תג מחיר אטרקטיבי יותר שיתקרב למחיר ה-PS4. כרגע, ה-Xbox עולה 500$ בזמן שה-PS4 עולה 400$.  הדליפה המקורית דיברה על השקת הדגם הלבן של הקונסולה, שעשוי להיות קצת שונה מהקונסולה הרגילה - ללא כונן דיסקים ועם כונן קשיח כפול בגודלו (1 טרה במקום 500 ג'יגה). לגבי דגם מוזל, המדליף אמר "לא בטוח, אולי הקונסולה ללא כונן הדיסקים". המקור שדיבר עם VG247 ציין שמיקרוסופט כבר יצרה קשר עם כמה מהמשווקים הגדולים (רשתות כמו Amazon ו-Gamestop) וחשפה בפניהם שהיא תשיק דגם מוזל לפני סוף השנה. לרוע המזל, המקור לא יכל לאשר האם הקונסולה תהיה לבנה או חסרת כונן-דיסקים, אבל תסתכלו על זה ככה - מיקרוסופט תצטרך לקצץ את המחיר איכשהו.

בהדלפה של שבוע שעבר צוין שהקונסולה הלבנה תושק באוקטובר, יחד עם המדינות האחרונות שיזכו להשקה רשמית כמו מצרים, ערב הסעודית וישראל. לא ידוע אם הדגם הלבן יושק אצלנו, אבל אנחנו נשמח לקבל את ה-Xbox One המוזלת בעת ההשקה בארץ.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י