הרשמה

המוצרים המעניינים ביותר של Asus מתערוכת IFA 2016

אז מה Asus הביאה איתה לתערוכת IFA בברלין?

Asus הגיעה לתערוכת IFA ונתנה לנו הצצה למוצריה החדשים

IFA אחת מתערוכות החומרה הגדולה של השנה, הביאה אליה גם השנה את חברות החומרה הגדולות בעולם. גם Asus הגיעה לתערוכה והציגה את מוצריה. הנה הם חמשת המוצרים המעניינים והמיוחדים ביותר ש-Asus הציגה בתערוכת IFA 2016.

ROG 3DMod

הפרויקט משלב הדפסה תלת-מימדית. במרכז הפרויקט תוכלו למצוא מחשב עם רכיבים מאוד מתקדמים מבית Asus במפרט שלו תוכלו למצוא מעבד מסדרת האקסטרים, כרטיס מסך Strix 1080 ולוח-אם Rampage 10th Edition. החלק (הכתום) שאליו הוברגו המאווררים הודפס על ידי מדפסת תלת-מימדית. בנוסף לכך Asus הציגה גם ראשי כפתורים שהודפסו גם הם למקלדת ה-Claymore של Asus. בעבר Asus הציגה גם אפשרות להדפיס חלקים ייעודים ללוח אם. יכול להיות שבהמשך נראה את פרויקט 3DMod גדל לעוד מוצרים.

ASUS G11

ה-G11 של Asus אולי לא נראה כמו מחשב גיימינג אלא יותר כמו מחשב משרדי, אבל מה שמשנה זה מה שנמצא בתוכו. בתוך ה-G11 נוכל למצוא מעבד I7 מהדור השישי, כרטיס מסך GTX 1080, זיכרון DDR 4 וכונני M.2 מהירים. ה-G11 מיועד לאלו שרוצים מחשב גיימינג חזק, חסר פשרות, אך אינם רוצים למשוך יותר מידי תשומת לב.

ROG Strix GL702VM

ה-GL702VM הוא שילוב בין מחשב נייד שמיועד ל-VR לבין מחשב נייד דק וקל. מה שיספק למחשב את הכח לביצועי ה-VR הוא כרטיס GTX 1060 כשהוא יפעיל גם מסך עם טכנולוגיית G-Sync למניעת קרעים. למקלדת של המחשב יש תמיכה ב-Anti-Ghosting ועוביו הצנום של המחשב הוא בסך הכל 3.3 סנטימטרים.

ROG GT51

בתערוכת CES בתחילת השנה הציגה את Asus ה-GT51, מחשב גיימינג עם מעבד I7-6700K ושני כרטיסי TitanX (מהדור הקודם) במערך SLI. ועכשיו Asus מציגה רענון של חומרת המחשב כשהמעבד מהדגם הקודם חוזר, אבל את כרטיסי ה-TitanX יחליפו שני כרטיסי GTX 1080 במערך SLI, כשהמחשב מיועד ל-VR ולגיימינג ב-4K.

ROG G701VI

ה-G701VI הוא הלפטופ הכי דק שיש היום עם כרטיס מסך GTX 1080. המחשב מגיע עם מעבד I7 וכאמור כרטיס מסך GTX 1080. המחשב חולק דימיון רב עם אחיו הקטן ה-GL702VI. למרות חומרתו החזקה יותר של ה-G701VI, שני המחשבים הם בעובי של 3.3 סנטימטרים, לשניהם תמיכה ב-Anti-Ghosting ומסך עם תמיכה בטכנולוגיית G-Sync.

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC, PS5, Xbox Series S

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י