הרשמה

מצעד סוף השנה ב-Steam נגמר ואלו התוצאות

משחקים בולטים ולא חדשים גם מככבים ברשימה

מצעד פרסי סטים חולקו השנה למשחקים בקטגוריות שונות, אז לאחר הצבעת המשתמשים בסטים, ההצבעה הגיעה לסיומה - הכירו את הזוכים.

כבכל שנה חברת Valve מדרגת את משחקי השנה בקטגוריות הקלאסיות, למעט השנה. השנה Steam החליטו לתת בחירה חופשית לגיימריה במגוון קטגוריות 'מיוחדות' כשהפיינליסטים היו בבחירה סגורה.

היום Steam פרסמה את תוצאות המשאל. והזוכים הם...

Choices Matter

בקטגוריות "Choices Matter" שבה נבחרו משחקים בהם יש לבחירה במשחקים משקל כלשהו בהמשך העלילה. בין הפיינליסטים הגיעו גם The Walking Dead של Telltale ו-Life is Strange שהפך לשם דבר בתעשיה. בסופו של דבר The Witcher III - The Wild Hunt הוותיק שוב מקבל פרס בעוד קטגוריה.

Mom's Spaghetti

בקטגוריית "Mom's Spaghetti" שבה משחקים עוצרי נשימה ומלחיצים כמו The Evil Within 2 ו-Resident Evil VII עלו לסדרת הגמר, קטף דווקא משחק לא-אימה את הניצחון. אנחנו מדברים על PUBG, משחק ה-Battle Royal שהצליח לגרום התקף לב גם לכותב שורות אלו.

Labor of Love

קטגוריה מעניינת ולא נפוצה במקומות אחרים היא "Labor of Love", בה מתמודדים משחקים וותיקים שיוצריהם עדיין מעדכנים ומוסיפים להם תוכן חדש. Crusaders King II, Titan Quest ו-Path of Exile הגיעו לגמר ודווקא Warframe יצא עם ידו על העליונה.

Suspensions of Disbelief

קטגורית "Suspensions of Disbelief" בה מתמודדים משחקים שאף אחד לא חשב שיצליחו או שיזיזו למישהו זכה Rocket League - משחק הכדורגל-רכבים ההזוי. מתמודדים מעניינים נוספים הם Goat Simulator ו-Saints Row IV.

The World is Grim Enough Let's Just All Get Along

והקטגוריה עם השם הארוך במיוחד "The World is Grim Enough Let's Just All Get Along" ניתן למשחקים שנותנים לשחקן תקווה גם כשהכל אבוד בחיים. Stardew Valley חטף את הניצחון כשמסביב משחקים אוטופיים כמו Abzu ו-Cities Skylines.

No Apologies

את "No Apologies" נתנו למשחקים שאנחנו אוהבים למרות כל הבעיות בהם, ללא רגשות אשמה. The Witcher המקורי זכה בקטגוריה.

Defies Description

בקטגוריית "Defies Description" התמודדו משחקים שאי אפשר לתאר במילים. משחקים כמו Pony Island ו-The Stanley Parable התמודדו בגאון כש-garry's mod זכה בצד במקום הראשון.

Cry Havoc and Let Slip the Dogs of War

קטגוריה הזויה אחרת היא "Cry Havoc and Let Slip the Dogs of War" למשחקים בעלי פוטנציאל ענק שלא הצליחו לממש אותו. בין משחקי זעם כמו "Shadow of War" ו-"Red Faction Guerilla" זכה דווקא Just Cause 3 שבאמת מציע פוטנציאל פיצוצים אדיר אך לא ממומש לגמרי.

Haunts My Dreams

את "Haunts My Dreams", הקטגוריה בה מתמודדים משחקים שהשתלטו על חיינו ועל חלומתינו התמודדו משחקי הארדקור כמו Dark Souls III ,Dota 2 ו-Civilizations VI שכותב שורות אלו התמכר אליו בצורה לא בריאה. דווקא Counter Strike: Global Offensive ניצח.

Soul Of Vitruvius

בקטגורית "Soul Of Vitruvius" מתמודדים משחקים בעלי הדמות האהובה ביותר. בין הדרואיד של Nier: Automata לביונטה זכתה לארה קרופט עם Rise of the Tomb Raider הוותיקה ואהובה.

Whoooaaaaaaa, Dude! 2.0

הקטגורית המשחק ההזוי ביותר "Whoooaaaaaaa, Dude! 2.0" (או כמו שסטים מגדירים את זה, "פחד ותיעוב בלאס וגאס") זכה The Evil Within 2 כשהוא מתמודד מול משחקים הזויים כדוגמת Hotline Miami 2 ו-Antichamber.

Best Soundtrack

 את פרס "Best Soundtrack" לקח בקלילות המשחק Cuphead עם מוזיקת שנות ה-50 שלו כשהוא מעפיל על משחקים כמו Nier:Automata ואף משחק הקצב Crypt of the NecroDancer.

Even Better Than I Expected

Cuphead גם קטף את פרס "Even Better Than I Expected" כשהוא מעפיל על משחקים גדולים ממנו בהרבה כגון Call of Duty: WWII ו-Assassin's Creed: Origin.

Best Battlefront 2

נותרה רק הקטגוריה האחרונה, הקטגוריה הפתוחה, שאליה (ע"פ הערכת הכותב) יגיע Battlefront 2 המקורי בקטגוריית "Best Battlefront 2". אבל זו רק הערכתי...

בר הוכמן - כתב תוכן

בר הוכמן - כתב תוכן

משחק על: PC, PS4, Xbox One

בחיים לא תנצחו אותי ב: קרב Roadhogs ב-Overwatch. 

המשחק שהגדיר לי את הילדות: לא בטוח אם Oddworld או The Neverhood. בכל מקרה הילדות שלי הייתה מוזרה.

כשאני לא משחק אני: סטודנט למדעי המחשב בסבל וכדורסלן בחסד.

מסר לעולם: לא תמיד התפוח הכי אדום הוא בהכרח תפוח.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י