הרשמה

ביקורת - אוזניות HyperX CloudX

אוזניות ה-CloudX הן הסנונית הראשונה של שיתוף הפעולה בין HyperX למיקרוסופט, האם מדובר באוזניות שכדאי שתיקחו בחשבון?

המינימליסטיות של ה-CloudX תגרום לכם לתהות האם מדובר בכלל באוזניות גיימינג

אני אתחיל את הביקורת הזאת בווידוי - אני לא איש של אוזניות. אני גיימר מאז שאני זוכר את עצמי ומעולם לא הקדשתי חשיבות לחוויית השמע במשחק כלשהו. מודה באשמה. שיחקתי בשביל ההנאה שלי וכמעט תמיד זוג אוזניות פשוטות סיפקו את הצרכים שלי, וכשאני אומר אוזניות פשוטות אני מתכוון לאוזניות כפתור שמיועדות למכשירים ניידים וכמובן אוזניות גדולות יותר אך זולות ולא בעלות שם מפוצץ ומפורסם. כמובן שבין לבין התנסיתי באוזניות רציניות אבל לא באופן קבוע ולרוב לא לגיימינג. כשקיבלתי את אוזניות ה-CloudX של חברת HyperX, ידעתי שאני מתחיל שלב בחיים שבו ההערכה שלי לאוזניות תלך ותגדל, כי ברגע ששמתי את האוזניות הללו על הראש שלי, הרגשתי שאני מרגיש את המשחקים שלי בצורה שלא הרגשתי בעבר. בואו נתחיל. 

מה בקופסא?

כיאה לאוזניות גיימינג של חברה שמכבדת את עצמה, לא חסר כאן כלום. HyperX אורזת את האוזניות בצורה אלגנטית ואפילו הקופסא גרמה לי לשבת ולקרוא את כל הפרטים הקטנים רק בגלל שהיא נראית מושקעת ומרגישה טוב. אבל לא לשם הקופסא התכנסנו כאן. ברגע שפותחים את הקופסא ומזיזים את יריעת הספוג, הדבר הראשון והיחידי שרואים זה את תיק הנשיאה הקשיח שמאחסן בתוכו את האוזניות. ראוי לציין שמדובר בתיק נשיאה איכותי במיוחד אשר מאופיין בקשיחות שלו ובאיכות החומרים שלו. בתוך התיק נמצאים כמובן האוזניות, ביחד עם מיקרופון נתיק, שתי ספוגיות אווריריות וכמובן כבל מאריך למחשב אשר כולל חיבור מיקרופון וכמובן חיבור סטריאו עבור הסאונד. בסופו של דבר, אני מוצא את האריזה מספקת מאוד בגלל שהיא כוללת את כל מה שציפיתי לקבל עם אוזניות גיימינג, לכן אין לי תלונות. 

איכות הבניה 

אם תאספו לרגע את כל אוזניות הגיימינג בעולם, אתם תבחינו בשני מרכיבים שנמצאים כמעט בכולם: צבעוניים ובומבסטיים. רוב אוזניות הגיימינג המפורסמות וגם הלא מפורסמות נוטות להציג קו עיצוב פרוע שכולל צבעים נועזים וגודל לא נורמלי. ה-CloudX הן ההפך הגמור מכך, וזה למה אני אוהב מאוד את סגנון הבניה והעיצוב שלהן ולמה מדובר באוזניות הגיימינג האלגנטיות והמינימליסטיות ביותר שראיתי. ה-CloudX בנויות כך שהחלק העליון שעוטף את הראש עשוי מחומר דמוי עור עם תפרים בקצוות והוא נעים מאוד למגע הראש. בכל צד של האוזניות נמצאת קשת מתכתית שמחזיקה את החלק העליון של האוזניות ואת כריות האוזניה, דבר שמוסיף קצת מאוד כובד ויוקרתיות. כריות האוזניה עצמן בנויות על זוג עיגולי פלסטיק במרקם מט שמרגיש טוב מאוד ביד, וכמובן מיותר לציין שהכריות מאוד מאוד נוחות ועדינות. תשלבו הכל ביחד, תוסיפו לזה את הצבעים שחור, כסוף ואפור ותקבלו אוזניות גיימינג שממש לא נראות כמו אוזניות גיימינג שהתרגלתם לראות. המיקרופון הנתיק הוא גם תוספת מעולה בגלל האפשרות לנתק אותו ולהימנע מלהיסחב איתו בכל מקום, וכמובן האיכות הנפלאה שלו שמושפעת בעיקר מטכנולוגיית בידוד הרעשים שלו. אסור לשכוח גם את הגלגלת שנמצאת על חוט האוזניות שאיתה ניתן לשלוט בעוצמת הסאונד. דבר חשוב נוסף שאני חייב לציין הוא שלרוב לא ניתן לענוד אוזניות לפרק זמן ממושך בגלל הכובד שלהן, אני שמח להגיד שלא כך עם ה-CloudX, שאמנם הן לא קלות כמו נוצה אבל הן בהחלט לא כבדות(309 גרם), וניתן לענוד אותן לפרק זמן ממושך ולא להרגיש כאילו הראש שלנו עומד להתפוצץ, וזה דבר חשוב מאוד לגיימרים שנוהגים לשחק הרבה זמן. 

