הרשמה

אינטל משיקה את המעבדים הראשונים מהדור השביעי

Kaby-Lake, נעים להכיר אתכם

משפחת המעבדים של אינטל ממשיכה להתרחב

ציפינו וחיכינו להם רבות והם סוף סוף כאן. דור המעבדים השביעי של אינטל מושק באופן רשמי. דור המעבדים החדש ששמו הוא: Kaby-Lake ממשיך בדרכם של הדורות הקודמים עם שיפור בביצועים וחיסכון באנרגיה כשהדגש הפעם הוא על צריכת וידאו ומדיה. המעבדים החדשים פותחו כאן בישראל על ידי צוות הפיתוח הישראלי מחיפה.

מעבדי קבילייק (Kaby-Lake) הם דור המעבדים השלישי שמיוצר בארכיטקטורת14 ננומטר. כיום מעל 80% מתעבורת האינטרנט היא תעבורת וידאו כשהכמות גדלה כל יום, לכן אינטל הסתכלה על נתון זה והיא החליטה לפתח את הדור המעבדים השביעי במיוחד למטרה זאת. למעבדים החדשים נוספו ''מנועי'' מדיה יעודיים לפורמטים כמו 4K שיאפשרו עבודה מהירה וחלקה יותר. המנועים החדשים יאפשרו ביצועי VR ו-AR משופרים, בנוסף לכך גם מהירות הגלישה באינטרנט השתפרה ב-19% ומהירות יצירת תוכן השתפרה ב-12% לעומת מעבדי סקיילייק זאת בזכות טכנולוגיית Intel Speed Shift. גם המאיץ הגרפי שנמצא על המעבד שופר והוא מאפשר לערוך סרטוני 4K בזמן מהיר יותר מדור המעבדים הקודם.

אינטל ממשיכה לייעל את המעבדים כשהיא עדיין מצליחה לספק ביצועים טובים יותר עם צריכת חשמל נמוכה יותר. בזכות הייעול ליצרניות יהיה יותר פשוט לייצר מחשבי אולטרה-בוק (UltraBook) דקים עד כ-7 מילימטרים וקלים יותר מבעבר, שאינם צריכים מאורר כדי שיקוררו או סוללה גדולה וכבדה כדי לפעול במשך כמה שעות. המעבדים החדשים יצויידו גם הם בטכנולוגיית Thunderbolt 3. המעבדים שאינטל משיקה היום הם המעבדים לשוק המחשבים הניידים, סדרות U ו-Y כשהמעבדים למחשבים שולחנים ומעבדי ה-HQ וה-HK יושקו בהמשך השנה,סביר להניח שבתערוכת CES 2017 בינואר.

המחשבים הראשונים עם מעבדי הדור השביעי צפויים להגיע אלינו כבר בחודש ספטמבר ועד לסוף השנה אנו צפויים לראות מעל 100 מחשבים בעיצובים שונים מיצרניות כמו Asus,HP ו-Lenovo בעלי מעבדי קבילייק.

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC ו-Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    05:40 31.08.2016 | אופיר אופיר (אורח)

    נתקעו יותר מדי על האות i

    מתי יוצא פנטיום 5? XD

  2. 2

       | פורסם ע"י