הרשמה

הפסקול של Doom Eternal זמין כעת לרוכשי גרסאת האספנים

אומנם לא היה מוכן להשקה אבל כעת אפשר להנות ממנו!

בשבועות הקרובים הפסקול יצא במלואו גם לשירותי הסטרימינג הקרובים!

בואו נודה באמת, רובנו התלהבנו מאוד(!) מהריבוט ש-Doom זכה לו ב2016 מכמה סיבות: בין אם מדובר בחזרה ענקית של משחק יריות שהגדיר ז'אנר, או העובדה שהמשחק פשוט היה ברוטלי ברמת ההנאה. רובנו בעיקר התלהבנו מפס הקול הגאוני של מיק גורדון, כשהשילוב של מטאל עצבני לתוך הגיימפליי הייתה החלטה נהדרת - אין כמו להרוג שדים מין הגיהנום לצלילי גיטרה מנסרת ברקע.

לפני קצת יותר מחודש יצא משחק ההמשך, Doom Eternal, לביקורות נלהבות במיוחד (כולל אחת של שמואל באתר), כשבגרסאת האספנים, חלק ממה שהובטח בה היה הפסקול המדהים של המשחק באיכות גבוהה. לצערם של הקונים של הגרסה הזו, הפסקול לא יצא יחד עם המשחק, אבל Bethesda הבטיחו כי הורדה תצא במועד מאוחר יותר. חודש מאוחר יותר, המועד הגיע ו-id Software עדכנו ברשתות החברתיות כי הפסקול זמין להורדה לבעלי גרסאת האספנים, בנוסף עדכנו באותה הזדמנות, כי הציבור הרחב יזכה לשמוע את הפסקול בשירותי הסטרימינג בשבועות הקרובים!

הפסקול של המשחק הולחן, גם כן, על ידי מיק גורדון, הפעם בשילוב של מקהלת מטאל של ממש. חלק מהזמרים שהגיעו לקחת חלק במקהלה מגיעים משלל להקות מטאל, כולל Sven de Caluwe מלהקת Aborted הבלגית, Tony Campos מלהקת Static X המיתולוגית ועוד רבים אחרים. מיק גורדון אחראי גם על פסקולים בסדרת Wolfenstein וכל אלה זמינים כבר להאזנה ברשת, כאשר בקרוב נזכה גם לשמוע את הפסקול של Doom Eternal במלואו.

אור יהודה סגל - כתב תוכן

אור יהודה סגל - כתב תוכן

משחק על: PC, Nintendo Switch, Ps4, PsVita (ושאר שאריות של דורות קודמים)

בחיים לא תנצחו אותי ב: PVE, אין מצב שתנצחו אותי!

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Star Wars: Shadows Of The Empire

כשאני לא משחק אני: סטודנט להנדסה, צילום

מסר לעולם: UP, UP, DOWN, DOWN, LEFT, RIGHT, LEFT, RIGHT, B, A, START

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י