איכות השמע

עכשיו לחלק החשוב ביותר בכל אוזניות - הסאונד. גם בתחום הזה ה-CloudX ממש לא מאכזבות. ברגע ששמתי את האוזניות על הראש שלי, הבחנתי שהן סוגרות באופן מעולה את האוזניים שלי, דבר שמבודד את הסאונד ומפנה אותו ישירות כלפיי האוזניים שלי. אין זה אומר שאין בכלל דליפת סאונד החוצה, כלומר אם תשמעו מוזיקה או תשחקו על קול ממש גבוה יש סיכוי סביר שהסובבים אתכם ישמעו את זה, אבל לא באופן דרמטי. האוזניות מגיעות עם דרייבר בקוטר 53 מ''מ שמפיק סאונד נהדר ואמנם מדובר בסטריאו בלבד ולא סראונד, עדיין זה יותר ממספיק בשבילי. אני כמעט בטוח שפרטים טכניים לא מעניינים גיימרים שרק רוצים לדעת איך הן נשמעות בזמן שמשחקים, אז גם אני חושב ככה. שיחקתי ב-Call of Duty Infinite Warfare ולאחר שהתרגלתי לשחק עם אוזניות פשוטות, המעבר לאוזניות ה-CloudX היה עוצמתי עבורי. לא היתה לי בעיה בכלל לשמוע צעדים של אויבים ולאט לאט טיפחתי את הכישורים שלי בנטרול האויב בזמן שאני שומע אותו מתקרב אליי. הסאונד של הכדורים שורקים מילימטרים ספורים מהראש שלי היה נהדר וסוף סוף הרגשתי את המשחק על הצד הטוב ביותר. האוזניות גם מצטיינות בהפרדת קולות מסוימים במשחק, כמו לדוגמא כששיחקתי Skyrim Special Edition, הצלחתי לשמוע לא מעט אנשים מדברים מהצד עם אנשים אחרים ממרחק די גדול ממני, וגם בזמן שיטוט באחד מתוך הרבה שטחים פתוחים של Skyrim, יכלתי לשמוע בקלות יללות של זאבים וקרבות בין אנשים. באופן כללי ובהתייחס למחיר של האוזניות, האוזניות נשמעות נפלא, ויכול להיות שהן לא ישמעו טוב כל כך ביחס לאוזניות סופר יוקרתיות אחרות שנמצאות בשוק, עדיין הסאונד שלהן הצליח לשאוב אותי למשחקים ששיחקתי.

השורה התחתונה

עכשיו, האם אחרי כל מה שקראתם, כדי לכם בכלל לקנות את האוזניות הללו? בוודאי שכן. אם חיפשתם אוזניות גיימינג נוחות, אלגנטיות, בנויות מעולה וזולות יחסית (100 דולר) שאפשר להסתובב איתן ברחוב מבלי שאנשים יחשבו שהדבר שנמצא לכם על הראש הוא סוג של מכשיר חייזרי, ה-CloudX הן בהחלט בשבילכם. יש סיכוי גדול שהאוזניות הללו חסרות מספר פיצ'רים שקיימים באוזניות גיימינג אחרות, וברור שהן לא עושות משהו שעוד לא ראיתם, אבל יחד עם זאת קשה מאוד למצוא נקודות שליליות, לכן כשמסתכלים על התמונה הרחבה, האוזניות הללו בפני עצמן הן אוזניות טובות שבהחלט שוות את הכסף. אסור לשכוח שעצם קיומן של האוזניות האלה זה למטרת גיימינג על ה-Xbox One ובמיוחד עם שלט ה-Xbox Elite, אבל אני השתמשתי בהן על המחשב. יש לציין שהאוזניות הללו הן כמובן לא רק לגיימינג אלא לעוד פעולות אחרות שניתן לעשות עם אוזניות כמו לדוגמא לשמוע מוזיקה- דבר שהן עושות נפלא, אבל כמובן המטרה העיקרית שלהן היא להיות על הראש שלכם בזמן שאתם מחוררים אויבים או מטיילים בעולמות אחרים. 

 

 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    00:56 25.12.2016 | אחת שיודעת אחת שיודעת (אורח)

    האוזניות מכוערות בטירוף.

  2. 2

    20:59 27.12.2016 | WarFox89 WarFox89

    ממש לא ביקורת. יותר לכיוון של פרסומת. בדיקה קצרה בגוגל מעלה שהאוזניות לא משהו.

  3. 3

       | פורסם ע"י